Tunisko - Hammamet Tunisko

• Popis

Hammamet, dříve rybářská vesnička, dnes město s 20-ti tisíci obyvateli leží 63 km jihovýchodně od tuniské metropole na jihu poloostrova Cap Bon, který vybíhá do Středozemního moře v délce 70 km. Modrobílé město Hammamet je rájem pro milovníky opalování, jelikož zdejší pláže patří mezí nejslunější a nejčistší v celém Tunisku. Zároveň je výborně situované, tudíž se z tohoto místa dá vycetovat prakticky kamkoliv a nikam to není daleko.

Pláž: písčitá
    Sport a zábava: golf, tenis, stolní tenis, minigolf, volejbal na pláži, velký výběr vodních sportů, animační programy. Pro děti - dětský klub, dětský bazén
    Výlety: staré islámské hradební město (medina) s pevností (kasbah) s 15. století
    - město se pyšní mešitami, jednou z 15. století a druhou z 18. století.
    - za zhlédnutí též stojí mezinárodní kulturní středisko postavené podle vzoru starého římského amfiteátru

• Doprava letecky

02:20 h

Nejnovější recenze Tunisko - Hammamet

Celkem: 8,8 Moc se nám tam líbilo. Klidná dovolená ,2 bazény, dostatek lehátek i na pláži, velká jídelna a milí zaměstnanci. Večerní animační...

• 9 Ubytování
  • 7 Strava
  • 9 Cena

Celkové shrnutí
Moc se nám tam líbilo. Klidná dovolená ,2 bazény, dostatek lehátek i na pláži, velká jídelna a milí zaměstnanci. Večerní animační programy i karaoke do 23h.,cvičení v bazénu dopoledne i odpoledne

Kapacita hotelu je na 1300 pokojů, většina s výhledem na moře s balkonem nebo terasou. Hotel je umístěn hned u pláže.Bylo nás tam ale málo, proto jsme se měli úžasně, žádné fronty prázdná pláž i bazény. Při plném obsazení hotelu to může být jiné.Jediné co nás všechny popudilo byl let se společností Travel. Měli jsme obě cesty s mezipřistáním na Djerbe. Katastrofální byl odlet domů, změnili letiště i odlet na noční dobu.Hotel jsme opustili v 19h. a v Praze jsme přistáli v 5h.ráno,žízniví, hladoví a hlavně vyčerpaní. Nikdo nám neřekl že si v Tunisku můžeme vzít pití do letadla. Na Djerbě se čekalo 1,5h a teprve po opuštění Djerby nám dali napít jeden kelímek nápoje a jednu obloženou bagetku.Celkem se let protáhl na 5h. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Ubytování bylo skromnější,ale hezké, koupelny jsou s vanou. Nevyhovující polštářky,tvrdé a vysoké. Bolela krční páteř.

Teplá voda vždy,úklid každý den i ručníky.Jsou tam komáři !!. Klimatizace na pokojich je, ale bez ovládání,asi centrální nastavení.Nám ale foukal mírně studený vzduch,byli jsme tam ted v červnu, prý naplno bude puštěna v 7 a 8 měsíci.Kolem hotelu v ulicích dostatek obchůdků.Samotný hotel moc pěkný .

Strava
Snídaně se opakuji: sýr,salám, míchaná vajíčka, opečený párek, jogurt, sladké pečivo, bagety

Obědy a večeře rozmanité. Rybí, kuřecí, hovězí, a krůtí maso,zeleninové saláty broskve, meloun ,zákusky a všechny druhy příloh kromě knedlíků.Dalo se vybrat a chutnalo. Jídlo se nesmí vynášet, ale ovoce nám z rukou nebrali.Večeře končila v 21h. a další jídlo už neočekávejte.Alkohol a nealkohol do 23h.

Horší to je s vodou, člověk se naběhá. Vodu směli jen rozlejvat do sklenic,kelímků na pláži. Ale do vlastních malých petláhví nám nalili. Alkohol: pivo točené dobré,vína mají taky dobré,ale vše do třetinek, káva nic moc. .Zažívací potíže jsme neměli.

Služby hotelu
Jak jsem psala, bylo nás na hotelu málo, tak nefungovala pro děti školka, bar na pláži byl i nebyl otevřený. ale všichni byli milí, ochotní. Směnárna na recepci skoro po celý den.Nekrade se tam, peníze mobil i kameru jsme měli na pokoji.Jinak trezor na recepci.Mluví tam dobře francouzky,anglicky,německy a česky- jak se maš.

Pláž
Velká čistá pláž se světlým pískem hned u hotelu, deštníky lehátka jen pro hotel. Čisté moře,vstup do vody pozvolný.

Procházky po pláži kolem moře neomezené.

Lenka T., 01.07.2015, Datum pobytu: 16.6. - 26.6.2015
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Les Colombes

Byla tato recenze užitečná? Ano (1) Ne (0)

5 fotografií

Les Colombes, Hammamet, Tunisko Lenka T. 2015-07-01 8.8 1 10 LES COLOMBES

Celkem: 9,2 Zatím nej dovolená

• 10 Ubytování
  • 6 Strava
  • 10 Cena

Celkové shrnutí
Zatím nej dovolená Zobrazit celou recenzi

Bungalovy supr

Strava
strava nic moc,ale dalo se to

Vynikající

Nádherná,nemám co dodat

Chmelíková Dana, 01.07.2015, Datum pobytu: 12.6. - 23.6.2015
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Samira Club

Samira Club, Hammamet, Tunisko Chmelíková Dana 2015-07-01 9.2 1 10 samira club

Celkem: 7 Pěkná dovolená, splnila naše očekávání.

• 7 Ubytování
  • 7 Strava
  • 7 Okolí
  • 7 Cena

Celkové shrnutí
Pěkná dovolená, splnila naše očekávání. Zobrazit celou recenzi

Bez větších problémů.

Strava
Standartní k úrovni hotelu.

Služby hotelu
V pořádku, úklid pokoje poněkud pokulhával i přes " všimné"..

Pláž
Pláž pěkná velká a celkem i čistá, v polovině dovolené začal foukat vítr a vlny vyplavily řasy, které se sice druhý den pokusili odstranit, ale dosti podivným způsobem, dle jejich mentality...,přijel traktor s vlekem na který naházeli vidlemi řasy a traktor odjíždí, ale cca po 100metrech se začal bořit do písku, tak nacouval do moře a tam ty řasy opět vysypal do moře za dohledu " poradců" viz foto , no groteska...!

Jiří S., 29.06.2015, Datum pobytu: 16.6. - 26.6.2015
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Dar Khayam

Čištění pláže.... 1 fotografie

Dar Khayam, Hammamet, Tunisko Jiří S. 2015-06-29 7 1 10 Dar Khayam

Celkem: 4,2 NIKDY VÍC !! V Tunisu jsem byla celkem 6x, nejsem zrovna náročná ale za ty peníze tento hotel už nikdy víc... Příjezd do hotelu ve...

• 3 Ubytování
  • 4 Strava
  • 1 Cena

NIKDY VÍC !!

Příjezd do hotelu ve 22:00 poprvé nás s přítelem ubytovali v přízemí kde to smrdělo zatuchlynou, postele špinavý, balkon nebo spíš terasa zasypaná listím s vajglama, koupelná zrezavělá s plísní.... ve vedlejším pokoji kde byly další lidé tak ty pokoj měli vytopenej. Po výměně pokoje za docela tučnej bakšiš jsme si představovali lepší pokoj opět zklamání, vyměnili jsme celkem 4 pokoje než nám dali ten co nebyl plesnivej, zatuchlej a nebylo v něm milion rojicího hmyzu. Ubytovali jsme se až ve 2 ráno. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Po čtyřech výměnách pokoje pozbytek dovolené v pořádku, uklízelo se danně a za 1 dinár i krásné výtvory z ručníku,pyžama i prostěradla.

Strava
První tři dny dobrá, byla tam jen turistická klientela takže na všechny se dostalo potom přijelo asi 100 Alžíranů a to už pak bylo peklo..... udělali v hotelu neskutečnej fanatismus a na ostatní nebrali ohledy. Jsou to prasata nabrali si plno jídla a házeli to potom pod sebe... personál byl z nich vyřízenej kord český studenti kteří zde byly 6 týdnů na praxi, v hotelu byla slečna který měla také tu praxi a slyšeli sme jí jak volá do ČR s brekem tátovi a řiká že už to tady dál nevydrží že jsou to prasata že nechávají hnít maso na slunci a v kuchyni nemaj žádnou hygienu atd....

Služby hotelu
Směnárna na recepci mílo kdy funkční nechápala jsem, pracovala tam žena a když jsem k ní přisla já si vyměnit peníze tak řekla že je dnes zavřeno :D přitom ta směnárna je přimo spojená s recepcí, když tam hodinku na to šel přítel tak mu paní s úsměvem vyměnila peníze :D . Jinak Animátoři výborný bylo vidět ze se moc snaží aby atmosféra byla skvělá, jednou večer probýhalo Miss Bousten Long Beach animátoři vybrali jednu rusku, bělorusku, češku a němku, v tu chvíli se alžířni zbouřili proti animátorům a ti museli přistavit ještě jednu židli na podium a museli vzít slečnu z Alžírska, jak celá soutěž dopadla je asi všem jasné.... :) :/

Pláž
JEDINÁ VEČ KTERÁ TA DOVOLENÁ ŠLA PŘEŽÍT!

pláž byla skvělá, pozvolný vstup do moře, všude písek, žádný kameny první 4 dny super vlny :) pak takový rybník :D moře bylo jediné pozitivum.

Anonym, 28.06.2015, Datum pobytu: 1.8. - 8.8.2014
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Bousten Long Beach Club

Byla tato recenze užitečná? Ano (0) Ne (0)

Bousten Long Beach Club, Hammamet, Tunisko Anonym 2015-06-28 4.2 1 10 Bousten Long Beach Club

Celkem: 6,2 V Les Colombes jsem byla již po čtvrté. Vždy jsem byla velice spokojená. Letos mě jen překvapil poloprázdný hotel.

• 5 Ubytování
  • 8 Strava
  • 7 Okolí
  • 6 Cena

Celkové shrnutí
V Les Colombes jsem byla již po čtvrté. Vždy jsem byla velice spokojená. Letos mě jen překvapil poloprázdný hotel. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Průměrné jako v celém Tunisku.

Strava
V Tunisku jsem byla asi po čtrnácté , ale v Les Colombes je za poslední dva roky bezkonkurenční strava.

Přirovnala bych to ke stravě evropské. Děti neměli problém si vybrat a v pohodě se najíst.

Průměr

Pláž
Letos byla poloprázdná. Bufet na pláži fungoval sporadicky. Jednou otevřeno, jednou zavřeno.