Zájezd do

Horizon Blu

Hodnocení: 5/5

Řecko, Peloponés, Kalamata

Sdílet
Dejte nám ještě chvilku, prosím,
ověřujeme dostupnost a ceny.

Horizon Blu

Popis hotelu:

Horizon Blu Hotel se nachází jen přes silnici od dlouhé písečné/oblázkové pláže a pobřežní promenády. Moderní komplex se skládá ze 2 budov s celkem 38 elegantními bytovými jednotkami zařízenými v námořním stylu a kromě vynikající kulinářské nabídky nabízí prostorný bazén s fantastickým výhledem na záliv Kalamata a malé wellness. Do centra města Kalamata je to asi 5 km a v bezprostřední blízkosti jsou různé bary, taverny a nákupní možnosti.

Vaše výhoda OLIMAR: u všech rezervací balíčků (let + hotel) máte výhodu soukromého transferu!

POLOHA (PŘÍBLIŽNÁ)

  • Letiště Kalamata 15 km
  • Centrum 5 km
  • Pláž 50 m (vlastní část hotelu s plážovým barem; lehátka, slunečníky v ceně)
  • Pláž Paralia Verga 2 km
  • Pláž Almyros 3 km
  • parkování zdarma

ZAŘÍZENÍ

  • 24hodinová recepce
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • Hlavní restaurace (snídaně formou bufetu; s polopenzí, večer formou bufetu nebo menu dle kapacity)
  • Á la carte restaurace »NAVA«
  • bar
  • Bazén se sluneční terasou (otevřeno sezónně, lehátka, slunečníky a plážové osušky v ceně)
  • vnitřní bazén
  • tělocvična

za poplatek

  • Wellness zóna se saunou, parní lázní, masážemi a tělovými procedurami (vyhrazeno pro hosty od 18 let)

POBYT

38 bytových jednotek
Standardní dvoulůžkový pokoj (cca 30 m², až pro 3 osoby)

  • Vana a sprcha/WC (s fénem, županem a pantoflemi)
  • prostor k sezení
  • klimatizace
  • telefon
  • Satelitní televize
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • mini-bar
  • kávovar/čaj
  • bezpečný
  • Balkon nebo terasa s výhledem do zahrady
  • lze rezervovat také s bočním výhledem na moře (DZN)


Superior DSR (cca 30 m², až 3 osoby)

  • Vana a sprcha/WC (s fénem, županem a pantoflemi)
  • prostor k sezení
  • klimatizace
  • telefon
  • Satelitní televize
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • mini-bar
  • kávovar/čaj
  • bezpečný
  • Terasa s výhledem do zahrady a soukromým bazénem (nevyhřívaný)
  • lze rezervovat také s bočním výhledem na moře (DSM)

SMÍŠENÝ

  • Check-in od 15 hodin, check-out do 11 hodin
  • Kreditní karty: Visa a MasterCard

DOMÁCÍ MAZLÍČCI

Domácí mazlíčci nejsou povoleni.



