• V Tunisku se platí povinná pobytová taxa ve výši 1-3 TND/osobu nad 11,99 let/noc. Výše taxy je závislá na kategorii hotelu a zaplatíte ji na recepci hotelu.
Dejte nám ještě chvilku, prosím,
ověřujeme dostupnost a ceny.

HOTEL LELLA BAYA

Číslo termínu: Klikněte pro zobrazení čísla termínu

Proč právě sem

  • Skvělá lokalita
  • Zábava pro celou rodinu
  • Wellness

Poloha

  • Prázdninové letovisko Yasmine Hammamet
  • Obchůdky, restaurace a kavárny v těsné blízkosti hotelu, cca 50 m
  • Centrum Hammametu cca 500 m
  • Autobusová zastávka přímo u hotelu
  • Letiště Enfidha cca 40 km

Pláž

  • Písčitá pláž cca 20 m od areálu hotelu
  • Cesta je přes místní komunikaci
  • Bar (není zahrnut v konceptu All Inclusive), sprchy a WC
  • Lehátka a slunečníky zdarma, plážové osušky na vratnou zálohu

Popis

  • Recepce, směnárna
  • 2 restaurace, 2 bary, kavárna
  • Obchůdky, minimarket
  • Fitness, wellness, kadeřnictví
  • Vnitřní bazén s mořskou vodou (za poplatek)
  • Venkovní bazén s oddělenou částí pro děti (část s mořskou i se sladkou vodou)
  • Lehátka a slunečníky zdarma

Internet

  • Wi-Fi na recepci a v lobby zdarma

Ubytování

  • Standardní pokoj
  • Klimatizace zdarma (15. 6.–15. 9.)
  • Koupelna se sprchou nebo vanou, WC, vysoušeč vlasů
  • Telefon, SAT-TV
  • Minilednička zdarma
  • Bezpečnostní schránka za poplatek
  • Balkon
  • Dětská postýlka na vyžádání zdarma
  • Standardní pokoj s výhledem na bazén nebo na moře

Sport a zábava

  • Zdarma: animační programy, miniklub, plážový volejbal, šipky, stolní tenis
  • Za poplatek: kulečník, elektronické hry, fitness centrum, minigolf, jízda na koni, masáže a další služby wellness centra, vodní sporty

Stravování

  • All Inclusive: brzká kontinentální snídaně, snídaně, obědy a večeře formou bufetu, odpolední snack, 1x za pobyt možnost povečeřet v à la carte restauraci (nutná rezervace), místní vybrané alko a nealko nápoje v restauracích a barech dle jejich otevírací doby (9.00–24.00)

WWW stránky hotelu

www.lellabaya-thalasso.com

Poznámky

  • UPOZORNĚNÍ: V Tunisku je zavedena povinná pobytová taxa, splatná na místě po příjezdu do ubytovacího zařízení. Její výše se odvíjí od kategorie ubytovacího zařízení. V 5* a 4* hotelu činí cca 3 TND/osoba/noc, ve 3* hotelu cca 2 TND/osoba/noc a ve 2* hotelu cca 1 TND/osoba/noc. U pobytů do 7 nocí je účtován skutečný počet nocí, u pobytů 7 nocí a více je účtováno 7 nocí. Taxa se platí pouze za osoby starší 12 let včetně. Upozorňujeme, že výše taxy může být během sezóny změněna. Případné změny naleznete na www.mzv.cz.

Informace o hotelu

  • Vzdálenost od pláže 100 m
  • Vzdálenost od centra města 12 km
  • Vzdálenost od letiště 90 km
  • Klimatizace ano
  • Vnější bazén ano
  • Vnitřní bazén ano
  • Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma, Lehátka a slunečníky na pláži zdarma ano
  • TV ano
  • Minibar, Bar ano
  • Lednička ano
  • Dětský koutek, Dětské hřiště, Dětský bazén ano
  • Tenis, Volejbal ano
  • Golf ano
  • Klidná lokalita ano
  • Fitness ano
  • Animační programy ano
  • Bezbariérový přístup ano
  • Hotelová restaurace ano
  • Kavárna ano
  • Nonstop recepce ano
  • Wifi zdarma ano

Vyberte si termín

Recenze hotelu

Hodnocení 3,8 / 5
Invia

Výborné (51 hodnocení)

Ubytování 4,1 / 5

Strava 3,7 / 5

Okolí 3,4 / 5

Cena 3,8 / 5

Původ recenzí: Je-li recenze označena jako "ověřená recenze", prokazatelně pochází od našeho zákazníka.

