Provizní program Invia.cz: vyplaceno už více než 8 milionů Kč

Přední český affiliate program provozovaný online cestovní agenturou Invia.cz pokořil hranici 8 milionů korun vyplacených na provizích svým partnerům. Jedná se o největší a nejúspěšnější affiliate program v oboru prodeje zahraničních zájezdů. Do programu je zapojeno více než 10 000 uživatelů, kteří zobrazují reklamní formáty propagující Invia.cz na svých webových stránkách a tak vydělávají na zprostředkování prodeje zájezdů.

Suma vyplacených provizí překročila částku 8 milionů Kč v listopadu 2008. Jedná se o součet odměn pro partnery zapojené do programu v období od jeho spuštění v roce 2006 až dosud, tedy za necelé 3 roky. Průměrná měsíční částka vyplácená partnerům dosahuje za toto období 250 000 Kč. V letních měsících si ovšem partneři vydělají i několikanásobně více díky zvýšené poptávce po zájezdech.

"Těší nás obliba partnerského programu mezi majiteli stránek. Přestože představují náklady na partnerský program významnou položku v marketingovém rozpočtu, celý program se nám podařilo nastavit tak, aby byly obě strany maximálně spokojené. Rádi bychom poděkovali partnerům za důvěru a cítíme se zavázáni systém neustále zdokonalovat a rozvíjet.", říká Michal Tůma, marketingový ředitel firmy.

K nejúspěšnějším affiliate partnerům cestovní agentury Invia.cz patří pan Dušan Janovský (www.kreta.rovnou.cz), Michal Vávra (www.eurovikendy365.cz), Petr Sršeň (www.iegypt.cz), Petr Bajer (www.divoch.net) či Orbion, s.r.o. (www.orbion.cz). Jejich stránky se vyznačují vysokou informační hodnotou a následně zajímavou konverzí do objednávek. Se svými projekty dosahují úspěchů u laické i odborné veřejnosti a stávají se příkladem pro mnohé další, kteří si chtějí vydělat pomocí affiliate programu Invia.cz.

Affiliate marketing je ve světě i v České republice velmi rozšířený moderní nástroj mnoha firem, někdy je též nazýván jako partnerský, nebo provizní systém. Cílem affiliate marketingu je propagace produktů firmy prostřednictvím webů partnerů. Affiliate program Invia.cz nabízí celou škálu reklamních formátů od dynamických bannerů, textových odkazů až po flash bannery, generování vyhledávacích formulářů a XML. Partner si může zvolit i cílení reklamy na různé produkty ? zájezdy, last minute, first minute, skupinové zájezdy, letenky a rovněž i dárkové certifikáty na dovolenou. Provize jsou různorodé a záleží na druhu reklamy, obecně affiliate partner získá 1,50 Kč za klik, 1 % z ceny zprostředkovaného prodeje zájezdu, 2 % z ceny dárkového certifikátu a 200 Kč z prodané letenky. Dále má možnost získat až 20 000 Kč z dalšího přivedeného partnera. Program úspěšně působí v ČR, na Slovensku a Polsku, dále je v plánu spuštění v Rumunsku a Maďarsku.

Podrobné informace o affiliate programu INVIA.CZ jsou na http://partner.invia.cz.

O cestovní agentuře Invia.cz

Invia.cz byla založena v roce 2002 a je již několik let jedničkou v online prodeji zájezdů v České a Slovenské republice. Obrat ze všech služeb dosáhl v loňském roce celkově 1,27 mld. Kč. Cestovní agentura má síť již více než 40 klientských center po celé České republice a od roku 2007 působí v dalších středoevropských zemích. Významným krokem se v tomto roce stal vstup investičního fondu MCI.TechVentures z polské finanční skupiny MCI Management SA, který zakoupením 50,10% podílu ve firmě získal majoritu.

Kontakt

Michal Tůma
michal.tuma@invia.cz
226 000 051

Publikováno: 01.12.2008