S manželem jsme velmi zklamáni. 14 dní před odjezdem na dovolenou jsme zjistili nedostatky a nesrovnalosti v nabídce zájezdu. Zaplatili jsme si ubytování v Rezidenci Luxor, apartmán měl být standardně vybaven, plus navíc měl být vybaven pračkou, k našemu ubytování měl být i plážový servis v ceně zájezdu.
Apartmán byl pro pět osob, wifi, klimatizace, vybavená kuchyňská linka. Chyběla pračka, a plážový servis jsme si museli řešit sami a dokupovat na místě. Při podpisu smlouvy nás nikdo neinformoval na nutnosti mít vlastní povlečení.
Tyto nesrovnalosti jsme zjistili již zmíněných 14 před odjezdem, nikdo z vašich operátorů neudělal nic proto, aby došlo k nápravě. Nikdo se za vaši cestovní agenturu ani neomluvil a to i přes to, že všichni operátoři, se kterými jsem tyto zjištěné nedostatky chtěla řešit, nezávisle na sobě uznali, že jsme byli uvedeni v omyl, že jste měli chyby v nabídkách. Na tyto závady jsem vás upozornila dostatečně s předstihem, a i přes to, že jste měli prostor s celou nepříjemnou záležitostí něco udělat, jste neudělali nic.
V konečném důsledku nám paní z CK doporučila, na dovolenou odjet a poté napsat reklamaci.
Musím napsat, že celkové jednání a celkový dojem nás ovlivnil natolik, že dovolenou jsem si neužili dle představ a očekávání. Jsme velice zklamání a pokud chcete nějaké hodnocení a doporučení, tak za nás určitě ne. Tento negativní zážitek zajistila vaše agentura, celkové jednání od počátku do konce.