Tunisko - Hammamet Tunisko

• Popis

Hammamet, dříve rybářská vesnička, dnes město s 20-ti tisíci obyvateli leží 63 km jihovýchodně od tuniské metropole na jihu poloostrova Cap Bon, který vybíhá do Středozemního moře v délce 70 km. Modrobílé město Hammamet je rájem pro milovníky opalování, jelikož zdejší pláže patří mezí nejslunější a nejčistší v celém Tunisku. Zároveň je výborně situované, tudíž se z tohoto místa dá vycetovat prakticky kamkoliv a nikam to není daleko.

Pláž: písčitá
    Sport a zábava: golf, tenis, stolní tenis, minigolf, volejbal na pláži, velký výběr vodních sportů, animační programy. Pro děti - dětský klub, dětský bazén
    Výlety: staré islámské hradební město (medina) s pevností (kasbah) s 15. století
    - město se pyšní mešitami, jednou z 15. století a druhou z 18. století.
    - za zhlédnutí též stojí mezinárodní kulturní středisko postavené podle vzoru starého římského amfiteátru

• Doprava letecky

• 10 Strava

Dovolená se nám moc líbila. Určitě doporučujeme. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Mohli by trochu zapracovat na čistotě koupelny, jinak ok.

Strava
strava byla chutná, jen se často opakovala stejná jídla. Hlady jsme rozhodně netrpěli, každý si vybral.

Služby hotelu
Služby byly dostačující, nic nám nechybělo. Personál byl ochotný, vtipný.

Pláž
Pláž byla velmi pěkná, měli jsme dostatek lehátek a moře bylo krásně čisté.

Samira Club, Hammamet, Tunisko Anonym 2014-09-21 9.4 1 10 SAMIRA CLUB

• 9 Cena

Celkový dojem - spokojenost Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Dobré, pokoje vždy čisté uklizené

Strava
Strava dobrá,až na snídaně každý den jeden stejný druh salámu, marmeláda,vajíčka na tvrdo nebo smažená .Za hodinu po otevření jídelny dodali někdy jeden druh sýru,pomazánky a langoše posypané cukrem

Služby hotelu
Pokud si měníte peníze ,dejte si pozor !

Pláž,moře vše super

Club President, Hammamet, Tunisko Olga M. 2014-09-21 7.6 1 10 Club Le President

20.09.2014 - Jarmila Bielecká - Přečteno: 14× - Datum pobytu: 5.9. - 16.9.2014

• Celkem: 7,4
  • 8 Ubytování
  • 10 Strava
  • 1 Okolí

Celkové shrnutí
Celkový dojem dobrý, za cenu jakou jsme zaplatili, jsme byli spokojeni. Bohužel cesta na pláž to kazila. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Hotel staršího typu s maurskými vzory, nám vyhovoval. Každý den bylo uklizeno, vyměněno ložní prádlo i ručníky. Bazén čistý , plavčík příjemný , hned donesl na lehátka ručníky.

Strava
Strava v hotelu velmi chutná, každý měl možnost si vybrat. Když něco došlo bylo hned doplněno.

Služby hotelu
Služby hotelu byly dobré, personál milý ochotný cokoli zařídit.

Pláž
Cesta na pláž nebyla dobrá, plná odpadků , vypouštěné kanalizace,pláž byla malá, málo slunečníků pro tolik hostů. Cizí hosté, kteří nebyli hosty z hotelu občas chodili do moře s láhvemi, našli jsme i střepiny ve vodě.

La Paix, Hammamet, Tunisko Jarmila Bielecká 2014-09-20 7.4 1 10 Residence La Paix

19.09.2014 - Petr T. - Přečteno: 20× - Datum pobytu: 5.9. - 16.9.2014

• Celkem: 8,8
  • 8,5 Ubytování
  • 8 Strava
  • 9 Cena

Celkové shrnutí
Tato dovolená splnila naše očekávání, vyskytly se drobnější nedostatky, které částečně rušily celkový dojem z dovolené. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Ubytováni jsme byli v jednoduše zařízeném pokoji s televizí, klimatizací a vanou. Pokoj byl sice starší, avšak čistý. Ručníky byly měněny dle našich potřeb, taktéž výměna ložního prádla. Pokoj byl s balkónem, kde se nacházel plastový stůl se dvěma židlemi a popelníky. Po celou dobu pobytu jsme neměli problém s tekoucí vodou, studenou i horkou. Zásuvka v koupelně měla klasický vstup, tudíž bylo možno si zapojit přivezený vysoušeč vlasů.

Strava
Strava byla různorodá, jednotlivé pokrmy se daly dobře kombinovat. Každý den bylo ovoce, většinou meloun nebo hroznové víno. Jídla byla postupně doplňována. Přílohy byly na výběr dostatečné (opečené brambory, rýže, těstoviny, špagety), taktéž saláty (rajčatové, mrkvové, zelné), dresingy (bílý a harissa). Denně několik druhů minizákusků. Rovněž nápoje nealko i alko byly po celý den. Mimo snídaně, obědy a večeře byly v 16.00 hod. palačinky a ve 22.00 hod. pizza. Pitnou balenou vodu 1,5 litru si bylo možno vyzvednout denně od 10.00 do 24.00 hodin dle potřeby (tj. opakovaně).

Služby hotelu
V hotelu lze využít za poplatek trezor (doporučuji). Wifi bez poplatku, ale možnost připojit se jen k vlastnímu zařízení, v hotelu není internetová kavárna či podobné zázemí. Personál příjemný. Výměna peněz - přímo v hotelu lze, ale bez dokladu o výměně. Lépe je proto měnit v bance, nebo měnit jen po menších částkách. Slabá čistota veřejných toalet, většinou jsme raději z hygienických důvodů šli na toaletu do našeho pokoje. Večerní programy vcelku zábavné, denně jiný program.

Pláž
Vždy dostatek lehátek i slunečníků. Sprchy přímo na pláži. Pláž nádherná, čistá, dlouhá, krásný jemný písek. Pozvolný vstup do moře. Mnoho plážových i vodních aktivit (plážový volejbal, lukostřelba, petangue, aqua aerobic, vodní pólo). Padák, banán, vodní skútry, projížďka na velbloudovi - za poplatek. Dostatek odpadkových košů.

Bousten Long Beach Club, Hammamet, Tunisko Petr T. 2014-09-19 8.8 1 10 BOUSTEN LONG BEACH CLUB

19.09.2014 - Anonym - Přečteno: 33× - Datum pobytu: 5.9. - 12.9.2014

• Celkem: 8,4
  • 7 Ubytování
  • 8 Strava

Celkové shrnutí
Před dovolenou jsem si přečetla hrozné renenze, tak jsem se bála , co bude.Ale po příjezdu do hotelu v noci, dostali jsme každý 1.5l balenou vodu, donesli nám kufry až před pokoj.Ráno jsme šli na pláž, která byla čisťoučká, moře teplé -opravdu nádhera...když je pláž přímo u hotelu. Negativum, že v okolí holetu nic není, jen bordel a špína.Musí se opravdu taxíkem do Hamammetu -centra, ale je to kousek. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Pokoj sice starší zařízení, ale čisto, žádné brouci, nic.Výhled do pěkné zahrady, kde zpívali ptáci.klimatizace fungovala.a když jsme po příjezdu měli na pokoji jen 1 ručník pro 3 lidi, řekla jsem to hned ráno uklízečně,a slušně jsem ji požádala...byla milá a odpoledne po návratu z pláže jsme měli 5 ručníku na pokoji -upozorňuji, ani jsem ji nemusela dávat bakšiš.a bylo to pouze tím, že na víkend byla přeplněná kapacita.

Strava
Za cenu dovolené byla strava velice přijatelná.Vždy jsme si měli z čeho vybrat.Zelenina velice chutně připravovaná na všechny způsoby, dobře pikantní..Jen vytýkám málo ovoce, skoro celý týden žlutý meloun, po obědě a po večeři.Když si vás některý z obsluhy ve venkovní jídelně oblíbil, měli jsme na stole nazdobené květiny...super, a příbory byly vždy.Když ne na stole, tak v příborníkách.A to že byly trošku občas fronty, za to nebudu nikoho hanit, prostě tam bylo honě lidí.bar inclusiv -od 10.00 hod. přes den naléváno do kelímků, ale navečer, když byla příjemná obsluha, nalévali do skla i s ledem, a alkoholem nešetřili...jen víno nám nechutnalo, ale pivo bylo dobré. a gin s tonikem, také super...

Služby hotelu
jsme nevyužívali, tak nemuhu posoudit. Delegát byl příjemný, každý den nám byl k dispozici, a stále se ptal, dali jsme spokojeni, a zdali nám něco nechybí - fakt super.

Pláž
Pláž u tohoto hotelu byla opravdu nejkrásnější z celého okolí. Moře čisťoučké.Jemný písek, nikde žádný kamen, nic. Po bouřce se naplavily trochu chaluhy jen na okolní pláže, naše byla úplně čistá.Ráno jsme si vždy přistali, abychom si obsadily lehátka v první řadě, stačí nechat ručníky a nikdo vám je nevezme. na víkend přijelo dost Arabů, tak bylo opravdu plno. Vylezli jsme z vody, a už jsme je měli pod naším slunečníkem, oni jsou totiž neradi na sluníčku, ale když se nám to nelíbylo, tak odešli jinam.Domorodí prodejci, sice pořád chodili po plážích a nabízeli, ale až k lehátkům si nedovolili, hlídá ji securite.A ten byl stále ve střehu, a stále se nás také ptali, zdali je vše ok...

Bousten Long Beach Club, Hammamet, Tunisko Anonym 2014-09-19 8.4 1 10 Bousten Long Beach Club