Tento hotel je 10. nejlépe hodnoceným hotelem z celkového počtu 31 v Yasmine Hammamet.

Alexandra Kováčová

Hodnocení 0,7 / 5

Ověřená recenze (Invia.sk) Datum pobytu 1.9. - 12.9.2022 Hodnoceno: Září 2022

Velmi vela zlych, neprofesionalnych a nefunkcnych veci aj v samotnom hoteli, aj v ramci organizacie cez CK

Velmi vela zlych, neprofesionalnych a nefunkcnych veci aj v samotnom hoteli, aj v ramci organizacie cez CK

Ubytování 1,0 / 5

Strava 0,5 / 5

Okolí 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Ubytování
Hotel bol priemerny, vela veci v hoteli nefungovalo, aj na samotnej izbe. Z dvoch vytahov vacsinou jeden, niekedy dokonca obidva nefungovali, a musela som chodit peso na 4. poschodie. So zamkom do mojej izby nebolo nieco v poriadku, a napriek tomu, ze som kartu od izby nenosila spolu s mobilom, malokedy mi isli otvorit dvere do izby. Musela som sa velakrat vracat na recepciu, casto aj mokra a len v plavkach alebo uteraku, aby mi zase nastavili na kartu cislo mojej izby a mohla som otvorit. Viackrat poslali aj opravara, ale az posledne 3 dni konecne zamok fungoval ako mal. Dovtedy som sa nabehala po schodoch hore-dole na recepciu velakrat, len aby som sa konecne mohla dostat dnu do svojej izby.

Uz pri check-in som si prosila najtichsiu izbu, aku maju. Bohuzial, v izbe bolo kazdy vecer pocut hlucnu hudbu ako keby som bola priamo v centre diskoteky. Hudba bola z vecernej show vedlajsieho hotela a koncila sa kazdy vecer medzi 23.30 hod a 24.15 hod. Oddychnut som si nemohla vobec, lebo aj cez zavrete dvere a sluchatka v usiach bola hudba strasne hlucna. Izby otocene do druhej strany to mali podobne, a tam bolo pocut zase vecernu show z nasho hotela. Balkony a okna vobec netesnia zvuk!

Recepcia a vstupna hala v hoteli boli naozaj pekne, zaujimava architektura.

Strava
Dopredu este pred mojim pobytom som Invia nahlasila moju specialnu stravu = vegan bez lepku (nejem ziadne zivocisne produkty, ani lepok). Z Invie mi bolo povedane, ze nebude problem, lebo su tam bufetove stoly all inclusive. Samozrejme, ze v hoteli o mojej strave neveeli vobec nic, a ziadne jedlo nemalo ani nadpis co to je, ani vypisane alergeny. Absolutne som netusila, co mozem a co nemozem zjest. Kazdy den som sa pytala casnikov a kucharov, ale maloktori vedeli dobre anglicky tak, aby som si bola ista, ze to naozaj mozem zjest. Oni totiz hovoria arabsky a francuzsky, co ja nerozumiem. To malo ovocia a zeleniny co tam bolo bez ziadnych omacok, syra, peciva ci masa bolo kazdy jeden den presne to iste, a casto este aj uz pohnite a skazene, alebo este nedozrete. Cerstve ovocie vyzeralo dobre, ale chutovo hrozne, vacsina bola taka kysla, uz zacinala hnit. Z jedla som bola velmi sklamana, lebo to bolo stale to iste, zemiaky, mrkva, paradajky, uhorka, salat, melony, broskyne, hrozno a jablka. Celych 11 dni len toto iste dookola, a naozaj velakrat sa stalo, ze som nezjedla skoro nic, lebo to bolo naozaj uz nedobre a zacinalo hnit. Riesila som to po par dnoch aj na recepcii hotela a ziadala som o zmenu all inclusive na polpenziu s vratenim rozdielu penazi, kedze som tam platila za jedlo skoro zbytocne a nic nejedla, a aj mi chceli vyhoviet, ale nakoniec vysvitlo, ze nemohli, lebo som mala dovolenku zaplatenu cez cestovku a povedali mi, ze to mozem vyriesit jedine priamo cez cestovku. Tak som to pisala vo viacerych emailoch do Invie este pocas pobytu, a oni to vraj preposlali do Kartago, ale nikto mi zvysok pobytu nic nepomohol a nezmenil. Nastastie som posledne dni nasla jedneho casnika, ktory vedel vyborne anglicky, tak mi stale popisal jedla a co obsahuju. Uz aj on sa smial, lebo to bolo naozaj kazdy den to iste. Velmi biedne jedlo. Na ranajky len melon, na obed len melon a na veceru aj nejaka zelenina. Smutne. Keby som vedela dopredu aka tam bude strava, tak si vezmem hotel bez stravy, lebo som tam zjedla malo.

