Služby cestovní kanceláře nesplňují požadavky klientely středního věku a výše. Co se týká informovanosti klienta, hodnotíme ji jako velice podprůměrnou, v několika případech nám přivodila nepříjemné chvíle nejistoty a neklidu. Systém objednávání výletu a zájezdů je nefunkční. Na informačních tabulích v hotelu od CK NIC. Delegát Mohamed přitom mluví dobře česky a je vstřícný. Schůzku jsme měli jedinou v den příletu. Nezvolil jsme cestovní kancelář , protože neměla v termínu již volný pokoj a proto jsme zkusili jinou nabídku. Byla to nepříjemná zkušenost a náš základní požadavek vůbec nebyl dodržen. Rezort však nabízí krásnou lagunu a možnost dlouhých procházek. Velikou pláž a klid, bez hluku programu animátorů. To je deviza.
Ubytování
Vzhledem k tomu, že jsme si objednali pokoj s výhledem na moře, již při příjezdu do hotelu jsem na to na recepci upozorňovala a prosila o místo v klidnější zoně, byl nám přidělen naprosto otřesný pokoj s výhledem do špinavých oken budovy s kuchyní, klimatizace z kuchyně a na velký kuchyňský gril. ( To samé další české klientce, které jsem pomohla po jednom dni pokoj vyměnit.) Naprosto otřesena z ubytování jsem za poplatek 20 dolarů jsem žádala o pokoj v jiné zoně hotelového komplexu. V době našeho zájezdu navíc probíhala rozsáhlá rekonstrukce hotelu, sbíječky, rozbrušky, po celý jeden den, mix s maltou a pumpa na beton. Prach a špína padající do talířů při pokusu jíst na terase, hluk. Po předání náležitého poplatku jsem dostala od jiného pracovníkem recepce pokoj (sice v poněkud podivném stavu - padal nám strop v koupelně, samy od sebe se otevíraly zamčené dveře..), přesto výhled nádherný a klid. Chování vedoucího recepce při příjezdu bylo navíc neslo prvky pohrdání a arogance. Komunikace s ním končil z mojí strany velmi výrazným projevem nespokojeností s jeho přístupem, který byl diametrálně odlišný ke klientům z Německa. Při odjezdu z hotelu nám nikdo nepomohl ani s kufry, ani s dalšími službami, které přátelé z jiných rezortů a hotelů měli naprosto běžně.
Za ubytování ve shrnutí vše.
Strava
Na Egypt spíše průměr. Jídlo opakovaně ohřívané. Ve dvou případech vařená zelenina zaváněla a byla zakyslá.
Služby hotelu
Služby hotelu podprůměrné. Ale kvitovali jsme klid a ze strany egyptských zaměstnanců žádné obtěžování a zbytečné vnucování.
Kdykoliv jsme zaměstnance oslovili s prosbou o radu, či pomoc, příjemná ochota. Skvělí číšníci.
Pláž
Pro sportovně založené klienty a klienty preferující klid, krásné. Pláž je veliká, část v závětří, část blíže molu. Vstup do moře pro účel plavání skvělý, šnorchlování také. Krásný korál. Žádný hlídač na molu a u korálu, který by omezoval. Rezort je skvělý pro straší klientelu preferující klid od dětí. Rodinám s dětmi, co hledají zábavu, hluk hudby a velkolepé animační programy nedoporučujeme.