Tunisko - Hammamet Tunisko

• Popis

Hammamet, dříve rybářská vesnička, dnes město s 20-ti tisíci obyvateli leží 63 km jihovýchodně od tuniské metropole na jihu poloostrova Cap Bon, který vybíhá do Středozemního moře v délce 70 km. Modrobílé město Hammamet je rájem pro milovníky opalování, jelikož zdejší pláže patří mezí nejslunější a nejčistší v celém Tunisku. Zároveň je výborně situované, tudíž se z tohoto místa dá vycetovat prakticky kamkoliv a nikam to není daleko.

Pláž: písčitá
    Sport a zábava: golf, tenis, stolní tenis, minigolf, volejbal na pláži, velký výběr vodních sportů, animační programy. Pro děti - dětský klub, dětský bazén
    Výlety: staré islámské hradební město (medina) s pevností (kasbah) s 15. století
    - město se pyšní mešitami, jednou z 15. století a druhou z 18. století.
    - za zhlédnutí též stojí mezinárodní kulturní středisko postavené podle vzoru starého římského amfiteátru

• Doprava letecky

2 hod 30 min

Nejnovější recenze Tunisko - Hammamet

Celkem: 7,8 Dovolená splnila účel se kterým jsme tam jeli, problém byl dopravou a uvedenými dny. Mezi uváděnými dny CK jsme tak dle skutečnosti byli...

• 7 Ubytování
  • 8 Strava
  • 10 Okolí
  • 7 Cena

Celkové shrnutí
Dovolená splnila účel se kterým jsme tam jeli, problém byl dopravou a uvedenými dny. Mezi uváděnými dny CK jsme tak dle skutečnosti byli skoro o 2 dny méně. Odlet z Ostravy první den večer po 21h (příjezd na hotel ve 2h ráno druhého dne) a odjezd z hotelu poslední den v 10:30. Při zpáteční cestě mezipřestup v Brně (tam dlouhé čekání přistoupilo k nám několik lidí z jiného letadla v poruše) a dolet do Ostravy cca ve 21h. Při srovnání stejného termínu a odletu z Prahy, kteří tam přiletěli dříve (první den odpoledne) a odjezd od hotelu měli poslední den až odpoledne po obědě jsme za stejnou cenu ztratili spoustu hodin a poskytnutých služeb (např. večeři a oběd). Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Nejsme nároční, takže spokojenost. Z pokoje jsme viděli na moře tak i na animační programy a veškeré dění u bazénu (to jsme ale stejně na pokoji nebyli :-) ).

Strava
Vždy jsme se do syta najedli, masa dostatek upraveného na místní podmínky. Před odletem jsme měli přečteny recenze, takže jsme překvapeni nebyli.

Služby hotelu
Spokojenost co jsme potřebovali to jsme si dokázali zajistit.

Pláž
Pláž parádní, průběžně uklízená, lidí už nebylo tolik, takže volných lehátek dostatek. Moře skvělé teplé, čisté jen většinu dní byly vlny (ty nám ale nevadily, jen s malým jsme museli být při břehu). Šnorchl klidně nechat doma nic tam neuvidíte.

Petr H., 06.12.2014, Datum pobytu: 16.9. - 26.9.2014
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Club President

Club President, Hammamet, Tunisko Petr H. 2014-12-06 7.8 1 10 Club Le President

Celkem: 7,2 Na dovolenou jsme si jeli odpočinout, oddechnout si od každodenního českého stresu a vypnout. Nejeli jsme tam proto, abychom hledali...

• 5 Ubytování
  • 7 Strava
  • 9 Okolí

Celkové shrnutí
Na dovolenou jsme si jeli odpočinout, oddechnout si od každodenního českého stresu a vypnout. Nejeli jsme tam proto, abychom hledali chyby, abychom počítali rozbité dlaždice nebo třeba otrávené obličeje personálu (já osobně jsem tedy neviděla žádný, naopak, všimněte si, jak jsou afričané přátelští a usměvaví). Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Jak už jsem psala, nejeli jsme hledat chyby, jeli jsme k moři. Takže nám stačila čistá postel na přespání a tekoucí voda na umytí. Občas se stalo, že tekla jen studená, pak tekla jen horká a někdy netekla vůbec, tento výpadek trval ale jen pár minut, takže jsme si rádi počkali, nebo si šli vypůjčit sprchu od spřátelených sousedů :). Jsme optimisté, ze všeho jsme si dokázali udělat srandu a vzhledem k hrozným recenzím, které jsme četli pár dní před odjezdem, jsme žádnou hitparádu nečekali. Místo remcání jsme tedy výměnu čistých ručníků dokázali náležitě ocenit.

