Zájezd do

Gran Hotel Sol y Mar (Calpe)

Hodnocení: 4/5

Španělsko, Costa Blanca, Calpe

Sdílet
Dejte nám ještě chvilku, prosím,
ověřujeme dostupnost a ceny.

Gran Hotel Sol y Mar (Calpe)

Popis hotelu:

Tento vynikající hotel pouze pro dospělé na vás čeká v oblíbeném přímořském letovisku Calpe, přímo na promenádě u rozsáhlé pláže s jemným pískem. Prostorné, prosvětlené pokoje se prezentují velmi vkusně v moderním designu s pohodlnými koženými křesly a posezením. Hotel má moderní lázeňské centrum a v létě elegantní plážový klub s prostředím salonku. Velmi atraktivní je také výzdoba pohodlných pokojů a junior suites, některé s balkonem a výhledem na Středozemní moře a skálu Peñón de Ifach, symbol Costa Blanca (přírodní rezervace s turistickými stezkami).

UMÍSTĚNÍ (PŘÍBLIŽNĚ)

  • Letiště 77 km
  • se nachází v centru
  • Pláž 10 m
  • veřejné parkoviště v blízkosti (za poplatek)

ZAŘÍZENÍ

  • 24hodinová recepce
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • Salonek »360º« s občerstvením a živými vystoupeními
  • Restaurace "Food Gallery" se středomořskou kuchyní a výhledem na moře (snídaně formou bufetu, s polopenzí večer formou bufetu nebo menu a show cooking)
  • À la carte restaurace "Abiss" s gurmánskou kuchyní
  • Dorée Gin & Sea gin and tonic bar s terasou a lůžky na Bali
  • sportovní bar
  • Infinity bazén se sluneční terasou (lehátka s polštáři, slunečníky a osušky zdarma)
  • Fitness klub (otevřeno 24 hodin)

za poplatek

  • půjčovna kol
  • Lázeňské centrum s masážním bazénem, saunou, parní lázní a ledovou sprchou
  • Masáže a kosmetické procedury
  • exkluzivní plážový klub v létě s nekonečným bazénem, chill-out atmosférou a koktejly, show a tematickými večírky

POBYT

330 pokojů
»Economy« DZY (cca 28 m², až pro 2 dospělé)

  • Sprcha/WC (s fénem a pantoflemi)
  • Klimatizace a stropní ventilátor
  • Satelitní televize
  • telefon
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • mini-bar
  • bezpečný
  • Okno do vnitřního dvora

Standardní »exteriérový« balkon DZA/DZO (cca 37 m², až 2 dospělí)

  • některé s rozkládací pohovkou
  • Sprcha/WC (s fénem a pantoflemi)
  • Klimatizace a stropní ventilátor
  • Satelitní televize
  • telefon
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • Stroj Nespresso
  • mini-bar
  • bezpečný
  • Balkon s výhledem do ulice

Superior DSM (cca 40 m², až pro 4 dospělé)

  • některé s rozkládací pohovkou
  • Vana/WC se samostatnou sprchou (s fénem, županem a pantoflemi)
  • Klimatizace a stropní ventilátor
  • Satelitní televize
  • telefon
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • Stroj Nespresso
  • mini-bar
  • bezpečný
  • Balkon s výhledem na moře

Junior Suite S0 (cca 60 m², až pro 2 dospělé)

  • s obytnou částí
  • Vana/WC se samostatnou sprchou (s fénem, županem a pantoflemi)
  • klimatizace
  • Satelitní televize
  • telefon
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • Stroj Nespresso
  • mini-bar
  • bezpečný
  • Balkon s výhledem na moře

Suite S1 (cca 60 m², až pro 2 dospělé)

  • se nachází v 9. patře
  • Obývací část s rozkládací pohovkou oddělená posuvnými dveřmi
  • 2 koupelny se sprchou a hydromasážní vanou/WC (vysoušeč vlasů, župan a pantofle)
  • klimatizace
  • Satelitní televize
  • telefon
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • Stroj Nespresso
  • mini-bar
  • bezpečný
  • Terasa s panoramatickým výhledem na moře

