Češi stále častěji darují pod stromeček zážitky. V kurzu je adrenalin, wellness i poukazy na dovolenou

Češi stále častěji darují pod stromeček zážitky. V kurzu je adrenalin, wellness i poukazy na dovolenou

Brno, 18. dubna 2018


Stále více Čechů dává při nakupování vánočních dárků přednost zážitkům před hmotnými věcmi. Dle údajů portálu Slevomat je prodej zážitkových poukazů před Vánoci až trojnásobně vyšší než v jiných částech roku. Trendem letošní sezony jsou únikové hry, vstupy do zábavních center a adrenalinové zážitky. V kategorii cestování potom Češi dávají přednost wellnes pobytům, kupují ale i poukazy na dovolenou.
Trendy v oblasti nakupování dárkových poukázek se dle odborníků každý rok mění. V letošní předvánoční nabídce jsou nejvíce v kurzu poukazy na únikové hry i adrenalinové činnosti. „Poslední dva roky zažívají únikové místnosti velký boom, dalším fenoménem jsou poté zábavní parky a adrenalinové zážitky, například vstupy do Jump Areny, TEP Faktor arény nebo aquaparku,“ potvrzuje Tomáš Holý z inspiračního portálu Slevomat.cz a dodává, že podobné dárky jsou vhodné pro celé rodiny, ale i partu přátel nebo kolegy v práci.


Nespornou výhodou dárkových poukazů, kterou nakupující v předvánočním shonu velmi oceňují, je možnost koupit je i na poslední chvíli a vyřídit tak pořízení dárku z pohodlí domova. Další devízou voucherů je skutečnost, že se dají přizpůsobit zcela na míru obdarovanému. „Připravili jsme vánoční balíčky v různých variantách tak, aby si každý našel pod stromečkem to své. Zájemci tedy mohou koupit volnou vstupenku do aquaparku doplněnou o vstup do wellness centra, 7D kina, přednostní jízdu na atrakcích, ale i masáž nebo sirnou koupel. Ti, kteří přeci jen dávají přednost hmotným darům, pak v rámci balíčku dostanou krásnou osušku,“ potvrzuje trend Blanka Marková z Aqualandu Moravia.


Samostatnou kapitolou při prodeji dárkových poukazů je pak cestování. Před Vánoci mají Češi zvýšený zájem o adventní zájezdy. Například pouze přes Slevomat jich letos koupili 16 tisíc. Pod stromeček poté Češi nakupují nejčastěji tuzemské wellness pobyty, zájem ale mají i o poukazy na zahraniční dovolené. „Dárkový poukaz na dovolenou může být skvělou alternativou pro někoho, kdo nechce darovat pouze peníze v obálce. Pořídit ho lze v libovolné hodnotě, vlastník poukazu si pak sám zvolí druh a termín zájezdu, který upřednostňuje. Vyrazit tak může v zimě na hory nebo dárek využít na nákup letní dovolené. Poukaz je navíc možné zaplatit kartou a okamžitě stáhnout v elektronické podobě. Jedná se tak o ideální dárek na poslední chvíli,“ vyjmenovává Michal Tůma z cestovní agentury Invia výhody dárkových poukazů, jež společnost nabízí. Vhodným dárkem pro náruživé cestovatele pak podle něj mohou být též letenky do vysněné destinace, právě ty jsou totiž často nejnákladnější.

O Slevomatu


Slevomat je místem, kde více než 1,3 milionu registrovaných zákazníků hledá inspiraci na nové zážitky v podobě služeb i zboží. Každý den spouští ve spolupráci s obchodními partnery přes 200 nových nabídek. Firmám, jež uveřejňují svou akci, pomáhá Slevomat ke zviditelnění, okamžitému prodeji i vyplnění kapacit. Slevomat dokázal jako nejrychleji rostoucí firma českého internetu dosáhnout ročního obratu 1 miliardy korun již za necelé čtyři roky od svého vzniku. O zákazníky a obchodní partnery pečuje tým 200 kolegů, kteří se stejně jako Slevomat řídí mottem Cesta k zážitkům.


O Aqualandu Moravia

Aqualand Moravia je nejmodernějším a největším aquaparkem v České republice. Děti i dospělí se mohou vyřádit na 20 vnitřních a venkovních tobogánech a skluzavkách s celkovou délkou více než 1,7 km. Venkovní vodní atrakce Abyss a Boomerango určené až pro 3místné rafty si mohou v letních měsících návštěvníci vyzkoušet v rámci České republiky pouze v Aqualandu. K dispozici jsou, kromě jiných, i oblíbené celoročně otevřené tobogány U-Wave, Supercrater, Wild River nebo YellowCrash. Dětem jsou určené dětské bazény a skluzavky, užijí si také v bazénu s atrakcemi, kde mají k dispozici skákadla, šplhací sítě nad vodou, bublinkovače nebo chrliče. Aqualand nabízí celkem 12 bazénů s vodní plochou 3000 m2, některé s využitím vody z místního termálního vrtu, rozsáhlou wellness zónu Forum Romanum, sluneční a římské lázně, Imperium Restaurant a Coffeeland.
O společnosti Invia.cz, a. s.
Společnost Invia.cz, a. s., je největší cestovní agentura v České republice a autorizovaný prodejce zájezdů více než 300 renomovaných a pojištěných cestovních kanceláří působících na českém a slovenském trhu. Zákazníkům nabízí neustále aktualizovanou nabídku katalogových i Last Minute zájezdů v přehledné, jednotné formě, čímž šetří jejich čas při plánování dovolené. Díky svým kvalitním službám má cestovní agentura Invia již více než 1 500 000 spokojených klientů. Invia navíc poskytuje unikátní pojištění Faktor 100, které chrání klienty při krachu cestovní kanceláře. Díky svým službám zajistila Invia klientům možnost nejbezpečnějšího nákupu dovolené na českém trhu.

Webové stránky www.invia.cz byly v roce 2012 vyhodnoceny jako absolutní vítěz soutěže WebTop100 v kategorii Obchod a služby a zároveň oceněny 1. místem v kategorii Cestovní ruch. V prestižní anketě TTG TravelAwards byla Invia v letech 2013 a 2014 oceněna jako nejlepší online prodejce.
Cestovní agentura je pro zákazníky dostupná nejen na internetu, ale i ve více než 100 kamenných klientských centrech ve městech po celém území České republiky. Invia má své zastoupení na Slovensku, v Polsku a Maďarsku.

Kvalitní servis společnost svým zákazníkům zaručuje prostřednictvím špičkových technologií, znalosti cestovního ruchu a moderního brněnského call centra s vysoce kvalifikovanými prodejci.

Publikováno: 18.05.2018