Udržitelnost a skóre FAIRWEG®:
Horizon Blu si cení udržitelného cestovního ruchu! Zde můžete na první pohled zjistit, proč je Horizon Blu udržitelné ubytování a kde leží těžiště jeho závazku k udržitelnému rozvoji. Hodnocení od našeho partnera FAIRWEG® transparentně ukazuje, v jakých oblastech se Horizon Blu obzvlášť angažuje. Horizon Blu dosáhl 2,3 z 5 bodů v kontrole udržitelnosti FAIRWEG® a dosáhl tak statusu FAIRWEG® „STŘÍBRNÉ“.
Podrobně, Horizon Blu dosahuje v otázkách udržitelnosti následujících hodnocení: Transparentnost 1 z 5 bodů • Společenská angažovanost 3 z 5 bodů • Energetický management 2 z 5 bodů • Vodní hospodářství 4 z 5 bodů • Ekologický závazek 4 z 5 body • Vyhýbání se plastům 2 z 5 bodů • Odpadové hospodářství 3 z 5 bodů • Regionální nákup 1 z 5 bodů • Bio kuchyně 2 z 5 bodů • Vegetariánská a veganská kuchyně 1 z 5 bodů • Konstrukce a vybavení 1 z 5 bodů • Certifikáty obdržely 4 z 5 bodů.
Horizon Blu přikládá zvláštní význam následujícím kritériím udržitelnosti:
  • BIOPOTRAVINY: Hotel nabízí také nebo výhradně biopotraviny a pokrmy.
  • ENERGETICKÁ ÚČINNOST: Hotel je postaven tak, aby byl energeticky účinný, nebo přijal opatření ke zvýšení účinnosti a tím k úspoře energie.
  • PŮJČOVNA KOL: Hotel nabízí půjčovnu kol nebo spolupracuje s místní půjčovnou.
  • MÍSTNÍ ZÁVAZEK: Hotel svými akcemi podporuje místní ekonomiku a místní kulturu.
  • TŘÍDĚNÍ ODPADU: Třídění odpadu je možné ve veřejných prostorách a/nebo na pokojích.
  • UDRŽITELNÁ VÝSTAVBA: Při stavbě hotelu, nových budov a rekonstrukčních opatřeních se používají udržitelné materiály. Je také postaven a vybaven tak, aby byl energeticky účinný.
  • CITLIVÉ NA PLASTY: Hotel zpochybňuje používání plastů. Používání, zejména jednorázových plastů, je omezeno a pokud je to možné, je mu zabráněno.
  • RECYKLACE: Veškerý hotelový odpad je nejen separován, ale také přiváděn do místního recyklačního systému.
  • SOCIÁLNÍ ZÁVAZEK: Hotel nabízí svým zaměstnancům férové pracovní podmínky. Součástí tohoto závazku může být i podpora sociálních projektů.
  • VEGETARIÁNSKÁ KUCHYNĚ: Hotel nabízí vegetariánská jídla ke všem jídlům.
  • ÚSPORA VODY: Hotel se snaží používat co nejméně vody a přijal k tomu vhodná opatření.


OLIMAR – Přesně moje dovolená!:

vstupní požadavky

Pro vstup do Řecka je pro občany EU vyžadován buď platný občanský průkaz nebo cestovní pas, u švýcarských občanů platný občanský průkaz nebo švýcarský pas, jehož platnost vypršela méně než 6 měsíců. Děti do 16 let vyžadují dětský průkaz, o platných předpisech pro občany jiných národů, občany více národností nebo osoby bez státní příslušnosti Vás budeme v případě potřeby informovat prostřednictvím Vaší cestovní kanceláře před rezervací

S OLIMARem je přenos pohodlný, rychlý a přímý.

  • Soukromý transfer taxíkem nebo minibusem bez časově náročných zastávek
  • jako levnou alternativu nabízíme sdílené transfery autobusem

Lze rezervovat ve vaší cestovní kanceláři nebo v servisním centru OLIMAR.

OLIMAR nabízí individuálně přizpůsobené nabídky.

Rezervujte si tento produkt flexibilně jako:

  • pouze hotel
  • Hotel s půjčovnou aut
  • Hotel s transferem
  • zájezd
  • Balíček zájezdu včetně zapůjčení auta
  • Prohlídka zájezdu včetně transferu

OLIMAR má na místě kompetentní cestovní podporu.

Nezáleží na tom, jakou nabídku jste si z našeho pestrého programu vybrali: vždy je k dispozici kontaktní osoba. Ať už si chcete zarezervovat auto z půjčovny, výlety nebo sportovní programy, potřebujete pomoc s problémy a nouze nebo prostě chcete tipy a návrhy pro plánování dovolené – naši německy mluvící kolegové vám rychle a snadno pomohou a rádi vám poradí.

Cestujte bezpečně s OLIMAR.

  • Pojištění: Náš partner HanseMerkur Reiseversicherung nabízí různé balíčky připojištění. Lze rezervovat ve vaší cestovní kanceláři nebo v servisním centru OLIMAR.
  • Bezpečnostní certifikát: OLIMAR zajišťuje platbu cestovní ceny za zájezdy (ne pouze pro hotel, pouze pro pronájem auta, pouze pro let).

S OLIMAR „6 těch správných pro vaši cestu“:

  • 1. Kvalita OLIMAR: Osobně jsme pro vás vybrali všechny hotely, ubytování, okružní a dobrodružné cesty.
  • 2. Znalosti OLIMAR: Číslo 1 pro Portugalsko od roku 1972. Známe své cestovatelské cíle velmi dobře.
  • 3. Poradenství OLIMAR: Kompetentní a přátelské servisní středisko, stejně jako 9 000 cestovních kanceláří.
  • 4. Služba OLIMAR: S přímým transferem do hotelu a službou concierge pro individuální cestovní požadavky.
  • 5. OLIMAR Flexibilita: Vše lze kombinovat a také individuálně rezervovat.
  • 6. Udržitelnost OLIMAR: Jsme si vědomi naší sociální, politické a ekologické odpovědnosti. Od roku 2016 k tomu máme certifikaci TourCert.

