• V Tunisku se platí povinná pobytová taxa ve výši 1-3 TND/osobu nad 11,99 let/noc. Výše taxy je závislá na kategorii hotelu a zaplatíte ji na recepci hotelu.
Zájezd do

Golden Tulip Taj Sultan

Hodnocení: 5/5

Tunisko, Hammamet, Hammamet

Sdílet
Přímo u písečné pláže Živá atmosféra Pár minut chůze od přístavu Komplex v arabském stylu

Více o hotelu

Dejte nám ještě chvilku, prosím,
ověřujeme dostupnost a ceny.

Golden Tulip Taj Sultan

Pozice
  • letiště (NBE)
  • letiště (TUN)
  • letiště (MIR)

Bydlet
Dvoulůžkový pokoj pro jednu osobu (DAM)
  • výhled na moře
  • Vana nebo sprcha a WC
Dvoulůžkový pokoj (dvoulůžkový pokoj)
  • Vana nebo sprcha a WC
Rodinný pokoj (FZ)
  • Vana nebo sprcha a WC
Dvoulůžkový pokoj pro jednu osobu (DA)
  • Vana nebo sprcha a WC
Dvoulůžkový pokoj (DZM)
  • výhled na moře
  • Vana nebo sprcha a WC
Single s dítětem (SK)
  • Vana nebo sprcha a WC
Dvoulůžkový pokoj Economy (DE)
  • Vana nebo sprcha a WC
Jednolůžkový pokoj s dítětem a výhledem na moře (SKM)
  • výhled na moře
  • Vana nebo sprcha a WC

Jíst Pijte
Nabídka restaurací, barů a typů stravování se může sezónně lišit.
Nabízené druhy stravování:
All inclusive
  • Snídaně oběd večeře
polopenze
  • snídaně, večeře
Snídaně
  • Snídaně

Zařízení pro invalidy
  • Zájezd obecně není vhodný pro osoby se sníženou pohyblivostí. Pro podrobnější informace o vašich potřebách kontaktujte naše servisní středisko.

Důležité pokyny
Upozorňujeme, že od 1. listopadu 2018 je v Tunisku vybírána turistická daň. Platí se na místě v hotelu.
Turistická daň závisí na klasifikaci (kategorie země) hotelu/ubytování:
Pro 2hvězdičkové hotely/ubytování je daň 1 TND za osobu a noc.
Pro 3hvězdičkové hotely/ubytování je daň 2 TND za osobu a noc.
Pro 4 a 5hvězdičkové hotely/ubytování je daň za osobu a noc 3 TND.
Účtuje se maximálně 7 nocí a děti do 11 let jsou od daně osvobozeny.
(změna vyhrazena)
Důležitá poznámka:
V závislosti na ročním období a počasí nemusí být k dispozici některá zařízení a služby hotelu, zejména ve venkovních prostorách zařízení, zejména v období od listopadu do dubna následujícího roku.
Rádi bychom také upozornili, že v Tunisku není dovoleno, aby tuniští občané sdíleli pokoj s občanem evropské země, pokud nejsou oba manželé. V tomto případě jsou hoteliéři rovněž oprávněni účtovat doplatek na místě nebo rezervaci odmítnout.
Platné vstupní doklady pro německé občany (od listopadu 2023):
Cestovní pas, dočasný pas a dětský pas.
Důrazně nedoporučujeme vstupovat do země s německým průkazem totožnosti, protože cestující jsou v poslední době stále častěji odmítáni při pasové kontrole.
Obecné údaje o hotelu
  • Umístění hotelu: Hammamet
  • Kategorie ubytování: 5
  • Kategorie státu: V současné době nemáme informace o kategorii státu.
Upozornění: Upozorňujeme, že odbavení na letišti je u některých leteckých společností zpoplatněno. Povolená zavazadla a jídlo během letu se mohou lišit v závislosti na letecké společnosti. Informace naleznete v oblasti služeb v části O zájezdu, kde naleznete informace o leteckých společnostech vtours informace o zavazadlech.
Rádi bychom upozornili, že v den příjezdu se můžete ubytovat od 15:00 hodin (s výhradou místních odchylek). V den odjezdu můžete svůj pokoj používat do 11:00 (v závislosti na místních změnách). Upozorňujeme, že u hotelových rezervací může hoteliér vyžadovat doklad o příjezdu ze země EU nebo Švýcarska. Pokud takový doklad nelze poskytnout, může hoteliér požadovat dodatečnou platbu nebo rezervaci nepřijmout. Vezměte prosím na vědomí, že popis hotelu vtours je relevantní pro vaši rezervaci! Je možné, že v jednotlivých případech ne všichni pořadatelé poskytují popisy hotelů nebo že jsou v popisovaných službách výrazné rozdíly. Srpen 2023
Lage
  • Flughafen (NBE)
  • Flughafen (TUN)
  • Flughafen (MIR)

