Marek
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 30.6. - 5.7.2024 Hodnoceno: Červenec 2024
Citymax Al Barsha at the Mall Hodnocení: 3/5 Spojené arabské emiráty, Dubai
celkový dojem z cestovní kanceláře je takový, že bych její služby již nevyužil. Nebylo včas zasláno upřesnění k odjezdu, má být 7-3 dny před odletem, musel jsem dvakrát urgovat. Upřesnění došlo v němčině, takže to cestovka jen přeposlala. Došlo ke zpoždění letu, což se může stát, ale tím, že se nestihl další pokračující let a bylo tedy zpoždění 5 hodin na příletu do destinace, tak v této moderní době cestovka nemá vyřešeno odložení transferu z letiště na hotel a oznámení hotelu, že klient si bude přát odvoz později. Řešeno taxikem, cestovka samozřejmě napsala, že ji to v nezajímá, že je to problém letecké společnosti a ne její, přitom stačilo tak málo, oznámit hotelu, že klient bude na letišti o pět hodin později, dle čísla dalšího letu. Nedokonalé a nepochopitelné, proč si klient musí toto řešit sám. Další problém nastal při odjezdu, dva dny před odletem, opět avízo v němčině od cestovky, že odlet bude o 5 hodin dříve, než bylo ve smlouvě a nečekaně na letišti strávených 5 hodin čekání, protože odlet byl nakonec ten původní, jak byl ve smlouvě, lepší dovolená již opravdu být nemohla. Tímto bych chtěl poděkovat a nikdy více. Reklamovat nebudu, protože to bude samá výmluva, jak toho máte moc, a jak už pečlivost není v módě.
celkový dojem z cestovní kanceláře je takový, že bych její služby již nevyužil. Nebylo včas zasláno upřesnění k odjezdu, má být 7-3 dny před odletem, musel jsem dvakrát urgovat. Upřesnění došlo v němčině, takže to cestovka jen přeposlala. Došlo ke zpoždění letu, což se může stát, ale tím, že se nestihl další pokračující let a bylo tedy zpoždění 5 hodin na příletu do destinace, tak v této moderní době cestovka nemá vyřešeno odložení transferu z letiště na hotel a oznámení hotelu, že klient si bude přát odvoz později. Řešeno taxikem, cestovka samozřejmě napsala, že ji to v nezajímá, že je to problém letecké společnosti a ne její, přitom stačilo tak málo, oznámit hotelu, že klient bude na letišti o pět hodin později, dle čísla dalšího letu. Nedokonalé a nepochopitelné, proč si klient musí toto řešit sám. Další problém nastal při odjezdu, dva dny před odletem, opět avízo v němčině od cestovky, že odlet bude o 5 hodin dříve, než bylo ve smlouvě a nečekaně na letišti strávených 5 hodin čekání, protože odlet byl nakonec ten původní, jak byl ve smlouvě, lepší dovolená již opravdu být nemohla. Tímto bych chtěl poděkovat a nikdy více. Reklamovat nebudu, protože to bude samá výmluva, jak toho máte moc, a jak už pečlivost není v módě.
Ubytování
ubytování vše v pořádku, vše chválím
Strava
strava vše v pořádku
Služby hotelu
služby hotelu vše v pořádku
Pláž
nevyužil jsem
Byla tato recenze užitečná? (1) (0)