Služby hotelu
Pri popise hotela pise, ze tam je wifi. Nuz, uprimne, vacsinu dni sa na internet nedalo pripojit vobec, a tie dni pomedzi to, to islo len obcas, a aj to len par metrov od recepcie. Velmi slaby internet. Zvysok hotela nemal vobec ziaden.

Bazen sa zatvara este pred zapadom slnka o 18 hod, co mna osobne sklamalo, lebo vecer tam bolo konecne prijemnejsie na plavanie. Cez den si normalne zaplavat pomedzi vsetky rodinky s detmi sa velmi nedalo.

Vecerna show v hoteli bola celkom prijemna, kazdy vecer nieco ine. Ale osobne by som dala zaciatok na 21 hod hned po ukonceni vecere, a nie az od 21.30 a kym sa to zacalo bolo 22 hod. Potom by mal uz byt nocny klud, ale ten sa v hoteli, ani v hoteloch vedla, vobec nerespektuje, bohuzial. Clovek si ide na dovolenku oddychnut, ale v tom strasnom hluku sa vecer neda spat.

Niektori zamestnanci hotela boli naozaj prijemni, mili, usmievavi a profesionalni a za tych som velmi vdacna. Ini, bohuzial, muzskeho pokolenia, ma prenasledovali, otravovali, pozyvali ma vecer von atd. Na tuto typicku arabsku kulturu si treba bohuzual zvyknut, ale tazko sa za takychto okolnosti oddychuje, ked ma cely den na kazdom kroku niekto otravoval a prenasledoval, pytal si moje tel. cislo a socialne siete a stale ma niekam volal. Isla som si tam oddychnut, ale niektori zamestanci hotela tomu bouzial nechceli rozumiet a nedali pokoj, ani ked som ich o to prosila.

Pláž
Plaz bola jedna velka KATASTROFA!!! V popise hotela je, citujem, ze lezi na ''krasnej piesocnatej plazi s postupnym vstupom do mora.'' Lenze ja som tam prisla, a plaz bola plna rias, guliciek z rias, aj plastov. V mori priamo pred hotelom som sa za 11 dni okupala raz, kedy bolo spiny trosku menej aspon asi na 2 hodiny. Zvysok pobytu sa do mora pred hotelom nedalo ani vstupit, tolko metrov rias a spiny tam vsade bolo. Napriek tomu, ze som si naschval zaplatila za hotel do 50 metrov od plaze, aby som viackrat mohla pocas dna ist na plaz a mala to blizko, musela som sa chodit kupat do mora pred ine hotely niekolko minut dalej od hotela. Nechapem ako mozu z CK takto klamat klientov, ze tam je krasna plaz, ked tam je jedna z najhorsich plazi, ake som kedy videla. Tam mi na mieste kazdy povedal, ze taka spinava plaz tam je kazdy rok v tuto dobu roka v septembri, a ze uz tyzden pred mojim pobytom bola. Ja som si pobyt rezervovala menej ako 6 hodin pred odletom, ano v ten isty den odletu, takze z CK mali vediet aka tam je spinava plaz a mali ma na to upozornit ci tam chcem predsa ist alebo radsej niekde inde. Ked som sa na to stazovala, v Kartago sa ku mne spravali hrozne, delegatka bola maximalne neprofesionalna a neludska, vysmiala sa mi, vykricala sa na mna a polozila mi telefon. Nezmenili vobec nic a jednoducho ma zvysok pobytu ignorovali. Nikdy sa mi nestalo za 13 rokov intenzivneho cestovania, aby ma takto z CK odignorovali a dovolili si taketo spravanie voci klientom. Same klamstva, neprofesionalita a aj neludskost. Ziadala som kompenzaciu aj za stravu aj za zatajovanie pravdy ohladom plaze, ale nedockala som sa ani len ospravedlnenia a uz vobec nie niecoho ineho. Vrchol neprofesionality takto sa zachovat ku klientom! Len zobrat peniaze za dovolenku a dalej neriesit nic! Odporne!!!