Wohnen
DZ zur Alleinbenutzung(DAM)
  • Meerblick
  • Bad oder Dusche und WC
Doppelzimmer(DZ)
  • Bad oder Dusche und WC
Familienzimmer(FZ)
  • Bad oder Dusche und WC
DZ zur Alleinbenutzung(DA)
  • Bad oder Dusche und WC
Doppelzimmer(DZM)
  • Meerblick
  • Bad oder Dusche und WC
Single mit Kind(SK)
  • Bad oder Dusche und WC
Doppelzimmer Economy(DE)
  • Bad oder Dusche und WC
Single mit Kind Meerblick(SKM)
  • Meerblick
  • Bad oder Dusche und WC

Essen & Trinken
Das Angebot an Restaurants, Bars und Verpflegungsarten kann saisonal variieren.
Angebotene Verpflegungsarten:
All-Inclusive
  • Frühstück, Mittagessen, Abendessen
Halbpension
  • Frühstück, Abendessen
Frühstück
  • Frühstück

Behindertengerechte Ausstattung
  • Die Reise ist im Allgemeinen nicht für Personen mit eingeschränkter Mobilität geeignet. Bezüglich genaueren Informationen im Hinblick auf Ihre Bedürfnisse wenden Sie sich bitte an unser Service-Center.