SMÍŠENÝ

  • Rezervováno pro hosty od 16 let
  • Check-in od 16:00, check-out do 12:00
  • 24hodinová pokojová služba
  • Denní úklid, výměna ručníků a ložního prádla 3x týdně
  • Kreditní karty: Visa a MasterCard


Udržitelnost a skóre FAIRWEG®:
Gran Hotel Sol y Mar The One si cení udržitelného cestovního ruchu! Zde můžete na první pohled zjistit, proč je Gran Hotel Sol y Mar The One trvale udržitelným ubytováním a kde leží těžiště jeho závazku k udržitelnému rozvoji. Hodnocení od našeho partnera FAIRWEG® transparentně ukazuje, ve kterých oblastech je Gran Hotel Sol y Mar The One obzvláště angažovaný. Gran Hotel Sol y Mar The One dosáhl 1,9 z 5 bodů v kontrole udržitelnosti FAIRWEG® a dosáhl tak statusu FAIRWEG® »BRONZE«.
Gran Hotel Sol y Mar The One dosahuje v otázkách udržitelnosti následujících hodnocení: Transparentnost 2 z 5 bodů • Sociální angažovanost 2 z 5 bodů • Energetický management 3 z 5 bodů • Vodní hospodářství 2 z 5 bodů • Environmentální závazek 4 z 5 bodů • Vyhýbání se plastům 1 z 5 bodů • Odpadové hospodářství 3 z 5 bodů • Regionální nákup 3 z 5 bodů • Bio kuchyně 1 z 5 bodů • Vegetariánská a veganská kuchyně 2 z 5 bodů • Stavebnictví a vybavení 0 z 5 bodů • Certifikáty obdržely 0 z 5 bodů.
Gran Hotel Sol y Mar The One přikládá zvláštní význam následujícím kritériím udržitelnosti:
  • BIOPOTRAVINY: Hotel nabízí také nebo výhradně biopotraviny a pokrmy.
  • E-NABÍJECÍ STANICE: Hotel nabízí alespoň jednu nabíjecí stanici pro elektromobily.
  • ENERGETICKÁ ÚČINNOST: Hotel je postaven tak, aby byl energeticky účinný, nebo přijal opatření ke zvýšení účinnosti a tím k úspoře energie.
  • MÍSTNÍ ZÁVAZEK: Hotel svými akcemi podporuje místní ekonomiku a místní kulturu.
  • TŘÍDĚNÍ ODPADU: Třídění odpadu je možné ve veřejných prostorách a/nebo na pokojích.
  • PŘÍRODNÍ KOSMETIKA: Na pokojích a ve veřejných prostorách jsou nabízeny pečující produkty, jejichž složky jsou převážně přírodního původu.
  • EKO-ČISTÍCÍ PROSTŘEDEK: Ekologicky rozložitelné čisticí prostředky se používají k čištění pokojů a společných prostor.
  • ZELENÁ ELEKTŘINA: Hotel částečně nebo 100% využívá elektřinu, která pochází z udržitelných zdrojů (slunce, vítr, voda atd.).
  • CITLIVÉ NA PLASTY: Hotel zpochybňuje používání plastů. Používání, zejména jednorázových plastů, je omezeno a pokud je to možné, je mu zabráněno.
  • RECYKLACE: Veškerý hotelový odpad je nejen separován, ale také přiváděn do místního recyklačního systému.
  • SOLÁRNÍ SYSTÉM: Hotel má buď vlastní solární systém, nebo využívá externí systém k výrobě elektřiny a tepla.
  • SOCIÁLNÍ ZÁVAZEK: Hotel nabízí svým zaměstnancům férové pracovní podmínky. Součástí tohoto závazku může být i podpora sociálních projektů.
  • VEGANSKÁ KUCHYNĚ: V hotelu jsou k dispozici veganské alternativy pro všechna nabízená jídla.
  • VEGETARIÁNSKÁ KUCHYNĚ: Hotel nabízí vegetariánská jídla ke všem jídlům.
  • ÚSPORA VODY: Hotel se snaží používat co nejméně vody a přijal k tomu vhodná opatření.