 
Poslední aktualizace: 13. dubna 2024
Hotelbeschreibung:

Nur durch eine Uferstraße vom langen Sand-/Kiesstrand und der Strandpromenade entfernt begrüßt Sie das Horizon Blu Hotel. Die moderne Anlage besteht aus 2 Gebäuden mit insgesamt 38 eleganten, im maritimen Stil eingerichteten Wohneinheiten und bietet neben einem exzellenten gastronomischen Angebot eine großzügige Poolanlage mit fantastischen Blick auf die Bucht von Kalamata sowie einen kleinen Wellnessbereich. Das Stadtzentrum von Kalamata erreichen Sie in ca. 5 km und diverse Bars, Tavernen und Einkaufsmöglichkeiten liegen in unmittelbarer Nähe.

Ihr OLIMAR-Vorteil: bei allen Pauschalbuchungen (Flug + Hotel) profitieren Sie von einem Privattransfer!

LAGE (CA.-ANGABEN)

  • Flughafen Kalamata 15 km
  • Zentrum 5 km
  • Strand 50 m (hoteleigener Strandabschnitt mit Strandbar; Liegen, Sonnenschirme inklusive)
  • Strand Paralia Verga 2 km
  • Strand Almyros 3 km
  • kostenfreie Parkplätze

AUSSTATTUNG

  • 24-h Rezeption
  • WLAN
  • Hauptrestaurant (Frühstücksbuffet; bei Halbpension abends je nach Auslastung Buffet oder Menü)
  • Á-la-Carte Restaurant »NAVA«
  • Bar
  • Swimmingpool mit Sonnenterrasse (saisonal geöffnet; Liegen, Sonnenschirme und Badetücher inklusive)
  • Hallenbad
  • Fitnessraum

gegen Gebühr

  • Wellnessbereich mit Sauna, Dampfbad, Massagen und Körperanwendungen (Gästen ab 18 Jahren vorbehalten)

WOHNEN

38 Wohneinheiten
Standard DZ (ca. 30 m², bis 3 Personen)

  • Bad und Dusche/WC (mit Föhn, Bademantel und Slipper)
  • Sitzecke
  • Klimaanlage
  • Telefon
  • Sat.-TV
  • WLAN
  • Minibar
  • Kaffee-/Teezubereiter
  • Safe
  • Balkon oder Terrasse mit Gartenblick
  • auch mit seitlichem Meerblick buchbar (DZN)


Superior DSR (ca. 30 m², bis 3 Personen)

  • Bad und Dusche/WC (mit Föhn, Bademantel und Slipper)
  • Sitzecke
  • Klimaanlage
  • Telefon
  • Sat.-TV
  • WLAN
  • Minibar
  • Kaffee-/Teezubereiter
  • Safe
  • Terrasse mit Gartenblick und privatem Pool (nicht beheizt)
  • auch mit seitlichem Meerblick buchbar (DSM)

SONSTIGES

  • Check-in ab 15:00 Uhr, Check-out bis 11:00 Uhr
  • Kreditkarten: Visa und MasterCard

HAUSTIERE

Haustiere nicht erlaubt.