Wichtige Hinweise
Bitte beachten Sie, dass in Tunesien seit dem 01.11.2018 eine Touristensteuer erhoben wird. Diese wird vor Ort im Hotel entrichtet.
Die Touristensteuer bemisst sich je nach Klassifizierung (Landeskategorie) des Hotels /der Unterkunft:
Für 2 Sterne Hotels /Unterkünfte beträgt die Steuer pro Person und pro Nacht 1 TND.
Für 3 Sterne Hotels /Unterkünfte beträgt die Steuer pro Person und pro Nacht 2 TND.
Für 4 & 5 Sterne Hotels /Unterkünfte beträgt die Steuer pro Person und pro Nacht 3 TND.
Maximal werden bis zu 7 Nächte berechnet und Kinder bis zu 11 Jahren sind von der Steuer ausgenommen.
(Änderungen vorbehalten)
Wichtiger Hinweis:
Saison- und witterungsbedingt können vor allem zwischen November und April des Folgejahres einige Ausstattungen sowie Serviceleistungen des Hotels, insbesondere im Außenbereich der Anlage, nicht zur Verfügung stehen.
Außerdem möchten wir Sie darauf hinweisen, dass es in Tunesien für tunesische Staatsbürger nicht gestattet ist, mit einem Bürger oder einer Bürgerin eines europäischen Landes ein Zimmer zu beziehen, wenn beide Personen nicht miteinander verheiratet sind. In diesem Fall sind die Hoteliers ebenfalls berechtigt, vor Ort eine Nachzahlung zu erheben oder die Buchung zurückzuweisen.
Gültige Einreisedokumente für deutsche Staatsangehörige (Stand Nov. 2023):
Reisepass, vorläufiger Reisepass und Kinderreisepass.
Von der Einreise mit dem deutschen Personalausweis wird dringend abgeraten, da Reisende in jüngster Zeit vermehrt an der Passkontrolle abgewiesen wurden.
Allgemeine Hoteldaten
  • Hotelort: Hammamet
  • Kategorie der Unterkunft: 5
  • Landeskategorie: Aktuell liegen uns keine Kenntnisse über die Landeskategorie vor.
Achtung: Bitte beachten Sie, dass der Check-In am Flughafen bei einigen Fluggesellschaften kostenpflichtig ist. Freigepäck und Verpflegung während des Fluges können je nach Fluggesellschaft variieren. Informationen erhalten Sie im Servicebereich unter Rund um die Reise bei Informationen zu Fluggesellschaften vtours Gepäckinformationen.
Wir möchten Sie darauf aufmerksam machen, dass Sie am Ankunftstag ab 15 Uhr (örtliche Abweichung vorbehalten) in Ihr Hotel einchecken können. An Ihrem Abreisetag können Sie Ihr Zimmer bis 11 Uhr (örtliche Abweichung vorbehalten) nutzen. Bitte beachten Sie, dass es bei Nur-Hotel-Buchungen vorkommen kann, dass der Hotelier einen Nachweis der Anreise aus einem EU-Land oder der Schweiz fordert. Sollte ein derartiger Nachweis nicht gelingen, kann es vorkommen, dass der Hotelier Nachzahlungsforderungen stellt oder die Buchung nicht akzeptiert. Bitte beachten Sie, dass die vtours Hotelbeschreibung für Ihre Buchung relevant ist! Es ist möglich, dass in Einzelfällen nicht alle Veranstalter Hotelbeschreibungen ausweisen oder es entscheidende Unterschiede in den beschriebenen Leistungen gibt. Aug. 2023

Informace o hotelu

  • Vzdálenost od pláže Pláž 0 m
  • Vzdálenost od centra města Centrum 13 km
  • Klimatizace Klimatizace ano
  • Vnější bazén Vnější bazén ano
  • Vnitřní bazén Vnitřní bazén ano
  • Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma, Lehátka a slunečníky na pláži zdarma Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma ano
  • TV TV ano
  • Minibar, Bar Minibar ano
  • Lednička Lednička ano
  • Dětský koutek, Dětské hřiště, Dětský bazén Dětský koutek ano
  • Tenis, Volejbal Tenis ano
  • Golf Golf ano
  • Surfování Surfování ano
  • Fitness Fitness ano
  • Animační programy Animační programy ano
  • Domácí zvířata povolena Domácí zvířata povolena ano
  • Hotelová restaurace Hotelová restaurace ano
  • Kavárna Kavárna ano
  • Nonstop recepce Nonstop recepce ano
  • Půjčovna kol Půjčovna kol ano
  • Wifi zdarma Wifi zdarma ano

Vyberte si termín

Recenze ubytování

Hodnocení 2,2 / 5
Invia

Podprůměrné (na základě 7 hodnocení)

Ubytování 1,8 / 5

Strava 2,2 / 5

Okolí 3,1 / 5

Cena 2,0 / 5

Původ recenzí: Je-li recenze označena jako "ověřená recenze", prokazatelně pochází od našeho zákazníka.

Tento hotel je 46. nejlépe hodnoceným hotelem z celkového počtu 182 v Hammamet.

Daniela H.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 8.9. - 17.9.2023 Hodnoceno: Září 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Bylo to fantastické

Bylo to fantastické

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
Pokoj byl prostorný , čistý, žádná plíseň, špína ani hmyz. Postel nemá chybu. S balkónu byl výhled na zahradu a moře, krása. K posezeni byly 2 židle a stolek.

