Celkové hodnocení
Celkově jsem byl s dovolenou spokojen. Celkový dojem zkazilo pouze zpoždění letu o 3,5 hodiny (SmartWings), o kterém delegát prohlásil, že i z Turecka létají linky bez problémů, ale Prahe je katastrofa. Dále mě zklamala malá nabídka jídel, bez možnosti objednávky minutek, což bylo v přechozích letech možné.
Ubytování
Ubytování bylo v pořádku s každodenním úklidem. Až na uvolněné zábradlí, o které se nedalo ani opřít, protože hrozil pád i se zábradlím.
Strava
Byl jsem na Mořském Koníku několikrát a vždy byla strava v pořádku. Strava byla kvalitní. Co mě zklamalo bylo obědové menu, asi nejhorší, jaké jsem v Bulharsku za třicet let zažil. Zpočátku bylo menu s výběrem se čtyřmi hotovkami, pizzou a dezerty. Potom pouze tři hotovky a dezerty. Nebyla možnost výběru z minutek, jak to bylo obvyklé v minulých letech. Co mě naštvalo, že nebylo možné si objednat např. pizzu, která nebyla v nabídce. Přesto asi po deseti minutách ji k vedlejšímu stolu bulharům donesli, stejnou kterou jsem si objednal. Na placení jse ve dvou případech čekal cca 45 minut a nedočkal jsem se. Proto jsem odešel k bazénu a personál přišel s placením za cca asi 2 hodiny.
Služby hotelu
Služby byly v pořádku, personál byl ochotný.
Pláž
Rozbité slunečníky, kterés se nedaly použít.