OLIMAR – Přesně moje dovolená!:

vstupní požadavky

Občané EU a Švýcarska potřebují pro vstup do Španělska buď platný občanský průkaz nebo cestovní pas, děti také potřebují dětský průkaz. V případě potřeby vás budeme informovat o platných předpisech pro občany jiných národů, občany s více občanstvím nebo osoby bez státní příslušnosti před rezervací prostřednictvím vaší cestovní kanceláře.

Cestujte bezpečně s OLIMARem.

  • Pojištění: Náš partner HanseMerkur Reiseversicherung nabízí různé balíčky připojištění. Lze rezervovat ve vaší cestovní kanceláři nebo v servisním centru OLIMAR.
  • Bezpečnostní certifikát: OLIMAR zajišťuje platbu cestovní ceny za zájezdy (ne pouze pro hotel, pouze pro pronájem auta, pouze pro let).

S OLIMAR „6 těch správných pro vaši cestu“:

  • 1. Kvalita OLIMAR: Osobně jsme pro vás vybrali všechny hotely, ubytování, okružní a dobrodružné cesty.
  • 2. Znalosti OLIMAR: Číslo 1 pro Portugalsko od roku 1972. Známe své cestovatelské cíle velmi dobře.
  • 3. Poradenství OLIMAR: Kompetentní a přátelské servisní středisko, stejně jako 9 000 cestovních kanceláří.
  • 4. Služba OLIMAR: S přímým transferem do hotelu a službou concierge pro individuální cestovní požadavky.
  • 5. OLIMAR Flexibilita: Vše lze kombinovat a také individuálně rezervovat.
  • 6. Udržitelnost OLIMAR: Jsme si vědomi naší sociální, politické a ekologické odpovědnosti. Od roku 2016 k tomu máme certifikaci TourCert.

 
Poslední aktualizace: 20. března 2024
Hotelbeschreibung:

Im beliebten Badeort Calpe direkt an der Uferpromenade des ausgedehnten Feinsandstrandes erwartet Sie dieses ausgezeichnete Hotel nur für Erwachsene. Die weitläufigen, lichtdurchfluteten Räumlichkeiten präsentieren sich sehr geschmackvoll im modernen Design mit bequemen Ledersesseln und Sitzecken. Zum Hotel gehören ein moderner Spa-Bereich sowie ein schicker Beach-Club mit Lounge-Ambiente im Sommer. Sehr ansprechend ist auch die Dekoration der komfortablen Zimmer und Junior-Suiten, teils mit Balkon und Blick aufs Mittelmeer und den Felsen Peñón de Ifach, das Wahrzeichen der Costa Blanca (Naturschutzgebiet mit Wanderwegen).

LAGE (CA. ANGABEN)

  • Flughafen 77 km
  • im Zentrum gelegen
  • Strand 10 m
  • öffentliches Parkhaus in der Nähe (gegen Gebühr)

AUSSTATTUNG

  • 24-h Rezeption
  • WLAN
  • Lounge »360º« mit Snacks und Live-Auftritten
  • Restaurant »Food Gallery« mit mediterraner Küche und Meerblick (Frühstücksbuffet, bei Halbpension abends Buffet oder Menü und Show-Cooking)
  • À la carte Restaurant »Abiss« mit Gourmetküche
  • Gin Tonic-Bar »Dorée Gin & Sea« mit Terrasse und Balibetten
  • Sport-Bar
  • Infinity-Pool mit Sonnenterrasse (Liegen mit Auflagen, Schirme und Pooltücher ohne Gebühr)
  • Fitness-Club (24-h geöffnet)

gegen Gebühr

  • Fahrradverleih
  • Spa-Bereich u.a. mit Massagepool, Sauna, Dampfbad und Eisdusche
  • Massagen und Beautyanwendungen
  • exklusiver Beach-Club im Sommer mit Infinity-Pool, Chillout-Atmosphäre und Cocktails, Shows und Themenparties