Nachhaltigkeit und FAIRWEG®-Score:
Horizon Blu legt Wert auf nachhaltigen Tourismus! Hier erfahren Sie auf einen Blick, weshalb Horizon Blu eine nachhaltige Unterkunft ist und wo der Schwerpunkt des nachhaltigen Engagements liegt. Die Scorebewertung unseres Partners FAIRWEG® zeigt transparent, in welchen Bereichen Horizon Blu besonders engagiert ist. Horizon Blu hat 2,3 von 5 erreichbaren Punkten im FAIRWEG® Nachhaltigkeits-Check erreicht und erzielt damit den FAIRWEG®-Status »SILBER«.
Im Detail erzielt Horizon Blu folgende Bewertungen zu Nachhaltigkeitsthemen: Transparenz 1 von 5 Punkten • Soziales Engagement 3 von 5 Punkten • Energiemanagement 2 von 5 Punkten • Wassermanagement 4 von 5 Punkten • Umweltengagement 4 von 5 Punkten • Plastikvermeidung 2 von 5 Punkten • Abfallmanagement 3 von 5 Punkten • Regionaler Einkauf 1 von 5 Punkten • Bio Küche 2 von 5 Punkten • Vegetarische und vegane Küche 1 von 5 Punkten • Bauweise und Ausstattung 1 von 5 Punkten • erhaltene Zertifikate 4 von 5 Punkten.
Auf folgende Nachhaltigkeitskriterien legt Horizon Blu besonderen Wert:
  • BIO-LEBENSMITTEL: Im Hotel werden auch oder ausschließlich Lebensmittel und Gerichte in Bio-Qualität angeboten.
  • ENERGIEEFFIZIENT: Das Hotel ist energieeffizient gebaut oder hat Maßnahmen ergriffen, um die Effizienz zu steigern und damit Energie einzusparen.
  • FAHRRADVERLEIH: Vom Hotel werden Leihfahrräder angeboten, oder es arbeitet mit einem lokalen Verleih zusammen.
  • LOKALES ENGAGEMENT: Das Hotel fördert durch sein Handeln die lokale Wirtschaft und die lokale Kultur.
  • MÜLLTRENNUNG: In den öffentlichen Bereichen und/oder in den Zimmern wird die Möglichkeit zur Mülltrennung gegeben.
  • NACHHALTIGE BAUWEISE: Beim Bau des Hotels, bei Neubauten und Sanierungsmaßnahmen werden nachhaltige Materialien verwendet. Außerdem ist es energieeffizient gebaut und ausgestattet.
  • PLASTIK-SENSIBEL: Das Hotel hinterfragt den Einsatz von Plastik. Der Gebrauch, insbesondere von Einwegplastik, wird reduziert und nach Möglichkeit vermieden.
  • RECYCLING: Sämtliche Abfälle des Hotels werden nicht nur getrennt, sondern auch dem lokalen Recycling-System zugeführt.
  • SOZIALES ENGAGEMENT: Das Hotel bietet seinen Angestellten faire Arbeitsbedingungen. Auch die Förderung sozialer Projekte kann Teil dieses Engagements sein.
  • VEGETARISCHE KÜCHE: Im Hotel stehen bei allen angebotenen Mahlzeiten vegetarische Alternativen zur Auswahl.
  • WASSERSPARSAM: Das Hotel ist bestrebt, möglichst wenig Wasser zu verbrauchen und hat dafür entsprechende Maßnahmen ergriffen.


OLIMAR – Genau mein Urlaub!:

Einreisebestimmungen

Zur Einreise nach Griechenland ist für Bürger der EU entweder ein gültiger Personalausweis oder Reisepass erforderlich, für Bürger der Schweiz eine gültige Identitätskarte oder ein seit weniger als 6 Monate abgelaufener Schweizerpass. Für Kinder unter 16 Jahren wird ein Kinderausweis benötigt.Über die gültigen Regelungen für Bürger anderer Nationen, Bürger mit mehreren Staatsbürgerschaften oder Staatenlose informieren wir Sie, sofern notwendig, vor Buchung über Ihr Reisebüro

Bei OLIMAR ist der Transfer bequem, schnell und direkt.

  • Privattransfer per Taxi oder Minibus ohne zeitraubende Zwischenstopps
  • als preiswerte Alternative bieten wir Gemeinschaftstransfers mit Bus-Shuttles an

Buchbar in Ihrem Reisebüro oder im OLIMAR Service-Center.

OLIMAR bietet individuell zugeschnittene Angebote.

Buchen Sie dieses Produkt ganz flexibel als:

  • Nur-Hotel
  • Hotel mit Mietwagen
  • Hotel mit Transfer
  • Pauschalreise
  • Pauschalreise inkl. Mietwagen
  • Pauschalreise inkl. Transfer

OLIMAR verfügt über eine kompetente Reisebetreuung vor Ort.

Ganz gleich, welches Angebot Sie aus unserem vielseitigen Programm gewählt haben: Es steht immer ein Ansprechpartner bereit. Ob Sie Mietwagen, Ausflüge oder Sportprogramme buchen möchten, Hilfe bei Problemen und Notfällen benötigen oder einfach Tipps und Anregungen rund um Ihre Urlaubsgestaltung bekommen möchten – unsere deutschsprechenden Kollegen helfen Ihnen schnell und unkompliziert und beraten Sie gerne.

