Office Administration Specialist
Office Administration Specialist
Radost začíná u nás, v Invia! Pomáháme lidem najít a prožít nejkrásnější momenty jejich života. Spojuje nás společná snaha přinášet nezapomenutelné zážitky. Jsme jednou z největších cestovních agentur ve střední Evropě, a přesto si stále udržujeme neformální a přátelskou atmosféru. Právě teď rozšiřujeme tým o Office Administration Specialist, přidej se k nám!
Náplň práce:
- Administrativní podpora kanceláře v Hradci Králové;
- Práce s pokladnou - vystavování cestovních příkazů zaměstnanců, výdajových pokladních dokladů;
- Doplňování kancelářských potřeb, kontrola stavu skladu, komunikace s úklidovou firmou a jinými dodavateli, udržování pořádku v kanceláři;
- Pomoc HR oddělení při onboardingu, organizaci společných akcí – pravidelné mini events;
- Podpora IT oddělení, evidence techniky;
- Administrativní úkoly - scanování dokumentů, pošta, apod.
Co od Vás požadujeme?
- Alespoň středoškolské vzdělání;
- Výhodou budou znalosti ze stejné nebo obdobné pozice;
- Perfektní znalost češtiny - slovem i písmem;
- Angličtina na úrovni B1 – jsme nadnárodní společnosti a některé meetingy probíhají v angličtině
- Uživatelskou znalost PC;
- Samostatnost, pečlivost.
Můžeme Vám nabídnout:
- Nástup ihned;
- Motivační finanční ohodnocení (základ + bonusy);
- Smlouvu na DPP nebo zkrácený úvazek;
- Přátelskou a neformální atmosféru na pracovišti;
- Kanceláře blízko autobusového a vlakového nádraží;
- Slevu na zájezdy (nejen pro Vás, ale i rodinu, známé,...);
- MultiSport kartu.