Franšízám pod značkou Invia.cz vzrostl počet klientů o 38 %

Praha, 27. října 2011

Franšízám cestovní agentury Invia.cz se podařilo za poslední rok zvýšit počet klientů v průměru o 38 %. Díky spojení s největší internetovou cestovní agenturou na tuzemském trhu získávají franšízy významnou konkurenční výhodu. Jejich klienti totiž mohou vybírat z rozsáhlého on-line katalogu zájezdů s nabídkou 300 cestovních kanceláří. Úspěch franšíz potvrzuje názory odborníků, podle nichž v České republice stoupá význam franšízingu jako dynamického a výhodného systému podnikání.

Franšízový program agentury Invia.cz odstartoval v roce 2006, aktuálně zahrnuje 55 franšíz v České republice a čtyři na Slovensku. Franšízing funguje na principu, kdy zavedené firmy pronajímají svoje značky a know-how dalším podnikatelům, což podle odborníků snižuje rizika spojená se startem podnikání a umožňuje rychlý rozvoj. Na českém trhu v minulosti převažovaly franšízy velkých zahraničních firem. V posledních letech se na ně dotahují původní české projekty v různých sférách podnikání, zvláště ve službách.

„Každý rok v rámci našeho franšízového programu přibývá v průměru deset až čtrnáct nových poboček. Spoluprací s cestovní agenturou Invia.cz získává každá pobočka nejširší nabídku ve svém regionu, a tím i velkou výhodu oproti konkurenci,“ sdělil Jakub Eliáš, manažer pobočkové sítě cestovní agentury Invia.cz. „Cestovní agentury zapojené do našeho programu registrují významný meziroční nárůst klientů,“ doplnil Eliáš.

O franšízing Invia.cz je zájem mezi začínajícími i zavedenými cestovními agenturami v regionech. Společnost Invia.cz proto mezi kandidáty vybírá, klade si podmínky a vždy upřednostňuje kvalitu nad kvantitou. Ideálním kandidátem na novou franšízu Invia.cz je cestovní agentura ve městě s více než 8000 obyvateli, která má kamennou provozovnu na hlavní třídě, v pěší zóně či nákupním centru, zkrátka na frekventovaných a rušných místech, kudy prochází mnoho lidí. Spojení s lídrem trhu přináší franšízovým pobočkám řadu konkrétních výhod.

„Cestovní agentury zapojené do našeho franšízingu získávají přístup k široké nabídce zájezdů, letenek a ubytování. Dále pak kvalitní prodejní systém a samozřejmě všestrannou odbornou pomoc. Pokud franšíza pracuje kvalitně, projeví se tyto výhody právě nárůstem počtu zákazníků,” uvedl Jakub Eliáš z cestovní agentury Invia.cz, s tím, že informace k franšízingu jsou k dispozici na webových stránkách franchising.invia.cz.

O společnosti Invia.cz, a.s.

Společnost Invia.cz je největší internetovou cestovní agenturou v České republice a autorizovaným prodejcem zájezdů více než 300 renomovaných a pojištěných cestovních kanceláří působících na českém a slovenském trhu. Invia.cz má své zastoupení také v Polsku, Maďarsku a Rumunsku. Kvalitní servis může společnost Invia.cz zákazníkům poskytovat díky špičkovým technologiím a znalostem cestovního ruchu.

Od roku 2002 se na agenturu Invia.cz obrátilo při výběru dovolené už 400.000 klientů. Za rok 2010 dosáhla zprostředkovaného obratu 1,5 miliardy Kč.

Kontakty

Jakub Eliáš
manažer pobočkové sítě INVIA.CZ

mobil: +420 777 200 254
e-mail: jakub.elias@invia.cz
Senovážné Náměstí 5, 11000 Praha 1
www.invia.cz

Publikováno: 27.10.2011