První věc, která se mi nelíbí, je, že nám vzali jeden den z našeho pobytu. V nabídce mnou zakoupeného zájezdu byl čas odjezdu 1.1.2025 ve 2:00 hod. Věděl jsem, že dle smlouvy lze změnu času v rámci téhož dne změnit bez jakýchkoli následků pro cestovní kancelář. Tak jsem zaplatil první splátku. Když mi na konci listopadu 2024 přišel e-mail s připomenutím, abych zaplatil zbytek peněz, čas odjezdu byl již změněn na 17:00, takže od prvního dne mého pobytu bylo ztraceno 15 hodin. Zavolal jsem tedy operátorovi, u kterého jsem zájezd zakoupil, a zeptal se, proč se tak stalo a zda dostanu nějakou kompenzaci, ale poradce se spoléhal na ustanovení smlouvy, které jsem poskytl dříve, a jediné, co jsem mohl udělat, bylo zrušit zájezd do 30. dní před jeho odjezdem na začátku jsem přišel o 30% zálohy (byly mi zaslány odstoupení). Došel jsem však k závěru, že to byly vyhozené peníze a možná stálo za to do hotelu La Rosa zajít. Popis nabídky a fotografie na webu kanceláře vypadaly velmi lákavě a názory byly spíše pozitivní. Do hotelu jsme dorazili 1. ledna po 23. hodině místního času, takže nám od prvního dne pobytu zbývalo jediné – jít na pokoj a vyspat se po cestě před „hezkým“ pobytem, kterého. moc toho nezbylo. Nic nemůže být dále od pravdy!!!
Ubytování
Místnost, kterou jsme dostali, byla pod všemi standardy! ! ! ! Především byl malý (asi 12 m2), špinavý a plesnivý, s poškozeným zařízením a nábytkem a oknem do přístřešku s popelnicemi!!! Rozhodl jsem se vrátit na recepci a požádat o výměnu pokoje. Zaměstnanec řekl, že to není možné, protože rezervace byla na standardní pokoj a tak je to v tomto hotelu Informoval mě, že v hotelu jsou další větší pokoje s lepším standardem, ale moje rezervace je a nižší standard. Tak jsem se zeptal, jaký by byl příplatek za lepší pokoj, řekl 50 USD za pobyt, vypadalo to, jako by se mě snažil ošidit o peníze, ale byl jsem po cestě unavený a velmi znechucený začátkem pobytu. řekl recepční, že mu mohu dát 30 dolarů a on souhlasil, samozřejmě bez jakýchkoli účtenek. Po půlnoci jsem konečně mohl vstoupit do svého nového pokoje. Tento se od předchozího moc nelišil, ale byl větší (cca 20 m2) a měl balkon. Na první pohled vypadá hotel standardně, vstupní hala a sály působí dobrým dojmem, ale když vstoupíte na schodiště, kouzlo se vytratí. Schody, stěny, zábradlí jsou špinavé, otvory pro dveře výtahu jsou ucpané nevzhlednými deskami, které nejsou zcela bezpečné. Na chodbách jsou špinavé vozíky úklidových čet s úklidovými prostředky a „čerstvými“ ručníky. Dveře do pokojů jsou plesnivé, umyvadlo v koupelně je rozbité, sprchový kout a kohoutek vedle umyvadla teče, věšáky na ručníky jsou rozbité, přepážková okna jsou špinavá od usazené špíny a stojíte na podlaze s holou noha není možnost. Stěny v místnosti byly kdysi vymalované na bílo, nyní šedé se skvrnami neznámého původu, v netěsných oknech závěsy, kterými byly slyšet všechny zvuky z hlučné ulice, podobně jako na stěnách. Postel je v posledních chvílích, kývá se na všechny strany a desky nesoucí příšerně potřísněnou matraci sotva vydrží zátěž dvou lidí.
Strava
Kvalita a chuť jídla je asi jedinou předností tohoto hotelu, i když zde není moc rozmanitosti (každý den stejná sada na snídani, oběd i večeři), chybějící položky se průběžně doplňují, talíře se uklízejí , ale čistota zařízení v kantýně a oblečení personálu ubírá chuť k jídlu. All inclusive 10.00-24.00 - nejezte nic jiného než místní džusy a alkoholické nápoje + Cola, Sprite, Tonic - odolnost.
Služby hotelu
Všechny hotelové služby jsou zpoplatněny
Pláž
Bazén je "uklízen" každý den, ale dno je poškozené a zanesené špínou a neumožňuje pohodlné koupání a plastová lehátka kolem bazénu byla pravděpodobně umyta vodou při posledním dešti v Hurghadě. Dřevěná lehátka na pláži jsou rozbitá, shnilá, s plesnivými matracemi. Animace na pláži a v hotelu jsou další výhodou, ale nemohou změnit celkové znechucení a špatný dojem po pobytu v hotelu La Rosa.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate