Tunisko - Hammamet Tunisko

• Popis

Hammamet, dříve rybářská vesnička, dnes město s 20-ti tisíci obyvateli leží 63 km jihovýchodně od tuniské metropole na jihu poloostrova Cap Bon, který vybíhá do Středozemního moře v délce 70 km. Modrobílé město Hammamet je rájem pro milovníky opalování, jelikož zdejší pláže patří mezí nejslunější a nejčistší v celém Tunisku. Zároveň je výborně situované, tudíž se z tohoto místa dá vycetovat prakticky kamkoliv a nikam to není daleko.

Pláž: písčitá
    Sport a zábava: golf, tenis, stolní tenis, minigolf, volejbal na pláži, velký výběr vodních sportů, animační programy. Pro děti - dětský klub, dětský bazén
    Výlety: staré islámské hradební město (medina) s pevností (kasbah) s 15. století
    - město se pyšní mešitami, jednou z 15. století a druhou z 18. století.
    - za zhlédnutí též stojí mezinárodní kulturní středisko postavené podle vzoru starého římského amfiteátru

• Doprava letecky

2 hod 30 min

Nejnovější recenze Tunisko - Hammamet

Celkem: 10 dovolena super i malymi detmi

• 10 Ubytování
  • 10 Strava
  • 10 Cena

Celkové shrnutí
dovolena super i malymi detmi Zobrazit celou recenzi

ubytovani perfektni ,vsude bylo cisto

jako kuchar ktery vari 45 let tak velka chvala

Služby hotelu
sluzby hotelu jsme zadne nevyuzily

Pláž
plaz cista ,more perfektni a bez chaluch

Miloslav Mohyla, 18.05.2015, Datum pobytu: 8.5. - 15.5.2015
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Samira Club

Byla tato recenze užitečná? Ano (3) Ne (0)

Samira Club, Hammamet, Tunisko Miloslav Mohyla 2015-05-18 10 1 10 Samira Club

Celkem: 6,2 Je to hotel pro ty, kteří mají rádi velmi živý hotel, každý den diskotéku do rána a jednodušší ubytování. Hosté jsou pak v noci velmi...

• 5,5 Ubytování
  • 7 Strava
  • 8 Okolí
  • 5 Cena

Celkové shrnutí
Je to hotel pro ty, kteří mají rádi velmi živý hotel, každý den diskotéku do rána a jednodušší ubytování. Hosté jsou pak v noci velmi hluční. Hotel odpovídá tříhvězdičkové kvalitě. Já s manželem, kteří jsme chtěli naopak klid a relaxování, tak jsme s tímto hotelem, co se týče noční zábavy nebyli spokojeni. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Jsou zde bungalovy velmi blízko od sebe, takže slyšíte i vidíte vše, co se děje kolem vás ve dne i v noci od sousedů. Pokoj má dostatečné vybavení, trezor za poplatek, nefungovala ještě v květnu klimatizace.

Strava
Strava byla rozmanitá, po celý den byl zabezpečen servis, jídla bylo dostatek. Slabší byly snídaně, kde byl malý výběr.

Služby hotelu
Služby hotelu byly k tříhvězdičkovému hotelu adekvátní.

Pláž
Hotel leží přímo na pláži, v květnu byl hotel již docela plně obsazen, ale místa na pláži bylo dostatek. Ručníky jsou na kauci, nebo si vezměte svoje. Lehátka a slunečníky zdarma. U pláže bar s pitím, u bazénu bar s jídlem. Pláž byla čistá, moře bylo v květnu studené, nedalo se v něm koupat, ale čisté.

Helena H., 18.05.2015, Datum pobytu: 8.5. - 15.5.2015
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Samira Club

Byla tato recenze užitečná? Ano (0) Ne (0)

Samira Club, Hammamet, Tunisko Helena H. 2015-05-18 6.2 1 10 Samira Club

Celkem: 9,4 Naprosto úžasná dovolená, krásné prostředí, čistota, animátoři se věnovali dětem v průběhu dne i večera. Bazén perfektní, servis All...

• 10 Ubytování
  • 7 Strava
  • 10 Cena

Celkové shrnutí
Naprosto úžasná dovolená, krásné prostředí, čistota, animátoři se věnovali dětem v průběhu dne i večera. Bazén perfektní, servis All inclusiv naprosto parádní. Nanuky, pití, balené vody, jídla opravdu dostatek. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Bungalovy čisté, klimatizované s vlastním posezením před vchodem, s možností sušení plavek a ručníků.

Strava
Velké a dostatečné množství jídla, které je průběžně doplňováno. Dostatek zeleniny. S ovocem to bylo horší , jahody, pomeranče a jablka kvalitou spíš na štůdl. Snídaně průměrné. Jeden druh salámu, ale zase byl výběr palačinky, nebo volská oka .

Služby hotelu
Super - personál ochotný, směnárna u recepce, bankomat v recepci , prostě super. Jen připojení WIFI je problematické, signál pouze v recepci. ( Ale zase máte o dovolené klid. )

Pláž
První dva dny moře studené, ale dalo se tam smočit a hned vylézt. Další dny krásně teplé, odpoledne vlny, tudíž pro děti zábavné proskakování. Moře čisté bez chaluch. Na pláži lehátek dostatek. Na pláži uklizeno, personál chodí sbírá kelímky od pití, u každého slunečníku popelník, tudíž fajn. Osušky je dobré mít vlastní.

Soňa Sittová, 18.05.2015, Datum pobytu: 8.5. - 15.5.2015
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Samira Club

Byla tato recenze užitečná? Ano (2) Ne (0)

Samira Club, Hammamet, Tunisko Soňa Sittová 2015-05-18 9.4 1 10 Samira Club

Celkem: 8,8 Byli jsme rádi, že nám "utekl" vedlejší President hotel. Při procházce jsme zjistili, že je nutné přejít rušnou silnici, projít kolem...

• 8,5 Ubytování
  • 9 Strava
  • 9 Okolí
  • 9 Cena

Celkové shrnutí
Byli jsme rádi, že nám "utekl" vedlejší President hotel. Při procházce jsme zjistili, že je nutné přejít rušnou silnici, projít kolem prodejců a úzkou uličkou na pláž. Pro děti nevhodné. V Omar Khayam jsem se o děti vůbec nemusel obávat. Buďto byly s námi na pláži, nebo ve Firáčku, nebo na tobogánech. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Pokoj čistý a velký s výhledem do zeleně. Líbilo se nám, že jsme v klidné části bungalovů. Kousek od tobogánů, směnárny i pláže. Skoro ideální poloha. Výhled na moře nepožaduji, protože na pokoji stejně akorát přespáváme. Od rána do večera jsme u moře, nebo někde na výletě. Pokojový servis fungoval bez problémů. Ložní prádlo se měnilo, toalety pravidelně udržovaly, nic se nám neztratilo. Hned první den se nám povedlo oddělit madlo u balkonových dveří. Paní z Firo tour nám bleskově poslala opraváře. Zíral jsem. Třeba v Rumunsku se problém nevyřešil za 17 dní pobytu-bylo jim to úplně fuk :-)

Strava
Naprosto famózní dorty! Ty měli denně tak skvělé, že jsem je raději přestal jíst. Vrátil bych se z dovolené jako tlusťoch. Jídla bylo dostatek a bylo pestré. Horší to bylo s talíři, příbory a nádobím všeobecně. Hotel obývala početná klientela ze Sýrie. Podobně jako rusové si jedna "kukla" brala čtyři-pět vrchovatých talířů a všechno to do sebe nacpala. Takže na ostatní hosty, kterým stačil jeden talíř už se zhusta nedostal. Tady bych to přál vidět škarohlídům, co říkají, že Češi se všude cpou. Neviděl jsem našince s pěti vrchovatými talíři. A neviděl jsem naopak Syřanku s jedním.

Služby hotelu
Animace, večerní disko, minigolf, Firáček, bazény, tobogány, padák, čtyřkolky, směnárna, obchůdky, posilovna, kulečníky, wifi free (večer nestíhala nápor turistů, ale dopoledne si človek mohl vyřídit vše potřebné v pohodě). S tímhle pobytem i hotelem jsme byli maximálně spokojeni. Nenudili jsme se ani jediný den.