Majitel hotela odmieta davat peniaze za cistenie plaze, dozvedela som sa to tam na viacerych miestach, a az po viacerych stazovaniach spolu s dalsimi klientmi z inych statov a cestoviek posledne 3 dni mojho pobytu zaplatili za buldozer

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Jan Málek

Hodnocení 3,5 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 8.7. - 14.7.2022 Hodnoceno: Červenec 2022

Hotel architektonicky velice zajímavý, velké plus. Bazén výborný, přístup k moři v pořádku, ale moře samotné hnus. Špína, plasty, nepořádek.

Hotel architektonicky velice zajímavý, velké plus. Bazén výborný, přístup k moři v pořádku, ale moře samotné hnus. Špína, plasty, nepořádek.

Ubytování 4,5 / 5

Strava 4,5 / 5

Okolí 1,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Ubytování
Pro mě byl hotel na jedničku.

Strava
Nabídka široká, chutné, občas nedostatečně teplé. Chybí informace o pokrmech v angličtině. Problém s bazénovým barem pro all inclusive. Nedostatečná nabídka, hlavně nějaké slibované svačinky. Několikrát se stalo, že jsem byl odeslán do baru v hotelu.

Služby hotelu
Nemohu hodnotit, služby nevyužívám.

Pláž
Pláž v místě se slunečníky je v pořádku, z hotelu opravdu kousek, jenom musíte přejít silnici. Co se týče vstupu do vody, to už je jiná. Chaluhy a řasy mi nevadí, ale toho plastového bordelu bylo strašně moc. Hlavně ráno. Navíc se tam po ránu táhl takový divný zápach. Na šnorchlování to určitě není.

Byla tato recenze užitečná? (2) (0)

Filtrovat recenze

Alexandra Kováčová

Hodnocení 0,7 / 5

Ověřená recenze (Invia.sk) Datum pobytu 1.9. - 12.9.2022 Hodnoceno: Září 2022

Velmi vela zlych, neprofesionalnych a nefunkcnych veci aj v samotnom hoteli, aj v ramci organizacie cez CK

Velmi vela zlych, neprofesionalnych a nefunkcnych veci aj v samotnom hoteli, aj v ramci organizacie cez CK

Ubytování 1,0 / 5

Strava 0,5 / 5

Okolí 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Ubytování
Hotel bol priemerny, vela veci v hoteli nefungovalo, aj na samotnej izbe. Z dvoch vytahov vacsinou jeden, niekedy dokonca obidva nefungovali, a musela som chodit peso na 4. poschodie. So zamkom do mojej izby nebolo nieco v poriadku, a napriek tomu, ze som kartu od izby nenosila spolu s mobilom, malokedy mi isli otvorit dvere do izby. Musela som sa velakrat vracat na recepciu, casto aj mokra a len v plavkach alebo uteraku, aby mi zase nastavili na kartu cislo mojej izby a mohla som otvorit. Viackrat poslali aj opravara, ale az posledne 3 dni konecne zamok fungoval ako mal. Dovtedy som sa nabehala po schodoch hore-dole na recepciu velakrat, len aby som sa konecne mohla dostat dnu do svojej izby.

Uz pri check-in som si prosila najtichsiu izbu, aku maju. Bohuzial, v izbe bolo kazdy vecer pocut hlucnu hudbu ako keby som bola priamo v centre diskoteky. Hudba bola z vecernej show vedlajsieho hotela a koncila sa kazdy vecer medzi 23.30 hod a 24.15 hod. Oddychnut som si nemohla vobec, lebo aj cez zavrete dvere a sluchatka v usiach bola hudba strasne hlucna. Izby otocene do druhej strany to mali podobne, a tam bolo pocut zase vecernu show z nasho hotela. Balkony a okna vobec netesnia zvuk!

Recepcia a vstupna hala v hoteli boli naozaj pekne, zaujimava architektura.