Strava
Velice ráda do recenzí píšu, že hlady zde neumřel a snad neumře nikdo. Pokud se jedete "nažrat", tak jeďte jinam. Pokud vám stačí základní suroviny, ze kterých se dá hezky udělat pořádné jídlo (těstoviny, brambory, omáčky, zelenina), tak si tu vyberete. Hodně lidí si stěžuje na pálivé - ano, prosím, jste v Africe, ne u nás v ČR, lidi jsou tady zvyklí na něco jiného, než my a vaří zkrátka a prostě jinak - to ale nelze zařadit do nedostatků, je to jiná nátura, smiřte se.

Co se pití týká, tak zde snad taky není co vytknout. Na vyžádání dostanete velkou petku jemně perlivé či neperlivé vody (vychlazené), což oceníte hlavně v případě, že se chcete vydat někam na výlet, do pokoje nebo na pláž a nechce se vám neustále courat pro jednotlivé kelímky pití. Z alkoholu je tu taky pár věcí, které chutnají a pár věcí, které se dají pít, stejně tak i několik nápojů, které se pít nedají. Rozhodně tu ale alkoholem nešetří a tak, pokud si jdete například pro colu s rumem, dostanete spíš rum s colou. Nám to neva :).

Služby hotelu
Využili jsme několik služeb tohoto hotelu, od výletu na čtyřkolkách (famózní zážitek, doporučuji všem, kteří jsou smířeni s tím, že jsou na jiném kontinentu a okolní nepořádek jim tedy nepokazí celou dovolenou jen proto, že jsou "zvyklí na něco jiného") přes zážitek na padáku, až po jakuzzi (nebo jak se to píše), které jsme objednali ze zvědavosti a pak spíše litovali - přeci jen v horkém počasí a se spálenou kůží horkou koupel příliš neoceníte, ale to nám došlo až ve vířivce - naše chyba.

Pláž
Pláž. To je nádherná kapitola sama o sobě. Už to píšu asi potřetí, ale jeli jsme k moři, takže i kdyby nás strčili bydlet pod palmu, moře a pláž by to celé vykompenzovali. Lehátek jsme měli dostatek (samozřejmě si ho musíte jít "zabrat" ručníkem brzy ráno) a přístup do nádherně čirého moře byl opravdovou třešničkou na dortu :).

ROZHODNĚ DOPORUČUJI!

Veroniqé Veigner, 03.12.2014, Datum pobytu: 29.8. - 8.9.2014
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Bousten Long Beach Club

Byla tato recenze užitečná? Ano (2) Ne (0)

5 fotografií

Bousten Long Beach Club, Hammamet, Tunisko Veroniqé Veigner 2014-12-03 7.2 1 10 Bousten Long Beach Club

Celkem: 9 Skvělá dovolená

• 8,5 Ubytování
  • 10 Strava
  • 8 Okolí

Skvělá dovolená Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Pokoje jsou zastaralé, ale jinak si není na co stěžovat.

Strava
Jídlo vynikající, není co dodat.

Skvělý personál a animátoři

Anonym, 18.11.2014, Datum pobytu: 26.8. - 6.9.2014
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Club President

Club President, Hammamet, Tunisko Anonym 2014-11-18 9 1 10 Club Le President

Celkem: 6 V Tunisu jsme byli na praxi...

• 6,5 Ubytování
  • 3 Strava
  • 9 Okolí
  • 5 Cena

V Tunisu jsme byli na praxi... Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Náš bungalov byl velice pěkný oproti vedlejším, proto se k nám chodili někdy i vyspat

Strava
První tři týdny se to nedalo snášel, ale každý z nás si musel zvyknout

Služby hotelu
Večery jsme trávili ve skupince na terase u příjemné hudby a prostření... Každý z nás tam zašil dobré i bohužel zlé a někdo dost kruté

Pláž
Velice krásná a to moře bylo opravdu senzační :)

Anonym, 11.11.2014, Datum pobytu: 18.8. - 2.9.2014
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Bousten Long Beach Club

2 fotografie

Bousten Long Beach Club, Hammamet, Tunisko Anonym 2014-11-11 6 1 10 Bousten Long Beach Club

Celkem: 10 S dovolenou jsme byli velmi spokojeni a naprosto odpovídala ceně. Milý personál, k hotelu náležící pláž je čistá, lehátka a matrace...

• 10 Ubytování
  • 10 Strava
  • 10 Okolí

Celkové shrnutí
S dovolenou jsme byli velmi spokojeni a naprosto odpovídala ceně. Milý personál, k hotelu náležící pláž je čistá, lehátka a matrace zdarma. Příjemný bonus byla wi-fi na recepci zdarma. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Hezké, příjemné, čisté, úklid probíhal každý den.

Strava
Strava v hotelu chutná a pestrá, vždy ji byl dostatek.

Služby hotelu
Služby hotelu byly dobré, v hotelu je dostatek možností vyžití. Kdo nemá chuť se koupat v moři, může využít bazénu a skluzavek. Personál hotelu je milý a ochotný.

Pláž
Přístup k pláži dobrý, pláž byla čistá, voda také, lehátka i matrace zdarma. Lehátek byl dostatek.