S cestovní kanceláří jsme cestovali poprvé a nejspíše i naposled. Zájezd jsme začali 27.9.2023, kdy jsme přiletěli na letiště v Antalyi zhruba mezi 14-15 hodinou. Na hotel jsme se dostali až ve 20 hodin večer, jelikož cesta, která trvá dle navigace něco přes hodinu, trvala skoro 4 (nikdo nás na tuto skutečnost, že budeme na cestách od 8 rána do 8 večera, neupozornil, považuji to přitom za dost zásadní informaci).
Odjezd byl ještě horší, jelikož jsme měli zaplaceno do 4.10.2023; včetně (checkout v 10 dopoledne), ale cestovní kancelář nám dala let v 8 hodin ráno, tudíž byl odjezd z hotelu ve 2 ráno. Přišli jsme o snídani, která byla ještě v ceně. (Opět nás nikdo o tomto neinformoval, přitom při koupi zájezdu nám bylo nabídnuto, že si máme zájezd o den prodloužit, za stejnou cenu, že je to pro nás lepší - tím bylo nejspíš myšleno lepší pro CK, aby mohli naplnit svozový autobus a letadlo). Mohli jsme tedy odjet již 3.10.2023, protože by jsme ve finále o nic nepřišli.
Během dovolené nám bylo řečeno od CK .........., že máme využít místní atrakci (lanovku), která stojí 1,50 euro (zpáteční/os.). Tato atrakce stála necelých 10 euro na osobu, byla tedy informace o ceně špatná.
Za největší průser považuji ředění alkoholu. To, že na hotelu bude omezená nabídka (vodka, bílý rum, víno a pivo) nám sděleno bylo. Po druhém dni jsme zjistili, že je vodka i rum silně zředěný vodou (barmanka se dokonce nebála před nami otevírat “nové” nezakolkované láhve. Po koupi piva v obchodě, které nám bylo také podáváno na hotelu, jsme zjistili, že se jedná o nealkoholické. Byla bych tedy ráda, kdyby si CK tuto skutečnost projednala s hotelem, protože je jinak zbytečné si platit “all inclusive”.