Hotel je situován na přístupném místě ke všemu potřebnému, blízko pláže, obchodů i restaurací a kaváren. Co nás zamrzelo po příjezdu, že na pokoji chyběla slibovaná lednice, ale naštěstí klimatizace fungovala a pití na pokoji nezteplalo, každopádně při nákupu jídla musel člověk velmi uvažovat, co koupit, protože to na pokoji moc dlouho nevydrželo. Celkově byl hotel zařízen starším vybavením, ale to se nás příliš nedotklo. Pokoj byl čistý a každý den chodil úklid. Na hotelu byla ve dne i v noci slyšet hudba a hluk z okolních pokojů, pro nás to nebylo nic extra hrozného, ale pro rodiny a pro lidi, kteří chtějí klid, bych nedoporučovala. Snídaně byly chutné, nabídka jídla ne moc pestrá, ale stačilo to bohatě. Pro některé by mohlo být mínus pouze anglicky mluvící delegát ze smluvní společnosti na Ibize, my jsme žádné služby nepotřebovaly a paní na letišti byla velmi příjemná, navíc naše angličtina je na průměrné úrovni a domluvily bychom se, ale pro někoho by toto mohl být větší problém. Co už nepatří k hotelu, ale k letu, byl přestup v Mnichově, kdy při cestě tam i zpět jsme měly 40-45 min na přestup do dalšího letadla, cestou tam nás přímo z letadla vyzvedl pracovník letecké společnosti a do druhého přímo dopravil, bohužel cestou zpět už na Ibize byl let zpožděný a přestup do Prahy jsme nestihly a musely být do druhého dne v Mnichově. To už asi není na straně cestovní společnosti , ale při krátkém přestupu by bylo lepší se dopravit až na místo, ze kterého to letí přímo na Ibizu, a s dostatečným předstihem.