Koupelna čistá, vana se skleněnou zástěnou . Všude i v pokoji zrcadla.WC zvlášť, vše funkční bez problémů

Strava
Pestrá strava, ryby, maso kuřecí, hovězí, vegetariánská strava, pizza, grilování, ovoce, výborné zåkusky, snídaně vejce na všechny způsoby, salámy, sýry , zelenina, není co vytknout.

Služby hotelu
Denně úklid pokoje, výměna ručníků , vše v pořádku. Wifi funkční neustále. Bazén čistý, lehátka dostatek, každý večer kulturní program.

Pláž
Pláž u hotelu.denně uklizená, lehátka volné, hlídač na pláži. Plazovy bar jsme nevyužili, ale 20 metrů od pláže je bar u bazénu, zde vše co si vzpomenete a ochotně podáváno.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Petr Jakubec

Hodnocení 2,2 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 13.7. - 19.7.2023 Hodnoceno: Červenec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Ubytování 1,3 / 5

Strava 2,5 / 5

Okolí 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Ubytování
Původní pokoj katastrofa. Byl cítit zatuchlinou, špinavý. Výhled do zahrady žádný. Nefunkční dveře na balkon (nešly uzamknout). V koupelně plíseň a špína. Chyběl trezor. Minibar byla pouze prázdná lednice. V koupelně byl pouze jeden ručník. A po první noci se pode mnou propadla postel. Viz foto

Vyměněný pokoj byl již znatelně čistší, pouze utržené prkénko od záchodu, rozbitý kryt ovládání klimatizace ale ta fungovala, a nefunkční trezor. Postel už se nepropadla a ručníky nám v průběhu týdne doplňovali vždy, když jsme je upozornili, že zase nejsou.

Strava
Strava byla vcelku dobrá. Docela hodně zeleniny, různé saláty, různé maso, těstoviny, pečivo, ovoce, sladkosti. Dalo se vybrat.

Služby hotelu
Hotel plný arabských hostů. Bílých evropanů jen málo. I delegátka se divila, že je tam velmi mnoho arabů. Také nápisy v hotelu byly výhradně v arabštině a ve francouzštině. U jídel docela problém. Zase to bylo dobrodružství, když jste nevěděli co jíte (žabí stehýnka, chobotnice ????). Fakt jsme nevěděli. Možná dobře.

Bar v pohodě, obsluha se snažila i když moc nestíhala.

Pláž
Pláž byla perfektní, moře čisté a teplé. Odpoledne už trochu špinavější, ale to bylo tím denním provozem. Objevovaly se tam i medúzy, ale koupat se dalo celkem bezpečně. A moře bylo pěkně barevné - mnoho různobarevných igelitů a papírových obalů.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Filtrovat recenze

Daniela H.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 8.9. - 17.9.2023 Hodnoceno: Září 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Bylo to fantastické

Bylo to fantastické

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
Pokoj byl prostorný , čistý, žádná plíseň, špína ani hmyz. Postel nemá chybu. S balkónu byl výhled na zahradu a moře, krása. K posezeni byly 2 židle a stolek.

Koupelna čistá, vana se skleněnou zástěnou . Všude i v pokoji zrcadla.WC zvlášť, vše funkční bez problémů

Strava
Pestrá strava, ryby, maso kuřecí, hovězí, vegetariánská strava, pizza, grilování, ovoce, výborné zåkusky, snídaně vejce na všechny způsoby, salámy, sýry , zelenina, není co vytknout.

Služby hotelu
Denně úklid pokoje, výměna ručníků , vše v pořádku. Wifi funkční neustále. Bazén čistý, lehátka dostatek, každý večer kulturní program.

