Celkové shrnutí tak hodnotím jako průměrné. Seznámil jsem se s mentalitou domorodců, kteří se mnohdy neodbytným způsobem z vás snaží vyloudit alespoň dolar. Při procházce cca 2 km nám zastavilo cca 5 -10 taxikářů, kteří i po odmítnutí jeli vedle nás a snažili cokoliv vyloudit.
Doplním jen jednu informaci, a to že běžné obchody nepřijímají dolary, ale pouze egyptské liry, což pro nás bylo také novinkou, z resortu jsme byli zvyklí že se platí pouze dolary.
Jednoduše řečeno, pokud chcete, aby vám barman namíchal drink tak jak by měl být správně namíchaný, nebo dostat jinou službu, kterou by jste měli mít v ceně, tak si za to stejně musíte připlatit!
Na první pohled vypadá vše pěkně upravené, ale na druhý pohled je vidět všude bordel.
Pro příští dovolenou tak zvolíme jinou destinaci, než je Egypt.
Ubytování
Dostali jsme bezbariérový pokoj č. 1037, ačkoliv byly všechny prvky jako například umyvadlo umístěné v úrovni kolen, tak na nás pokoj zprvu působil velice dobrým dojmem.
Bohužel jsme později zjistili, že balkonové dveře jdou otevřít i přes jejich zamknutí (o to horší, že se pokoj nacházel v přízemí), proto jsme před ně museli dávat židli, abychom alespoň trochu zamezili případnému otevření.
Dále byl problém s klimatizací, dálkový ovladač od klimatizace vůbec nefungoval, ačkoliv se tvářil že vše funguje v pořádku (zřejmě ho někdo přehodil z jiného pokoje). Z tohoto důvodu jsme museli úpravu nastavení klimatizace vždy provést na ovladači na stěně. Bohužel ani po nastavení požadované teploty regulace nefungovala, respektive klimatizace stále jela naplno i když nastavená teplota byla 28 a v pokoji bylo kolem 22 °C. Klimatizace tak buď jela naplno, nebo jsme ji museli vypnout.
Další věcí byl nefunkční ventilátor v koupelně, díky kterému se v celém pokoji držela vlhkost a ručníky byly mnohdy mokré i druhý den.
Dalším problémem bylo WiFi připojení. Internet fungoval pouze na pokoji, a to v hodně špatné kvalitě. Kvalita připojení je dobrá tak na posílání textových zpráv. Síť je velice nestabilní, a na načtení videa se muselo čekat několik minut.
Další zásadní věcí bylo nedoléhání dveří, jak vchodových, tak k bazénu (které šly otevírat i přes jejich zamknutí). Jelikož při našem pobytu bylo celkem větrno, tak se po celou dobu poryvem větru třásly dveře, které dělaly nepříjemný cvakající hluk.
Nedoléhání vchodových dveří bylo také velkým problémem, z důvodu velice hlučného personálu, který po chodbě neustále, i v ranních hodinách převážel na vozíku nádobí, které nedbalou a bezohlednou manipulací řinčelo na celý hotel. O hluku podnapilých hostů nemluvím, jelikož hlučnější chování na dovolené chápu.
Strava
Ke stravě hotelu nemáme moc vídek. Až na snídaně byla strava rozmanitá a vždy bylo z čeho vybírat. Snad jen pozor na ovoce a zeleninu, mnohdy nám v puse křupala hlína ze špatného omytí.
A pozor na dostatek sklenic, a příborů, což jsem už zmiňoval.
Služby hotelu
Ke službám hotelu mám také výhrady. Velikým problémem hotelu jsou skleničky! Pokud člověk nedorazil na jídlo hned v první hodině otevření restaurace, tak měl veliké problémy se sehnáním skleničky. U nápojového stolu tak vznikaly velice dlouhé fronty. V poslední hodině otevření restaurace zase naopak už obsluha sklízela příbory ze stolu, které si pak musel člověk musel sám obstarávat.
Resort nabízí rozmanité množství skluzavek, bohužel však dvě hlavní skluzavky s propadlištěm dle slov obsluhy jsou "kaput". I přes to jsme se skluzavkami byli nadmíru spokojeni.
Bohužel se však už neřeší pořádek pod samotnými skluzavkami, kam personál hází rozbitá lehátka, květináče a stavební suť. Celkově na nás resort působil tak, jakoby se aktuálně nacházel v rekonstrukci, kolem bazénu byly výkopy a zaměstnanci neustále odváželi vykopanou hlínu, kterou sypali k ostatnímu bordelu kolem skluzavek.
Naopak musím zmínit zase něco pozitivního, a to že téměř veškerý personál uměl anglicky.
V neposlední řadě musím zmínit kvalitu barmanů. I když se v resortu nacházelo menu s drinky, tak né na všechny měli barmani zrovna požadované ingredience. Další věcí bylo to, že stejný drink od jiného barmana byl úplně jinak namíchaný (a z jiného alkoholu). Většina barmanů dělá drinky velice odfláknutě, tak aby vás měli co nejdříve z krku. Nejhorší však byl za barem u bazénu. Když jsme ho poprosili o drink, tak odešel. Po pěti minutách přišel a začal obsluhovat jiné hosty, kteří měli na ruce náramek z Titanic Royal, jakoby měli VIP.
S kvalitou drinků to bylo obdobné, kdo měl náramek z hotelu Titanic Royal dostával lepší drinky a přednostně. Když jsme následně chtěli stejné drinky, tak nám bylo řečeno, že jsou moc náročné na přípravu, čímž si tak barman říkal o spropitné.
Pláž
Na pláži se nachází slunečníky s lehátky, které byly vždy téměř plné. V sezóně to tak musí být veliký problém. Pláž byla čistá a přístup do moře byl velice pozvolný, řekl bych až moc, jelikož k ohraničení bójemi byla voda po kolena. Kdo si chtěl tak plavat musel na vlastní nebezpečí za vymezený prostor.