Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Office Administration Specialist

Office Administration Specialist

Mám zájem o tuto pozici

Víte o někom jiném, kdo by mohl mít zájem?

Sdílet pracovní nabídku:

Radost začíná u nás, v Invia! Pomáháme lidem najít a prožít nejkrásnější momenty jejich života. Spojuje nás společná snaha přinášet nezapomenutelné zážitky. Jsme jednou z největších cestovních agentur ve střední Evropě, a přesto si stále udržujeme neformální a přátelskou atmosféru. Právě teď rozšiřujeme tým o Office Administration Specialist, přidej se k nám!

Náplň práce:

  • Administrativní podpora kanceláře v Hradci Králové;
  • Práce s pokladnou - vystavování cestovních příkazů zaměstnanců, výdajových pokladních dokladů;
  • Doplňování kancelářských potřeb, kontrola stavu skladu, komunikace s úklidovou firmou a jinými dodavateli, udržování pořádku v kanceláři;
  • Pomoc HR oddělení při onboardingu, organizaci společných akcí – pravidelné mini events;
  • Podpora IT oddělení, evidence techniky;
  • Administrativní úkoly - scanování dokumentů, pošta, apod.

Co od Vás požadujeme?

  • Alespoň středoškolské vzdělání;
  • Výhodou budou znalosti ze stejné nebo obdobné pozice;
  • Perfektní znalost češtiny - slovem i písmem;
  • Angličtina na úrovni B1 – jsme nadnárodní společnosti a některé meetingy probíhají v angličtině
  • Uživatelskou znalost PC;
  • Samostatnost, pečlivost.

Můžeme Vám nabídnout:

  • Nástup ihned;
  • Motivační finanční ohodnocení (základ + bonusy);
  • Smlouvu na DPP nebo zkrácený úvazek;
  • Přátelskou a neformální atmosféru na pracovišti;
  • Kanceláře blízko autobusového a vlakového nádraží;
  • Slevu na zájezdy (nejen pro Vás, ale i rodinu, známé,...);
  • MultiSport kartu.

Mám zájem o tuto pozici

Zpět na volné pozice