Strava
Dopredu este pred mojim pobytom som Invia nahlasila moju specialnu stravu = vegan bez lepku (nejem ziadne zivocisne produkty, ani lepok). Z Invie mi bolo povedane, ze nebude problem, lebo su tam bufetove stoly all inclusive. Samozrejme, ze v hoteli o mojej strave neveeli vobec nic, a ziadne jedlo nemalo ani nadpis co to je, ani vypisane alergeny. Absolutne som netusila, co mozem a co nemozem zjest. Kazdy den som sa pytala casnikov a kucharov, ale maloktori vedeli dobre anglicky tak, aby som si bola ista, ze to naozaj mozem zjest. Oni totiz hovoria arabsky a francuzsky, co ja nerozumiem. To malo ovocia a zeleniny co tam bolo bez ziadnych omacok, syra, peciva ci masa bolo kazdy jeden den presne to iste, a casto este aj uz pohnite a skazene, alebo este nedozrete. Cerstve ovocie vyzeralo dobre, ale chutovo hrozne, vacsina bola taka kysla, uz zacinala hnit. Z jedla som bola velmi sklamana, lebo to bolo stale to iste, zemiaky, mrkva, paradajky, uhorka, salat, melony, broskyne, hrozno a jablka. Celych 11 dni len toto iste dookola, a naozaj velakrat sa stalo, ze som nezjedla skoro nic, lebo to bolo naozaj uz nedobre a zacinalo hnit. Riesila som to po par dnoch aj na recepcii hotela a ziadala som o zmenu all inclusive na polpenziu s vratenim rozdielu penazi, kedze som tam platila za jedlo skoro zbytocne a nic nejedla, a aj mi chceli vyhoviet, ale nakoniec vysvitlo, ze nemohli, lebo som mala dovolenku zaplatenu cez cestovku a povedali mi, ze to mozem vyriesit jedine priamo cez cestovku. Tak som to pisala vo viacerych emailoch do Invie este pocas pobytu, a oni to vraj preposlali do Kartago, ale nikto mi zvysok pobytu nic nepomohol a nezmenil. Nastastie som posledne dni nasla jedneho casnika, ktory vedel vyborne anglicky, tak mi stale popisal jedla a co obsahuju. Uz aj on sa smial, lebo to bolo naozaj kazdy den to iste. Velmi biedne jedlo. Na ranajky len melon, na obed len melon a na veceru aj nejaka zelenina. Smutne. Keby som vedela dopredu aka tam bude strava, tak si vezmem hotel bez stravy, lebo som tam zjedla malo.

Služby hotelu
Pri popise hotela pise, ze tam je wifi. Nuz, uprimne, vacsinu dni sa na internet nedalo pripojit vobec, a tie dni pomedzi to, to islo len obcas, a aj to len par metrov od recepcie. Velmi slaby internet. Zvysok hotela nemal vobec ziaden.

Bazen sa zatvara este pred zapadom slnka o 18 hod, co mna osobne sklamalo, lebo vecer tam bolo konecne prijemnejsie na plavanie. Cez den si normalne zaplavat pomedzi vsetky rodinky s detmi sa velmi nedalo.

Vecerna show v hoteli bola celkom prijemna, kazdy vecer nieco ine. Ale osobne by som dala zaciatok na 21 hod hned po ukonceni vecere, a nie az od 21.30 a kym sa to zacalo bolo 22 hod. Potom by mal uz byt nocny klud, ale ten sa v hoteli, ani v hoteloch vedla, vobec nerespektuje, bohuzial. Clovek si ide na dovolenku oddychnut, ale v tom strasnom hluku sa vecer neda spat.

Niektori zamestnanci hotela boli naozaj prijemni, mili, usmievavi a profesionalni a za tych som velmi vdacna. Ini, bohuzial, muzskeho pokolenia, ma prenasledovali, otravovali, pozyvali ma vecer von atd. Na tuto typicku arabsku kulturu si treba bohuzual zvyknut, ale tazko sa za takychto okolnosti oddychuje, ked ma cely den na kazdom kroku niekto otravoval a prenasledoval, pytal si moje tel. cislo a socialne siete a stale ma niekam volal. Isla som si tam oddychnut, ale niektori zamestanci hotela tomu bouzial nechceli rozumiet a nedali pokoj, ani ked som ich o to prosila.