WOHNEN

330 Zimmer
»Economy« DZY (ca. 28 m², bis 2 Erwachsene)

  • Dusche/WC (mit Föhn und Slipper)
  • Klimaanlage und Deckenventilator
  • Satelliten-TV
  • Telefon
  • WLAN
  • Minibar
  • Safe
  • Fenster zum Innenhof

Standard »Exterior« Balkon DZA/DZO (ca. 37 m², bis 2 Erwachsene)

  • teils mit Sofabett
  • Dusche/WC (mit Föhn und Slipper)
  • Klimaanlage und Deckenventilator
  • Satelliten-TV
  • Telefon
  • WLAN
  • Nespresso-Maschine
  • Minibar
  • Safe
  • Balkon mit Blick zur Straße

Superior DSM (ca. 40 m², bis 4 Erwachsene)

  • teils mit Sofabett
  • Bad/WC mit separater Dusche (mit Föhn, Bademantel und Slipper)
  • Klimaanlage und Deckenventilator
  • Satelliten-TV
  • Telefon
  • WLAN
  • Nespresso-Maschine
  • Minibar
  • Safe
  • Balkon mit Meerblick

Junior Suite S0 (ca. 60 m², bis 2 Erwachsene)

  • mit Wohnbereich
  • Bad/WC mit separater Dusche (mit Föhn, Bademantel und Slipper)
  • Klimaanlage
  • Satelliten-TV
  • Telefon
  • WLAN
  • Nespresso-Maschine
  • Minibar
  • Safe
  • Balkon mit Meerblick

Suite S1 (ca. 60 m², bis 2 Erwachsene)

  • in der 9. Etage gelegen
  • durch eine Schiebetür getrennter Wohnbereich mit Sofabett
  • 2 Bäder mit Dusche und Hydromassage-Badewanne/WC (Föhn, Bademantel und Slipper)
  • Klimaanlage
  • Satelliten-TV
  • Telefon
  • WLAN
  • Nespresso-Maschine
  • Minibar
  • Safe
  • Terrasse mit Panoramablick aufs Meer

SONSTIGES

  • Gästen ab 16 Jahren vorbehalten
  • Check-in ab 16:00 Uhr, Check-out bis 12:00 Uhr
  • 24-h Roomservice
  • Reinigung täglich, Handtuch- und Bettwäschewechsel 3x pro Woche
  • Kreditkarten: Visa und MasterCard


