Řecko - Epirus Řecko

• Popis

Vysoká vápencová pohoří zde dosahují výšky až přes dva tisíce metrů. Tyto hory nezaměnitelně určují drsný ráz této krajiny. Místní vegetaci tvoří především husté jehličnaté lesy plné divoké zvěře. Epiru patří primát v úhrnu srážek, nikde v Řecku už není vyšší. Samotná geografická a historická oblast Epiros ležící na jihovýchodě Balkánského poloostrova je v současnosti rozdělena mezi Řecko a Albánii, přičemž Řecku náleží kolem 80 % jeho teritoria. Léto na Epiru je pro středoevropany příjemné, teploty jsou zde o tři až pět stupňů nižší než v dalších řeckých regionech.

Epiros, to je kraj zapadlých, svérázných horských vesniček, ve kterých se zachovala unikátní lidová architektura. Divoká krása skal láká milovníky horolezectví. Na samotném jihu se nachází město Arta, kde je ideální podnebí pro pěstování pomerančů a citroníků. Když kvetou jejich sady, je celé okolí nasyceno omamnou vůní. V září a říjnu se celý Epirus oděje do pestrých barev, kterými hýří zdejší podzimní lesy.

Nejnovější recenze Řecko - Epirus

Celkem: 4.8 Na ubytování jsme dorazili pozdě večer, kdy se ukázalo, že kvůli prasklé trubce musíme na jiné „místo“. Konkrétně šlo o doupě! Pokud se...

• 3 Ubytování
  • 3 Strava
  • 7 Okolí
  • 6 Cena

Celkové shrnutí
Na ubytování jsme dorazili pozdě večer, kdy se ukázalo, že kvůli prasklé trubce musíme na jiné „místo“. Konkrétně šlo o doupě! Pokud se nepůjdeme zařídit druhý den ráno, strávíme tam celé prázdniny. Řekli jsme průvodkyni, že pokud neposkytnou lepší, přesuneme se ke dveřím externí cestovní kanceláře a přespíme tam! S velkými obtížemi jsme se s prasklou trubkou dostali zpět do bytu, kde byla postel také ve vodě, ale pořád to bylo lepší než první noční ODU! Další den se čekalo na mechaniky, kde jsme neměli klíč od našeho bytu! Na takovém místě jsme ještě nikdy nebyli. Zobrazit celou recenzi

Pláž
Nábřeží je čisté, snadno dostupné, ale velmi přeplněné. Okolí je krásné!

Klára, Ověřená recenze (Invia.hu), Hodnoceno: 05.10.2023, Datum pobytu: 1.9. - 8.9.2023
Oblast: Řecko Řecko, Epirus, Hotel: Penzion Pavlos

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Celkem: 9.3 Dovolená se nám velice líbila

• 8 Ubytování
  • 10 Strava
  • 10 Okolí
  • 9 Cena

Celkové shrnutí
Dovolená se nám velice líbila Zobrazit celou recenzi

Ubytování
ubytování skromné,leč útulné a čisté,jen nedovybavená kuchyně

Strava
stravovali jsme se v místních tavernách

Pláž
na pláž jsme docházeli po místní komunikaci,ale dalo se to zvládnout

Helena, Ověřená recenze (Invia.cz), Hodnoceno: 04.10.2023, Datum pobytu: 13.9. - 27.9.2023
Oblast: Řecko Řecko, Epirus, Hotel: Studia Tousis

Celkem: 9.3 Jednoduchá, ale dostačující studia s ledničkou a základním vybavením kuchyňky, na klidném místě, v centru Pargy. Ubytování je v těsném...

• 8 Ubytování
  • 10 Okolí
  • 10 Cena

Celkové shrnutí

Ubytování je v těsném sousedství s místními obyvateli.

Měli jsme výbornou paní delegátku cestovní kanceláře, od které se, kromě základních informací, dozvíte i něco z historie. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Vybavení a kvalita studia, v poměru cena : kvalita, předčila očekávání.

Studia (jakožto i celé město) jsou v kopci, nedoporučila bych starším lidem, nebo lidem s pohybovým handicapem.

Služby hotelu
Úklid se omezil jen na pravidelné vynášení odpadkového koše. Za celý pobyt nebylo ani zameteno, o nové ručníky jsme s museli říct.

Pláž
Městská pláž je přelidněna, ale Valtos je rozlehlejší a moc pěkná (dojdete na ni procházkou cca 1,5 km "do kopce, z kopce").

Michala K., Ověřená recenze (Invia.cz), Hodnoceno: 30.08.2023, Datum pobytu: 16.8. - 23.8.2023
Oblast: Řecko Řecko, Epirus, Hotel: Studia Tousis

Celkem: 5.8 celkem v pohodě

• 6 Ubytování
  • 4 Strava
  • 8 Okolí
  • 5 Cena

Celkové shrnutí
celkem v pohodě Zobrazit celou recenzi

Ubytování
ubytování dobré až na to, že příjezd do hotelu v 8 hod a ubytování až od 14 hod, takže zavazdla v průjezdu a převlékání na WC

Strava
večeře velmi chudé, navíc jsem netušili, že za vodu k pití při večeři budeme platit - při odjezdu při platbě poplatku 105Eur nám naúčtovali dalších 29 Eur za vodu k večeři a jednu kávu u bazenu

Služby hotelu
bazen u hotelu nebyl volně k používání, pouze za konzumaci u baru a dodnes netuším, kolik vlastně ta káva při prvním vykoupání v bazenu stála

V pohodě

Zákazník nechtěl zveřejnit své jméno, Ověřená recenze (Invia.cz), Hodnoceno: 29.08.2023, Datum pobytu: 16.8. - 23.8.2023
Oblast: Řecko Řecko, Epirus, Hotel: Philoxenia

Celkem: 5 Při příjezdu absolutní nezájem majitele recepce kohokoliv zavazadla zůstaly do doby ubytování v pokoji v průjezdu bez kontroly nikdo nás...

• 4 Ubytování
  • 5 Strava
  • 5 Okolí
  • 6 Cena

Celkové shrnutí
Při příjezdu absolutní nezájem majitele recepce kohokoliv zavazadla zůstaly do doby ubytování v pokoji v průjezdu bez kontroly nikdo nás neuvital neposkytl zázemí po dobu čekání unavení z cesty jsme i přesto trpělivě v horku vydrželo pokoj přijatelný pěkný majitel neprijemny neochotny jinak spokojeni Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Pokoj v poradku starší zařízení ale uklizeno v pohode pod pokojem pod terasou dost nepořádek ruzne staré odložené věci ale i to se dalo prehlednout

V poradku

Služby hotelu
Drahé pití 4 eura za kávu 5 euro za limo žádné speciální služby nebyly dá se rici v pohode

Pláž
Pláže pekne čisté moře krasne ciste

Markéta M., Ověřená recenze (Invia.cz), Hodnoceno: 21.08.2023, Datum pobytu: 9.8. - 16.8.2023