Pláž
Plaz bola jedna velka KATASTROFA!!! V popise hotela je, citujem, ze lezi na ''krasnej piesocnatej plazi s postupnym vstupom do mora.'' Lenze ja som tam prisla, a plaz bola plna rias, guliciek z rias, aj plastov. V mori priamo pred hotelom som sa za 11 dni okupala raz, kedy bolo spiny trosku menej aspon asi na 2 hodiny. Zvysok pobytu sa do mora pred hotelom nedalo ani vstupit, tolko metrov rias a spiny tam vsade bolo. Napriek tomu, ze som si naschval zaplatila za hotel do 50 metrov od plaze, aby som viackrat mohla pocas dna ist na plaz a mala to blizko, musela som sa chodit kupat do mora pred ine hotely niekolko minut dalej od hotela. Nechapem ako mozu z CK takto klamat klientov, ze tam je krasna plaz, ked tam je jedna z najhorsich plazi, ake som kedy videla. Tam mi na mieste kazdy povedal, ze taka spinava plaz tam je kazdy rok v tuto dobu roka v septembri, a ze uz tyzden pred mojim pobytom bola. Ja som si pobyt rezervovala menej ako 6 hodin pred odletom, ano v ten isty den odletu, takze z CK mali vediet aka tam je spinava plaz a mali ma na to upozornit ci tam chcem predsa ist alebo radsej niekde inde. Ked som sa na to stazovala, v Kartago sa ku mne spravali hrozne, delegatka bola maximalne neprofesionalna a neludska, vysmiala sa mi, vykricala sa na mna a polozila mi telefon. Nezmenili vobec nic a jednoducho ma zvysok pobytu ignorovali. Nikdy sa mi nestalo za 13 rokov intenzivneho cestovania, aby ma takto z CK odignorovali a dovolili si taketo spravanie voci klientom. Same klamstva, neprofesionalita a aj neludskost. Ziadala som kompenzaciu aj za stravu aj za zatajovanie pravdy ohladom plaze, ale nedockala som sa ani len ospravedlnenia a uz vobec nie niecoho ineho. Vrchol neprofesionality takto sa zachovat ku klientom! Len zobrat peniaze za dovolenku a dalej neriesit nic! Odporne!!!

Majitel hotela odmieta davat peniaze za cistenie plaze, dozvedela som sa to tam na viacerych miestach, a az po viacerych stazovaniach spolu s dalsimi klientmi z inych statov a cestoviek posledne 3 dni mojho pobytu zaplatili za buldozer

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Jan Málek

Hodnocení 3,5 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 8.7. - 14.7.2022 Hodnoceno: Červenec 2022

Hotel architektonicky velice zajímavý, velké plus. Bazén výborný, přístup k moři v pořádku, ale moře samotné hnus. Špína, plasty, nepořádek.

Hotel architektonicky velice zajímavý, velké plus. Bazén výborný, přístup k moři v pořádku, ale moře samotné hnus. Špína, plasty, nepořádek.

Ubytování 4,5 / 5

Strava 4,5 / 5

Okolí 1,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Ubytování
Pro mě byl hotel na jedničku.

Strava
Nabídka široká, chutné, občas nedostatečně teplé. Chybí informace o pokrmech v angličtině. Problém s bazénovým barem pro all inclusive. Nedostatečná nabídka, hlavně nějaké slibované svačinky. Několikrát se stalo, že jsem byl odeslán do baru v hotelu.

Služby hotelu
Nemohu hodnotit, služby nevyužívám.

Pláž
Pláž v místě se slunečníky je v pořádku, z hotelu opravdu kousek, jenom musíte přejít silnici. Co se týče vstupu do vody, to už je jiná. Chaluhy a řasy mi nevadí, ale toho plastového bordelu bylo strašně moc. Hlavně ráno. Navíc se tam po ránu táhl takový divný zápach. Na šnorchlování to určitě není.

Byla tato recenze užitečná? (2) (0)

Denisa Pianka

Hodnocení 2,5 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 19.3. - 28.3.2022 Hodnoceno: Duben 2022

Hotel je hezky , ale je co vylepšovat

Hotel je hezky , ale je co vylepšovat

Ubytování 2,0 / 5

Strava 4,0 / 5

Okolí 3,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Ubytování
pokoj byl velký , prostorný, koupelna špatná určitě je co vylepšovat, netekla voda a nebo netekla tepla voda, vzdy musela byt zapnutá klimatizace , aby tekla tepla voda a to bylo tak po 10 / 15 minut zapnuté vody , uklid pokoje byl strašny, nedodali ručníky, po zavolaní na recepci byli dodány. a to se opakovalo po 3 dny

Strava
jídlo se opakovalo celých 10 dnu , ale vždy bylo co si vybrat, co vidím jako hodně pozitivní ,že nebyli hranolky. což je dobře, na víkend kdy v hotelu bylo hodně lidí ráno nebylo nádoby na snídani ( šálky, taliře, misky na jogurt, a lžíce)

Služby hotelu
personal- na to kolik bylo lidí v hotelu bylo málo personalu, večerni zabava , je co vylepšovat.