U baru i večerního baru se mi vyplatilo večerní bakšišné. Vybral jsem si číšníka a tomu poslal po pultu dinár a pak jsme dostávali vše podle přání a někdy i víc, než bychom chtěli :-)

Jako velmi podprůměrné jsme hodnotili fakultativní výlet pirátskou lodí. Chcete-li jet v horku narvaným autobusem plným arabů na moře, tak prosím. Mě to jednou stačilo a nikdy více. Naproti tomu výlet džípy byl skvělý. Delegátka žije dlouho v Tunisu, takže jsme se cestou dozvěděli mnoho zajímavostí o zemi. První zastávka je město na vršku-Takrouna. Krásný výhled do kraje, mátový čaj a doporučuji berberský chleba pečený zvláštním způsobem v peci. Druhá zastávka bylo zřicené město na skále. Jízdu polopouští si řidič užíval a my taky. Lítali jsme v džípu jako bublinky v láhvi :-) Město jsem si prolezl a ještě stačil i vystoupat na sousední skalisko. Škoda, že tu nemám lana. Poslední zastávka je zbytek aquduktu Římanů. Ti svého času byli a stavěli snad všude a kdo viděl jednu zříceninu, jako by viděl všechny. Procházka areálem byla příjemná. I když se mi nepovedlo najít ani jednu vrzající cikádu. Ke konci pobytu jsme zkusili i vyhlídkový let padákem a moc se nám to líbilo. Jen to bylo strašně krátké.

Pláž
Přístup do moře pozvolný, pláž písčitá, téměř žádné řasy. Jeden den jsme si udělali pěší výlet do Hammametu a něktré pláže cestou-to byla dost hrůza. Naše se uklízela. Slunečníky asi nějaké k dispozici byly a lehátka taky. My slunečník nepoužívali a lehátko nám stačilo jenom jedno k odložení věcí do vody. Plážový byr vydával nápoje v malých kalíšcích a když zafoukal vítr, tak vyletěly z košů a dělalo to zbytečný bordel. Ale chápu, že kdyby dávali sklo, tak jim lidi všechno rozbijou.

Milan J., 19.02.2015, Datum pobytu: 3.9. - 15.9.2014
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:PrimaSol Omar Khayam Hammamet Resort & Aquapark

Byla tato recenze užitečná? Ano (1) Ne (0)

PrimaSol Omar Khayam Hammamet Resort & Aquapark, Hammamet, Tunisko Milan J. 2015-02-19 8.8 1 10 Prima Sol Omar

Celkem: 7,8 Dovolená splnila účel se kterým jsme tam jeli, problém byl dopravou a uvedenými dny. Mezi uváděnými dny CK jsme tak dle skutečnosti byli...

• 7 Ubytování
  • 8 Strava
  • 7 Cena

Celkové shrnutí
Dovolená splnila účel se kterým jsme tam jeli, problém byl dopravou a uvedenými dny. Mezi uváděnými dny CK jsme tak dle skutečnosti byli skoro o 2 dny méně. Odlet z Ostravy první den večer po 21h (příjezd na hotel ve 2h ráno druhého dne) a odjezd z hotelu poslední den v 10:30. Při zpáteční cestě mezipřestup v Brně (tam dlouhé čekání přistoupilo k nám několik lidí z jiného letadla v poruše) a dolet do Ostravy cca ve 21h. Při srovnání stejného termínu a odletu z Prahy, kteří tam přiletěli dříve (první den odpoledne) a odjezd od hotelu měli poslední den až odpoledne po obědě jsme za stejnou cenu ztratili spoustu hodin a poskytnutých služeb (např. večeři a oběd). Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Nejsme nároční, takže spokojenost. Z pokoje jsme viděli na moře tak i na animační programy a veškeré dění u bazénu (to jsme ale stejně na pokoji nebyli :-) ).

Strava
Vždy jsme se do syta najedli, masa dostatek upraveného na místní podmínky. Před odletem jsme měli přečteny recenze, takže jsme překvapeni nebyli.

Služby hotelu
Spokojenost co jsme potřebovali to jsme si dokázali zajistit.

Pláž
Pláž parádní, průběžně uklízená, lidí už nebylo tolik, takže volných lehátek dostatek. Moře skvělé teplé, čisté jen většinu dní byly vlny (ty nám ale nevadily, jen s malým jsme museli být při břehu). Šnorchl klidně nechat doma nic tam neuvidíte.

Petr H., 06.12.2014, Datum pobytu: 16.9. - 26.9.2014
Oblast: Tunisko Tunisko, Hammamet, Hotel:Club President

Byla tato recenze užitečná? Ano (4) Ne (0)