Pláž
Pláž u hotelu.denně uklizená, lehátka volné, hlídač na pláži. Plazovy bar jsme nevyužili, ale 20 metrů od pláže je bar u bazénu, zde vše co si vzpomenete a ochotně podáváno.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Petr Jakubec

Hodnocení 2,2 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 13.7. - 19.7.2023 Hodnoceno: Červenec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Ubytování 1,3 / 5

Strava 2,5 / 5

Okolí 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Ubytování
Původní pokoj katastrofa. Byl cítit zatuchlinou, špinavý. Výhled do zahrady žádný. Nefunkční dveře na balkon (nešly uzamknout). V koupelně plíseň a špína. Chyběl trezor. Minibar byla pouze prázdná lednice. V koupelně byl pouze jeden ručník. A po první noci se pode mnou propadla postel. Viz foto

Vyměněný pokoj byl již znatelně čistší, pouze utržené prkénko od záchodu, rozbitý kryt ovládání klimatizace ale ta fungovala, a nefunkční trezor. Postel už se nepropadla a ručníky nám v průběhu týdne doplňovali vždy, když jsme je upozornili, že zase nejsou.

Strava
Strava byla vcelku dobrá. Docela hodně zeleniny, různé saláty, různé maso, těstoviny, pečivo, ovoce, sladkosti. Dalo se vybrat.

Služby hotelu
Hotel plný arabských hostů. Bílých evropanů jen málo. I delegátka se divila, že je tam velmi mnoho arabů. Také nápisy v hotelu byly výhradně v arabštině a ve francouzštině. U jídel docela problém. Zase to bylo dobrodružství, když jste nevěděli co jíte (žabí stehýnka, chobotnice ????). Fakt jsme nevěděli. Možná dobře.

Bar v pohodě, obsluha se snažila i když moc nestíhala.

Pláž
Pláž byla perfektní, moře čisté a teplé. Odpoledne už trochu špinavější, ale to bylo tím denním provozem. Objevovaly se tam i medúzy, ale koupat se dalo celkem bezpečně. A moře bylo pěkně barevné - mnoho různobarevných igelitů a papírových obalů.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Milan Černý

Hodnocení 0,7 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 21.6. - 28.6.2023 Hodnoceno: Červenec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Tato dovolená za 34 508,00 Kč od CK ...........byla hrůza v zastoupení

Celkový dojem z hotelu byl nic moc. Rozhodně si nezaslouží uvedených 5*

Už se nedivím, že CK.......... kterou zastupuje CA nemá ilustrační foto pokoje s označením Room standard sea view na stránkách , Služby delegáta zahrnuté v ceně od CK............ v zastoupení CA na nulové úrovni.

Dotazník spokojenosti se zájezdem od CA

Hodnotíte hotel.

Recenze slouží pouze k hodnocení hotelu. Ostatní informace o CK pořádající zájezd, dopravci, delegátech a pod . jsou nadbytečné.

Už se nedivím že se CA nechce rozepisovat se o delegátech je to prý nadbytečné , asi vědí proč. Při příletu DELEGÁT nikde . Možná je na hotelu, protože tam jsou jeho služby nejvíc potřebné, jelikož je nejvíc problémů a DELEGÁT zase nikde, DELEGÁT měl zajistit výlety a zase nic. Takže první den DELEGÁT nikde 2,3,4,5,6 a 7 den DELEGÁT stále nikde, tak proč je zahrnut v ceně ??? Žena neumí cizí řeči tak že kdyby jí nepomohli s ubytováním jiní Čeští účastníci tak je asi nucena sedět celou dovolenou na recepci.

Tato dovolená za 34 508,00 Kč od CK ...........byla hrůza v zastoupení

Celkový dojem z hotelu byl nic moc. Rozhodně si nezaslouží uvedených 5*

Už se nedivím, že CK.......... kterou zastupuje CA nemá ilustrační foto pokoje s označením Room standard sea view na stránkách , Služby delegáta zahrnuté v ceně od CK............ v zastoupení CA na nulové úrovni.

Dotazník spokojenosti se zájezdem od CA

Hodnotíte hotel.

Recenze slouží pouze k hodnocení hotelu. Ostatní informace o CK pořádající zájezd, dopravci, delegátech a pod . jsou nadbytečné.

