Když jsme dokázali odhlédnout od nekvalitního ubytování, dále pak převažovali pozitivní dojmy. Areál hotelu působil na pohled příjemně a personál byl velmi milý a vstřícný. Služby, které hotel poskytoval, nám vyhovovaly.
Delegátka vykonávala svoji práci poměrně rutinně. Ale my jsem od ní naštěstí nic nepotřebovali.
Ubytování
Myslím, si, že cestovní kancelář by si měla ověřovat, jak hotel ubytovává její klienty. Ubytování rozhodně neodpovídalo deklarovaným pěti hvězdičkám. Navíc v pokoji, který jsme dostali, nefungovala klimatizace, byl v něm cítit zápach od kanalizace a byl plný komárů. Když jsme to u recepce reklamovali, celkem bez problémů nám dali jiný pokoj. Ten však neměl balkon. Ale po zkušenosti s komáry jsme balkon raději oželeli.
Pokud jsem dokázali zaznamenat informace od jiných turistů, celý resort hotelu Omer Holiday Village patrně pětihvězdičkové pokoje neobsahoval - pokud jde o rozměry a vybavení pokojů, patrně odpovídaly spíše třem hvězdičkám. Informace o úrovni hotelu byla ze strany cestovní kanceláře buď zcela neověřená nebo přímo klamavá.
Strava
Již z dřívějších zkušeností víme, že v Turecku je strava výborná. To platilo i v tomto hotelu. Nabídka jídel byla bohatá a velmi rozmanitá.
Služby hotelu
Se službami hotelu jsme byli zcela spokojeni. Nebylo nic, co bychom postrádali.
Pláž
Pláž byla součástí resortu, a to jak malá písečná pláž hned u moře tak rozsáhlá terasa v návaznosti na bazén. Byly zde slunečníky a lehátka, plážové ručníky, bary v dosahu s nápoji a ovocem. Negativně jsme hodnotili, že se odněkud neustále linula hudba, místy až velmi hlučná. Uvítali bychom tiché přestávky.
Moře v návaznosti na pláž resortu bylo velmi mělké. To pro nás bylo trochu nemilé překvapení. Ale nedá se říci, že by toto zkazilo dojem z celé dovolené.