Pláž
vzhledem k podnínkám plaž byla v pořádku

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Zita

Hodnocení 4,3 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 24.6. - 4.7.2019 Hodnoceno: Srpen 2019

Skvělá dovolená, milý personál, všechno v nedalekém okolí. Naprostá spokojenost se službami hotelu.

Skvělá dovolená, milý personál, všechno v nedalekém okolí. Naprostá spokojenost se službami hotelu.

Ubytování 5,0 / 5

Strava 4,0 / 5

Okolí 3,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Ubytování
Pokoje klasické v tuniském stylu, výhled na moře, bazén a promenádu. Úklid byl horší i když jsme nechávali spropitné. Paní pokojská si dokonce půjčila hodinky a zapomněla je vrátit ;), ale stály pár korun, tak jsme to moc neřešili. Hotel krásný, prostorný, všechny služby na jedničku. Personál si po spropitném pamatoval, co pijeme a už mám to modul automaticky hned, jak nás viděl přicházet.

Strava
Žádný obrovský výběr, ale dalo se denně vybrat. Chutnalo nám moc. Chyběl větší výběr ovoce, zeleniny ve všech podobách bylo dostatek. Číšníci ochotní, drželi mám místo, nosili oblíbené nápoje. Jen o víkendu, kdy se Hotel naplnil místními, bylo přeplněno, boj o místa, tak jsme se raději šli najíst do města. Skvělé a levné :)

Služby hotelu
Saunu a masáž jsme nevyužili, nemohu hodnotit.

Pláž
Na tak velký hotel pláž malá, lehátek věčný nedostatek a to jsme nebyli v hlavní sezóně. Odpoledne se trochu vylidnilo. Jinak musel člověk vstát brzy a obsadit si lehátko osuškou.

Byla tato recenze užitečná? (4) (0)

Jan O.

Hodnocení 2,7 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 12.7. - 19.7.2019 Hodnoceno: Červenec 2019

Dovolená pěkná, hotel byl ale dosti špinavý a bylo zde hodně prostoru pro zlepšení.

Jídlo bylo ovšem luxusní

Dovolená pěkná, hotel byl ale dosti špinavý a bylo zde hodně prostoru pro zlepšení.

Jídlo bylo ovšem luxusní

Ubytování 2,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Mapa a oblast

Mapa nemusí obsahovat všechny nalezené hotely. Poloha hotelů na mapě má pouze informativní charakter. Nahlásit

Doprava letecky

02:20 h

Popis

Yasmine Hammamet nejnovější turistická zóna Tuniska se rozkládá v jižní části hammametského zálivu. Od historického centra Hammametu je vzdálena 10 km. Na ploše 277 ha je postaveno 42 nových luxusních hotelů, rezidencí a vil s kapacitou 25.000 lůžek. Budovy jsou vystavěny v typické arabsko-maurské architektuře a jsou obklopeny překrásnými zahradami a parky. 3000 m dlouhá písečná pláž je ideálním místem pro sportování, vodní radovánky i relaxaci. Upozorňujeme klienty na stavební činnost v této lokalitě, neboť zóna Yasmine není dosud dokončena.
  • Vzdálenost od pláže 100 m
  • Vzdálenost od centra města 12 km
  • Vzdálenost od letiště 90 km

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota 18 °C v noci 10 °C

  • Teplota vody 16 °C

Předpověď na další dny

  • Zítra 17 °C v noci 12 °C

  • Úterý 17 °C v noci 11 °C

  • Středa 17 °C v noci 10 °C

Nejlepší čas pro dovolenou

  • Nejlepší
  • Dobrá
  • Nízká sezóna
  1. Leden
  2. Únor
  3. Březen
  4. Duben
  5. Květen
  6. Červen
  7. Červenec
  8. Srpen
  9. Září
  10. Říjen
  11. Listopad
  12. Prosinec