Nachhaltigkeit und FAIRWEG®-Score:
Gran Hotel Sol y Mar The One legt Wert auf nachhaltigen Tourismus! Hier erfahren Sie auf einen Blick, weshalb Gran Hotel Sol y Mar The One eine nachhaltige Unterkunft ist und wo der Schwerpunkt des nachhaltigen Engagements liegt. Die Scorebewertung unseres Partners FAIRWEG® zeigt transparent, in welchen Bereichen Gran Hotel Sol y Mar The One besonders engagiert ist. Gran Hotel Sol y Mar The One hat 1,9 von 5 erreichbaren Punkten im FAIRWEG® Nachhaltigkeits-Check erreicht und erzielt damit den FAIRWEG®-Status »BRONZE«.
Im Detail erzielt Gran Hotel Sol y Mar The One folgende Bewertungen zu Nachhaltigkeitsthemen: Transparenz 2 von 5 Punkten • Soziales Engagement 2 von 5 Punkten • Energiemanagement 3 von 5 Punkten • Wassermanagement 2 von 5 Punkten • Umweltengagement 4 von 5 Punkten • Plastikvermeidung 1 von 5 Punkten • Abfallmanagement 3 von 5 Punkten • Regionaler Einkauf 3 von 5 Punkten • Bio Küche 1 von 5 Punkten • Vegetarische und vegane Küche 2 von 5 Punkten • Bauweise und Ausstattung 0 von 5 Punkten • erhaltene Zertifikate 0 von 5 Punkten.
Auf folgende Nachhaltigkeitskriterien legt Gran Hotel Sol y Mar The One besonderen Wert:
  • BIO-LEBENSMITTEL: Im Hotel werden auch oder ausschließlich Lebensmittel und Gerichte in Bio-Qualität angeboten.
  • E-LADESTATION: Im Hotel wird mindestens eine Ladestation für Elektrofahrzeuge angeboten.
  • ENERGIEEFFIZIENT: Das Hotel ist energieeffizient gebaut oder hat Maßnahmen ergriffen, um die Effizienz zu steigern und damit Energie einzusparen.
  • LOKALES ENGAGEMENT: Das Hotel fördert durch sein Handeln die lokale Wirtschaft und die lokale Kultur.
  • MÜLLTRENNUNG: In den öffentlichen Bereichen und/oder in den Zimmern wird die Möglichkeit zur Mülltrennung gegeben.
  • NATURKOSMETIK: In den Zimmern und den öffentlichen Bereichen werden Pflegeprodukte angeboten, deren Inhaltsstoffe überwiegend natürlichen Ursprungs sind.
  • ÖKO-REINIGER: Für die Reinigung der Zimmer und der öffentlichen Bereiche werden ökologisch abbaubare Reinigungsmittel verwendet.
  • ÖKOSTROM: Das Hotel nutzt teilweise oder zu 100 % Strom, der aus nachhaltigen Quellen (Sonne, Wind, Wasser etc.) stammt.
  • PLASTIK-SENSIBEL: Das Hotel hinterfragt den Einsatz von Plastik. Der Gebrauch, insbesondere von Einwegplastik, wird reduziert und nach Möglichkeit vermieden.
  • RECYCLING: Sämtliche Abfälle des Hotels werden nicht nur getrennt, sondern auch dem lokalen Recycling-System zugeführt.
  • SOLARANLAGE: Das Hotel besitzt entweder eine eigene Solaranlage oder nutzt eine externe Anlage, um damit Strom und Wärme zu produzieren.
  • SOZIALES ENGAGEMENT: Das Hotel bietet seinen Angestellten faire Arbeitsbedingungen. Auch die Förderung sozialer Projekte kann Teil dieses Engagements sein.
  • VEGANE KÜCHE: Im Hotel stehen bei allen angebotenen Mahlzeiten vegane Alternativen zur Auswahl.
  • VEGETARISCHE KÜCHE: Im Hotel stehen bei allen angebotenen Mahlzeiten vegetarische Alternativen zur Auswahl.
  • WASSERSPARSAM: Das Hotel ist bestrebt, möglichst wenig Wasser zu verbrauchen und hat dafür entsprechende Maßnahmen ergriffen.


OLIMAR – Genau mein Urlaub!:

Einreisebestimmungen

Zur Einreise nach Spanien ist für Bürger der EU und der Schweiz entweder ein gültiger Personalausweis oder Reisepass erforderlich, für Kinder auch ein Kinderausweis. Über die gültigen Regelungen für Bürger anderer Nationen, Bürger mit mehreren Staatsbürgerschaften oder Staatenlose informieren wir Sie, sofern notwendig, vor Buchung über Ihr Reisebüro.

Mit OLIMAR reisen Sie sicher.

  • Versicherung: Unser Partner HanseMerkur Reiseversicherung bietet verschiedene zubuchbare Versicherungspakete an. Buchbar in Ihrem Reisebüro oder im OLIMAR Service-Center.
  • Sicherungsschein: OLIMAR sichert die Reisepreiszahlung bei Pauschalreisen ab (nicht bei Nur-Hotel, Nur-Mietwagen, Nur-Flug).