Už se nedivím že se CA nechce rozepisovat se o delegátech je to prý nadbytečné , asi vědí proč. Při příletu DELEGÁT nikde . Možná je na hotelu, protože tam jsou jeho služby nejvíc potřebné, jelikož je nejvíc problémů a DELEGÁT zase nikde, DELEGÁT měl zajistit výlety a zase nic. Takže první den DELEGÁT nikde 2,3,4,5,6 a 7 den DELEGÁT stále nikde, tak proč je zahrnut v ceně ??? Žena neumí cizí řeči tak že kdyby jí nepomohli s ubytováním jiní Čeští účastníci tak je asi nucena sedět celou dovolenou na recepci.

Ubytování 1,0 / 5

Strava 0,5 / 5

Okolí 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Ubytování
Ve vybavení pokoje je uvedeno (vana a sprcha)

To znamená pouze vana, která má do poloviny skleněnou zástěnu (pouze pro hubené)

Trezor (zdarma) : Musíte si ho zaplatit

Satelitní televize : Pouze jedna 20 minutová reklama stále se opakující

Strava
STRAVA V HOTELU S OZNAČENIM 5* !!!

Jednotvárná , opakující se , vše kořeněné a pálivé , samé kari , miniaturní porce, sladkosti propadák. V KAŽDÉM BUFETU U NÁS DOSTANETE LEPŠÍ JÍDO

Služby hotelu
KATASTROFA , obsluhu a celkový přístup ke klientům takže tak za 2* možná 3* a to s bídou. To že je vzhledově hotel pěkný neznamená 5* . Služby hotelu nedostatečné od úklidu na pokoji až po obsluhu v jídelně je absolutní chaos, obsluha nestíhá, uklízečka sebere ručníky, ale jiné nedá , když ji nezastihnete na svém pokoji musíte si ji najít a o ručníky si říct.

Pláž
Na pláži nepořádek , válející se odpadky , smrad , moře samá chaluha , bar na pláži naprosto neodpovídal pětihvězdičkovému hotelu.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Lucie Z.

Hodnocení 0,9 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 10.6. - 18.6.2023 Hodnoceno: Červen 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

5* neodpovidala max 2*. Hotel stary spinave pokoje. Strasne chovani personalu. All inclusiv nebyl. Jidlo se nedalo jist. Jednim slovem katastrofa!!!!!

5* neodpovidala max 2*. Hotel stary spinave pokoje. Strasne chovani personalu. All inclusiv nebyl. Jidlo se nedalo jist. Jednim slovem katastrofa!!!!!

Ubytování 0,5 / 5

Strava 0,5 / 5

Okolí 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Ubytování
Kvalita ubytovani nula. Plisen v koupelne. Hmyz vsude.

Strava
Katastrofa. Plesnive ovoce.

Služby hotelu
Silenost.

Pláž
Plaz normalni. Rozpadle lehatka. Rucniky nebyly k dispozici

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Petr A.

Hodnocení 3,3 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 6.8. - 13.8.2022 Hodnoceno: Srpen 2022

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Dovolenou jsme si zbytecne nenechali nicim zkazit a brali jsme to sportovne a s usmevem. Uroven hotelu ale byla velmi katastrofalni a zasadne jej nedoporucujeme.

Dovolenou jsme si zbytecne nenechali nicim zkazit a brali jsme to sportovne a s usmevem. Uroven hotelu ale byla velmi katastrofalni a zasadne jej nedoporucujeme.

