Celkové hodnocení
Ve Španělsku jsme byli několikrát, těšila jsem se a byla jsem velmi nadšená. Doprava z letiště a zpět byla včas, žádné
prostoje, krásné slunečné počasí. Sice dva dny pršelo, aby se osvěžil vzduch, ale náladu to nezkazilo.
Ubytování
Pokoje čisté, každodenní výměna ručníků, 1x převlečená postel.
Strava
Strava vynikající, rozmanitá - zelenina syrová nebo tepelně upravená, nejrůznější druhy ovoce, přílohy, masa. Nejvíce
jsem byla nadšená z nejrůznějších úprav ryb a mořských plodů. Byly k obědu a večeři každý den. Těch jsem si užívala
nejvíc, tak že ani nevím, jak chutná jejich vepřové nebo hovězí.
Služby hotelu
Hotelových služeb jsme nevyužili, nepotřebovali jsme je. Až na jednu! Dovolte mi, abych se s Vám podělila o naši zkušenost. Rozhodli jsme se, že si jeden den uděláme samostatně výlet vlakem do Barcelony. Podle zaslaných všeobecných informací (9. STRAVOVÁNÍ) si můžeme vyžádat balíček - lunch box. Cituji: O balíček požádejte službu
v jídelně nejpozději do 19.hod.předchozího dne. Až sem pořád OK. Požádali jsme tedy službu v jídelně o lunch box. Ale teď se projevily chabé jazykové znalosti, přes to jsme měli dojem, že jsme se vzájemně pochopili. Chyba, vůbec ne. My jsme jim rozuměli prd, oni nám druhé a ráno jsme dostali třetí. Na recepci jsme se lépe domluvili a vysvětlili nám, že v tomto hotelu se lunch box objednává den předem na recepci a dostaneme ho druhý den u snídaně v jídelně. Celé příhodě jsme se společně zasmáli a vůbec nás to nerozladilo. Naopak. Měli jsme se lépe učit. A proč to tak dlouze popisuji? Domnívám se, že by to v informacích chtělo doplnit (pro ty méně zkušené a znalé), že to má každý hotel jinak. To jenom jako poznámku.
Pláž
Čistá, každý den upravená, odpadky žádné, moře čisté.