Linda Kohútová
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 26.2. - 29.2.2020 Hodnoceno: Březen 2020
Ibis Meridiana Španělsko, Barcelona
komunikace s pracovníky - velice špatné
cestovní pokyny až po urgenci
vrácení finanční hotovosti - až po opakované urgenci
při ubytování v Barceloně hotel zjistil, že byla uhrazena pouze záloha a nechtěli nás ubytovat
na info lince CA bylo zaměstnankyní sděleno, že nám prostě nepomůže a máme se nějak zařídit
museli jsme odevzdat číslo bankomatní karty, pro případ že by platba nedorazila, aby si peníze strhli z našich prostředků
Celkově - CA výrazně zklamala a prostě již nikdy více!!!
komunikace s pracovníky - velice špatné
cestovní pokyny až po urgenci
vrácení finanční hotovosti - až po opakované urgenci
při ubytování v Barceloně hotel zjistil, že byla uhrazena pouze záloha a nechtěli nás ubytovat
na info lince CA bylo zaměstnankyní sděleno, že nám prostě nepomůže a máme se nějak zařídit
museli jsme odevzdat číslo bankomatní karty, pro případ že by platba nedorazila, aby si peníze strhli z našich prostředků
Celkově - CA výrazně zklamala a prostě již nikdy více!!!
Ubytování
při ubytování v Barceloně hotel zjistil, že byla uhrazena pouze záloha a nechtěli nás ubytovat
museli jsme odevzdat číslo bankomatní karty, pro případ že by platba nedorazila, aby si peníze strhli z našich prostředků
Strava
bez problémů
Služby hotelu
bez problémů
Byla tato recenze užitečná? (1) (0)