Tomasz Leczynski
Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 10.5. - 17.5.2024 Hodnoceno: Květen 2024
Iberostar Royal El Mansour & Thalasso Hodnocení: 5/5 Tunisko, Mahdia
Podávám stížnost týkající se mého letu, který se měl uskutečnit 10. května (let číslo BJ249) z Berlína do Monastiru. Informace o odjezdu, kterou jsme obdrželi od kanceláře po zakoupení zájezdu, uváděla čas odjezdu v 12:00. I když by dle informací přepravce mělo odbavení cestujících trvat do 12:00 (také jsem od Vás obdržel e-mailem/), brána byla uzavřena v hod. 11:15, což mně a asi 20 dalším cestujícím znemožnilo odbavení a nástup do letadla. Níže popíšu průběh událostí na letišti. Podle vašich pokynů jsme dorazili na letiště v V 10:00 jsme šli k odbavení zavazadel, pak jsme zavazadla odevzdali kolem 10:20 - 10:30. Dostali jsme letenky s přidělenými sedadly v letadle. V souladu s přijatým postupem jsme se vydali k bezpečnostním bránám. Zde bych rád zmínil, že v tento den a v tuto dobu byl hustý provoz kvůli odletu až 3 letadel současně, což výrazně prodloužilo dobu odbavení. Prošli jsme všemi bezpečnostními branami a byli u odbavení cestujících včas, t.j 11:40. Když jsme tam byli, tak jsme se skupinou asi 20 lidí, která se tam shromáždila, zažili šok, protože se ukázalo, že odbavovací brána byla dávno zavřená. Zaměstnanci aerolinek dokončili odbavení, aniž by čekali na zmíněných 20 lidí, a ani se neobtěžovali někoho volat z reproduktorů, aby šel na konečné odbavení. Na místě byl čirý chaos. Jediná paní z personálu (která obsluhovala druhou bránu) uvedla, že naše brána je již zavřená 11:15 a že bychom všichni mohli přijít dříve. Až 20 lidí (!) o tom kupodivu nevědělo. Také se ukázalo, že naše letadlo stále stálo na asfaltu s otevřenými dveřmi a schody připravenými přijmout cestující. Čekající pasažéry bohužel nikdo nechtěl pustit dovnitř, protože podle informací, které jsme dostali od místního personálu, nás obsluha brány letu BJ249 odstranila před
Podávám stížnost týkající se mého letu, který se měl uskutečnit 10. května (let číslo BJ249) z Berlína do Monastiru. Informace o odjezdu, kterou jsme obdrželi od kanceláře po zakoupení zájezdu, uváděla čas odjezdu v 12:00. I když by dle informací přepravce mělo odbavení cestujících trvat do 12:00 (také jsem od Vás obdržel e-mailem/), brána byla uzavřena v hod. 11:15, což mně a asi 20 dalším cestujícím znemožnilo odbavení a nástup do letadla. Níže popíšu průběh událostí na letišti. Podle vašich pokynů jsme dorazili na letiště v V 10:00 jsme šli k odbavení zavazadel, pak jsme zavazadla odevzdali kolem 10:20 - 10:30. Dostali jsme letenky s přidělenými sedadly v letadle. V souladu s přijatým postupem jsme se vydali k bezpečnostním bránám. Zde bych rád zmínil, že v tento den a v tuto dobu byl hustý provoz kvůli odletu až 3 letadel současně, což výrazně prodloužilo dobu odbavení. Prošli jsme všemi bezpečnostními branami a byli u odbavení cestujících včas, t.j 11:40. Když jsme tam byli, tak jsme se skupinou asi 20 lidí, která se tam shromáždila, zažili šok, protože se ukázalo, že odbavovací brána byla dávno zavřená. Zaměstnanci aerolinek dokončili odbavení, aniž by čekali na zmíněných 20 lidí, a ani se neobtěžovali někoho volat z reproduktorů, aby šel na konečné odbavení. Na místě byl čirý chaos. Jediná paní z personálu (která obsluhovala druhou bránu) uvedla, že naše brána je již zavřená 11:15 a že bychom všichni mohli přijít dříve. Až 20 lidí (!) o tom kupodivu nevědělo. Také se ukázalo, že naše letadlo stále stálo na asfaltu s otevřenými dveřmi a schody připravenými přijmout cestující. Čekající pasažéry bohužel nikdo nechtěl pustit dovnitř, protože podle informací, které jsme dostali od místního personálu, nás obsluha brány letu BJ249 odstranila před
Ubytování
Co se týče ubytování, můžeme říci, že vše bylo ok.
Strava
Možná to není pětihvězdičkový standard, ale bylo to chutné.
Služby hotelu
Bezvýhradně
Pláž
nic přepychového, trochu špinavé.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)