Mit OLIMAR die „6 Richtigen für Ihre Reise“:

  • 1. OLIMAR Qualität: Sämtliche Hotels, Unterkünfte sowie Rund- und Erlebnisreisen haben wir für Sie persönlich selektiert.
  • 2. OLIMAR Wissen: Seit 1972 die Nr.1 für Portugal. In unseren Reisezielen kennen wir uns bestens aus.
  • 3. OLIMAR Beratung: Kompetentes und freundliches Servicecenter, sowie bei 9.000 Reisebüros.
  • 4. OLIMAR Service: Mit dem Direkttransfer zum Hotel sowie dem Concierge Service für individuelle Reisewünsche.
  • 5. OLIMAR Flexibilität: Alles ist kombinierbar und auch individuell buchbar.
  • 6. OLIMAR Nachhaltigkeit: Unsere soziale, politische und ökologische Verantwortung ist uns bewusst. Dafür werden wir seit 2016 von TourCert zertifiziert.

 
Letzte Aktualisierung: 20.03.2024

Informace o hotelu

  • Vzdálenost od pláže Pláž 14 m
  • Vzdálenost od letiště Letiště 77 km
  • Klimatizace Klimatizace ano
  • Vnější bazén Vnější bazén ano
  • Vnitřní bazén Vnitřní bazén ano
  • Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma ano
  • TV TV ano
  • Minibar, Bar Minibar ano
  • Lednička Lednička ano
  • Dětský koutek, Dětský bazén Dětský koutek ano
  • Golf Golf ano
  • Fitness Fitness ano
  • Animační programy Animační programy ano
  • Bezbariérový přístup Bezbariérový přístup ano
  • Hotelová restaurace Hotelová restaurace ano
  • Kavárna Kavárna ano
  • Nonstop recepce Nonstop recepce ano
  • Hotel bez dětí ano

Vyberte si termín

Mapa a lokalita

Mapa nemusí obsahovat všechny nalezené hotely. Poloha hotelů na mapě má pouze informativní charakter. Nahlásit

Popis

Costa Blanca nebo-li bílé pobřeží je překrásný kus španělského pobřeží v části Alicante, který patří mezi nejvyhlášenější a nejnavštěvovanější část Španělska. Rozmanitá středomořská příroda se zde kloubí s malebnými turistickými centry jako jsou: Denia, Villajoyosa, Javea, Altea nebo větší a rušnější Benidorm. Toto místo je oblíbené nejen turisty, ale i zájemci o luxusní rezidenci či druhé sídlo. Pláže jsou zde od písčitých až po oblázkové s pozvolným vstupem do moře, které místy střídají strmější útesy, mezi kterými můžete najít krásné různorodé scenérie se zátokami a lagunami. Celé pobřeží je lemováno rybářskými přístavy, strážními věžemi a živými přímořskými promenádami. Zdejší středomořské klima je to nejteplejší z celého Španělska a zároveň třetí nejlepší z celého světa. Střídá se zde pouze jaro a léto, déšť je tady neznámý pojem. Kdo někdy navštíví pobřeží Costa Blanca, bude si pamatovat průzračně čistí moře, nádherné pláže a slunečné počasí.

Doprava autobusem

cca 28
  • Vzdálenost od pláže Pláž 14 m
  • Vzdálenost od letiště Letiště 77 km

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota 25 °C v noci 15 °C

  • Teplota vody 18 °C

Předpověď na další dny

  • Zítra 23 °C v noci 17 °C

  • Úterý 21 °C v noci 16 °C

  • Středa 21 °C v noci 16 °C

  • Čtvrtek 23 °C v noci 14 °C

Měsíce vhodné na dovolenou v této destinaci

  • Nejlepší
  • Dobrý
  • Mimosezóna
  1. Leden
  2. Únor
  3. Březen
  4. Duben
  5. Květen
  6. Červen
  7. Červenec
  8. Srpen
  9. Září
  10. Říjen
  11. Listopad
  12. Prosinec

Další zájezdy, které by vás mohly zaujmout