Ubytování 1,0 / 5

Strava 4,0 / 5

Okolí 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Ubytování
Opominu, ze vybaveni vypada, jak kdyby bylo pouzivane 50 let. V koupelne plisen kolem vany, v dlazdicich atp., sprchovy kout nesel zavrit, misa toalety pouze polozena na zemi, neprisroubovana, cela se hybala, vodovodni baterie visely pouze na trubkach nepridelane ke zdi, s posteli jsem se treti den propadl, mam 88 kg, 193 vyska, lamelovy rost byl jen volne polozen a propadaval posteli, tyz den se na mne vyvratily soupaci dvere na balkon, jeste, ze nespadly na deti, fen mel utrzenou hadici, pri reklamaci ji jen nasadili a ona opet vypadla, proste absolutni zoufalost k smichu, s bidou hotel dve hvezdy, na chodbach ulamane listy, visici ruzne pokrivene, dvere na fotobunku u vstupu zkrizene bez dovirani, klima na pokoji v podstate v pozdim odpoledni nefungovala

Strava
Strava celkem v poradku, jidla hojnost, rozmanitost, velke mnozstvi sladkosti, horsi zo bylo s rychlosti obsluhy, mistnost s grilem byla hodne zakourena, mensi vyber ovoce a zeleniny k obedu, u vecere vyber vetsi

Služby hotelu
Recepce hotelu fungovala skvele, tam jsme se na vsem dohodli, horsi to bylo zrejme s vlastni komunikaci mezi personalem. Recepce sama nema informace, jak presne vypada jednotlivy pokoj, kam se hoste ubytovavaji, detske mini disco zacina ve 21:45 a konci ve 22:15 ????, clovek ma pocit, ze DJ u bazenu je zdrogovany a zhuleny, nebot si zrejme nevsiml, ze jsou zde prevazne rodiny s detmi do 12 let a pripadne starsi lide, hudba je extremni kraval s typem tvrde technoparty, pripadne podobneho hudebniho zvraceni, ze cloveku pred spanim drnci hlava

Pláž
Plaz je jedine TOP tohoto hotelu, v sirokem okoli nejcistsi plaz a nejupravenejsi se skvelym servisem, plavcikem a okolni obsluhou, krasne ciste more, plaz denne vycistena a shrabana, odpad z kosu denne vynesen, pekny detsky plazovy klubik, fajn hotelovy fotograf

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Mapa a lokalita

Mapa nemusí obsahovat všechny nalezené hotely. Poloha hotelů na mapě má pouze informativní charakter. Nahlásit

Doba letu

02:20 h

Popis

Hammamet, dříve rybářská vesnička, dnes město s 20-ti tisíci obyvateli leží 63 km jihovýchodně od tuniské metropole na jihu poloostrova Cap Bon, který vybíhá do Středozemního moře v délce 70 km. Modrobílé město Hammamet je rájem pro milovníky opalování, jelikož zdejší pláže patří mezí nejslunější a nejčistší v celém Tunisku. Zároveň je výborně situované, tudíž se z tohoto místa dá vycetovat prakticky kamkoliv a nikam to není daleko.

Pláž: písčitá
Sport a zábava: golf, tenis, stolní tenis, minigolf, volejbal na pláži, velký výběr vodních sportů, animační programy. Pro děti - dětský klub, dětský bazén
Výlety: staré islámské hradební město (medina) s pevností (kasbah) s 15. století
- město se pyšní mešitami, jednou z 15. století a druhou z 18. století.
- za zhlédnutí též stojí mezinárodní kulturní středisko postavené podle vzoru starého římského amfiteátru

  • Vzdálenost od pláže Pláž 0 m
  • Vzdálenost od centra města Centrum 13 km

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota 21 °C v noci 16 °C

  • Teplota vody 16 °C

Předpověď na další dny

  • Zítra 21 °C v noci 16 °C

  • Středa 23 °C v noci 16 °C

Měsíce vhodné na dovolenou v této destinaci

  • Nejlepší
  • Dobrý
  • Mimosezóna
  1. Leden
  2. Únor
  3. Březen
  4. Duben
  5. Květen
  6. Červen
  7. Červenec
  8. Srpen
  9. Září
  10. Říjen
  11. Listopad
  12. Prosinec

Další zájezdy, které by vás mohly zaujmout