Hotel Radisson Blu v Tunisku působí na místní poměry dobrým dojmem, ale liší se od evropských. Přestože architektura a umístění byly krásné (letiště je také velmi blízko hotelu), bylo zde mnoho holubů a dalších ptáků, jejichž trus byl na mnoha místech vidět, což ovlivnilo celkovou úroveň čistoty, včetně zrcadel, která se pravidelně nemyla. Mezi kladné stránky však patří velmi milá obsluha a vysoká kvalita a rozmanitost jídel.
Ubytování
Dostali jsme pokoje lepší než objednané, s krásným výhledem na moře. Komfort ubytování však kazilo ptactvo v hotelu, což ovlivnilo čistotu a celkový dojem. Pokoje byly prostorné a dobře vybavené, ale zjevný nedostatek pozornosti k detailům, jako je čistota zrcadel, snižoval celkové hodnocení.
Strava
Jídlo v hotelu bylo chutné a rozmanité, což byla jedna z největších výhod našeho pobytu (pár kilo navíc po návratu to dokazuje :) Dostali jsme poukázky na dvě večeře v hotelových restauracích (včetně Flaminga), ale ten. podávaná jídla byla neuspokojivá a zdála se Ukazuje se, že se jedná o zbytky z bufetu, navzdory stylizaci exkluzivních jídel. Odešli jsme z večeře, protože jsme ji nemohli dokončit. Samotný koncept restaurace vedle skvělé jídelny je podle nás zcela nevhodný.
Služby hotelu
Zaměstnanci hotelu byli mimořádně zdvořilí a ochotní, což výrazně zlepšilo naši celkovou zkušenost. Nedořešen však zůstal problém s čistotou a chovem ptactva, což negativně ovlivnilo kvalitu poskytovaných služeb. Zaměstnanci však byli vždy připraveni pomoci a reagovali na jakékoli požadavky. Po příjezdu jsme dostali poukaz na masáž (25 minut) do hotelového SPA a dva poukazy do hotelových restaurací.
Pláž
Kontakt s pracovníky Travelplanet byl velmi efektivní; konzultanti byli dobře vyškolení a nápomocní. Mohli jste rychle zavolat na horkou linku a získat odpovědi na jakékoli otázky, což výrazně usnadnilo organizaci vašeho pobytu a řešení případných problémů.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate