Invia spustila novou kampaň

Rodina Výborných bude dovolenou bez kompromisů propagovat v televizi i na sociálních sítích.

Praha, 11. října 2018

Zcela novou reklamní kampaň představila v květnu cestovní agentura Invia. Série televizních spotů s rodinou Výborných poukazuje na hlavní benefity, které Invia klientům nabízí. Koncept kampaně s názvem „Dovolená na Výbornou“ však nabízí přesah i na sociální sítě a blog Invia, kde se diváci mohou s příběhy rodiny seznámit blíže. Reklamní kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Addict, produkci zajistila společnost Bistro Films.


Hlavní myšlenkou kampaně je poukázat na výhody dovolené bez kompromisů. „Cestovatelé mají při výběru dovolené celou řadu požadavků, málokdy se jim ale podaří najít zájezd splňující všechny atributy. Tím, že Invia sdružuje nabídku od více než 300 cestovních kanceláří na jednom místě, je náš prodejce schopen z této nejširší nabídky najít kombinaci, která splní všechna přání klienta zároveň,“ komentuje koncept kampaně Michal Bošela, z marketingu cestovní agentury Invia. Rodina Výborných tak v sérii vtipných spotů ukazuje rozdíly mezi dovolenou vybranou z omezené nabídky a „dovolenou na Výbornou“, již nabízí Invia.

Natáčení tří televizních spotů, které v rámci reklamní kampaně vznikly, probíhalo v Dominikánské republice v režii Erica Yeallanda. Invia však u televizní reklamy neplánuje skončit. „Během natáčení jsme nechali herce pořizovat selfie a videa, která nám umožní s rodinou dále pracovat jako s živým elementem kampaně. S maminkou Annou Výbornou a jejími příběhy se tak diváci setkají na Facebooku, Instagramu i na blogu,“ vysvětluje Michal Bošela a dodává, že kampaň dostane i svůj vlastní hashtag #DovolenaNaVybornou.


Invia tak poprvé nabízí komplexní kampaň napříč všemi mediatypy, jež propojuje klasické i moderní formy komunikace. O různorodost se cestovní agentura snaží především kvůli široké cílové skupině svých klientů. „Mediální cílení kampaně je široké, vycházíme z faktu, že cestování je atraktivní pro všechny skupiny obyvatelstva napříč věkem a sociálním postavením. Oslovit tak chceme všechny, kteří využívají benefitů organizovaného cestování,“ říká Michal Bošela z cestovní agentury Invia. Televizní spoty jsou připraveny pro český, slovenský i maďarský trh, na kterých Invia figuruje. „Odlišit se chceme kreativním, originálním konceptem a investicemi do profesionální TV produkce. Snažíme se vyhnout použití generických destinačních videí bez příběhu a jen s nalepeným logem,“ dodává Bošela.

Publikováno: 11.10.2018