Asistent/ka a pokladní
Asistent/ka a pokladní
Jste zodpovědní a nebojíte se práce s penězi? Rádi komunikujete s klienty a je vaším cílem najít administrativní práci, kde nebudete sedět o samotě za zaprášeným stolem? Pak se přihlaste k nám!
Cestovní agentura Invia nyní hledá Asistenta/tku pokladní. Budete sami zodpovídat za klientské centrum, přijímat platby, komunikovat s klienty a zpracovávat doklady. No nezní to skvěle?
V čem nám budete asistovat:
- správa pokladny
- komunikace s klienty
- přebírání hotovosti, vystavování příjmových a výdajových pokladních dokladů
- podpora prodejního oddělení
- administrativní práce, korespondenceevidence a kontrola benefitních poukázek partnerů Invia.cz
- vystavování cestovních příkazů – vyplacení hotovosti
- zodpovědnost za movité věci společnosti (razítka, klíče, SIM atd.),
- práce s rezervačním systémem – potvrzování smluv do rez. Systému CK
- zadávání slev od nasmlouvaných partnerů do interního systému
Pracovní doba:
- Nutná přítomnost na školení 3.- 5.4.,
- 3.4. - 10 - 17:30 hod,
- 4.4.+ 5.4. - 9 - 17:30 hod
- Standardní prac. doba 9 -17:30,
- 1 víkendová směna v měsíci sobota: 9 -15, neděle 10 -15 nebo odpolední směna 15 -19 hod.
Potřebujeme od vás:
- minimálně SŠ vzdělání
- organizační a komunikační schopnosti
- zkušenost s finanční hotovostí výhodou
- čistý výpis RT
- výbornou uživatelskou znalost PC (Internet, Office, Outlook),
- znalost češtiny slovem i písmem
- nástup - 3.4.2024
Můžete se spolehnout na:
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- plat 25 000 – 30 000 Kč
- zvýhodněné ceny dovolených
- stravenky
- Multisport kartu a další
Těšíme se!
HR tým