Mit OLIMAR reisen Sie sicher.

  • Versicherung: Unser Partner HanseMerkur Reiseversicherung bietet verschiedene zubuchbare Versicherungspakete an. Buchbar in Ihrem Reisebüro oder im OLIMAR Service-Center.
  • Sicherungsschein: OLIMAR sichert die Reisepreiszahlung bei Pauschalreisen ab (nicht bei Nur-Hotel, Nur-Mietwagen, Nur-Flug).

Mit OLIMAR die „6 Richtigen für Ihre Reise“:

  • 1. OLIMAR Qualität: Sämtliche Hotels, Unterkünfte sowie Rund- und Erlebnisreisen haben wir für Sie persönlich selektiert.
  • 2. OLIMAR Wissen: Seit 1972 die Nr.1 für Portugal. In unseren Reisezielen kennen wir uns bestens aus.
  • 3. OLIMAR Beratung: Kompetentes und freundliches Servicecenter, sowie bei 9.000 Reisebüros.
  • 4. OLIMAR Service: Mit dem Direkttransfer zum Hotel sowie dem Concierge Service für individuelle Reisewünsche.
  • 5. OLIMAR Flexibilität: Alles ist kombinierbar und auch individuell buchbar.
  • 6. OLIMAR Nachhaltigkeit: Unsere soziale, politische und ökologische Verantwortung ist uns bewusst. Dafür werden wir seit 2016 von TourCert zertifiziert.

 
Letzte Aktualisierung: 13.04.2024

Informace o hotelu

  • Vzdálenost od pláže Pláž 30 m
  • Vzdálenost od centra města Centrum 2.5 km
  • Vzdálenost od letiště Letiště 9 km
  • Klimatizace Klimatizace ano
  • Vnější bazén Vnější bazén ano
  • Vnitřní bazén Vnitřní bazén ano
  • Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma, Lehátka a slunečníky na pláži zdarma Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma ano
  • TV TV ano
  • Minibar, Bar Minibar ano
  • Golf Golf ano
  • Silnice kolem hotelu Silnice kolem hotelu ano
  • Fitness Fitness ano
  • Domácí zvířata povolena Domácí zvířata povolena ano
  • Hotelová restaurace Hotelová restaurace ano
  • Kavárna Kavárna ano
  • Nonstop recepce Nonstop recepce ano
  • Půjčovna kol Půjčovna kol ano
  • Wifi zdarma Wifi zdarma ano

Vyberte si termín

Mapa a lokalita

Mapa nemusí obsahovat všechny nalezené hotely. Poloha hotelů na mapě má pouze informativní charakter. Nahlásit

Doba letu

02:40 h

Popis

Nejjižnější část řecké pevniny, Peloponéský poloostrov, byl ve starověku pojmenován podle Pelopa, mýtického krále v Elídě, kterého vlastní otec předhodil jako potravu bohům. Převážně hornatý poloostrov skrývá mnoho historických památek: připomeňme si alespoň starověký Korint, Tiryns, Mikény, Epidaurus, Spartu, Olympie, byzantskou Mystru a středověké chrámy v Monemvassii. Na východě jej oblévá Krétské moře, na západě Jónské. Krajinu charakterizují zalesněná pohoří a pobřeží, která jsou lemována písečnými plážemi. Jeho malebnost podtrhují nekonečné pomerančové a citrusové háje, fíkovníky, cypřiše, eukalypty, olivy, agáve a vše co patří ke zdejší bujné vegetaci. Díky své poloze a výbornému klimatu letní sezóna na Peloponésu trvá od dubna do října.
  • Vzdálenost od pláže Pláž 30 m
  • Vzdálenost od centra města Centrum 2.5 km
  • Vzdálenost od letiště Letiště 9 km

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota 24 °C v noci 13 °C

  • Teplota vody 19 °C

Předpověď na další dny

  • Zítra 21 °C v noci 10 °C

  • Neděle 23 °C v noci 11 °C

  • Pondělí 25 °C v noci 12 °C

Měsíce vhodné na dovolenou v této destinaci

  • Nejlepší
  • Dobrý
  • Mimosezóna
  1. Leden
  2. Únor
  3. Březen
  4. Duben
  5. Květen
  6. Červen
  7. Červenec
  8. Srpen
  9. Září
  10. Říjen
  11. Listopad
  12. Prosinec

Další zájezdy, které by vás mohly zaujmout