Aktuálně platné podmínky pro cesty do Tuniska
Zájezd do

Golden Tulip Taj Sultan

Hodnocení: 5/5

Tunisko, Yasmine Hammamet, Hammamet

Sdílet
Dejte nám ještě chvilku, prosím,
ověřujeme dostupnost a ceny.

HOTEL ROYAL TULIP TAJ SULTAN

Proč právě sem

  • Živá atmosféra
  • Skvělá lokalita
  • Vodní sporty

Poloha

  • Moderní turistická zóna Yasmine Hammamet
  • Centrum Hammametu cca 13 km
  • Nejbližší nákupní možnosti, restaurace a bary cca 50 m
  • Letiště Enfidha cca 40 km

Pláž

  • Písčitá pláž přímo u hotelu
  • Pozvolný vstup do moře
  • Bar, sprchy a WC
  • Lehátka a slunečníky zdarma
  • Plážové osušky na vratnou zálohu 10 EUR

Popis

  • Recepce, směnárna, bankomat
  • 3 restaurace, 3 bary
  • Obchůdky
  • Společenská a konferenční místnost
  • Wellness, fitness a kadeřnictví
  • Venkovní bazén pro dospělé, dětský bazén
  • Lehátka, slunečníky a matrace zdarma

Internet

  • Wi-Fi ve všech veřejných prostorách i na pokojích zdarma

Ubytování

Standardní pokoj s výhledem do zahrady

  • Centrální klimatizace zdarma
  • Koupelna se sprchou nebo vanou, WC, vysoušeč vlasů
  • Telefon, SAT-TV
  • Bezpečnostní schránka za poplatek
  • Minibar za poplatek
  • Dětská postýlka na vyžádání zdarma
  • Balkon nebo terasa

Standardní pokoj s výhledem na moře

Sport a zábava

  • Zdarma: animační programy, dětské hřiště, miniklub, plážový volejbal, fitness centrum, fotbal, stolní tenis, tenis
  • Za poplatek: masáže, wellness centrum, kulečník, potápění, elektronické hry, vodní sporty na pláži

Stravování

  • All Inclusive: snídaně, obědy a večeře formou bufetu, pozdní snídaně, odpolední snack, káva, zákusek, místní vybrané alko a nealko nápoje ve vybraných barech a restauracích dle jejich otevírací doby (10.00–24.00), po předchozí rezervaci možnost využít à la carte restauraci
  • Bližší informace o rozsahu All inclusive obdržíte po příjezdu do hotelu

WWW stránky hotelu

www.taj-sultan.goldentulip.com

Poznámky

  • UPOZORNĚNÍ: V Tunisku je zavedena povinná pobytová taxa, splatná na místě po příjezdu do ubytovacího zařízení. Její výše se odvíjí od kategorie ubytovacího zařízení. V 5* a 4* hotelu činí cca 3 TND/osoba/noc, ve 3* hotelu cca 2 TND/osoba/noc a ve 2* hotelu cca 1 TND/osoba/noc. U pobytů do 7 nocí je účtován skutečný počet nocí, u pobytů 7 nocí a více je účtováno 7 nocí. Taxa se platí pouze za osoby starší 12 let včetně. Upozorňujeme, že výše taxy může být během sezóny změněna. Případné změny naleznete na www.mzv.cz.

HOTEL ROYAL TULIP TAJ SULTAN

Informace o hotelu

  • Vzdálenost od pláže Pláž 0 m
  • Vzdálenost od centra města Centrum 13 km
  • Klimatizace Klimatizace ano
  • Vnější bazén Vnější bazén ano
  • Vnitřní bazén Vnitřní bazén ano
  • Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma, Lehátka a slunečníky na pláži zdarma Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma ano
  • TV TV ano
  • Minibar, Bar Minibar ano
  • Lednička Lednička ano
  • Dětský koutek, Dětské hřiště, Dětský bazén Dětský koutek ano
  • Tenis, Volejbal Tenis ano
  • Golf Golf ano
  • Surfování Surfování ano
  • Fitness Fitness ano
  • Animační programy Animační programy ano
  • Domácí zvířata povolena Domácí zvířata povolena ano
  • Hotelová restaurace Hotelová restaurace ano
  • Kavárna Kavárna ano
  • Nonstop recepce Nonstop recepce ano
  • Půjčovna kol Půjčovna kol ano
  • Wifi zdarma Wifi zdarma ano

Vyberte si termín

Recenze ubytování

Podprůměrné (na základě 7 hodnocení)

Hodnocení 2,2 / 5

Ubytování 1,8 / 5

Strava 2,2 / 5

Okolí 3,1 / 5

Cena 2,0 / 5

Původ recenzí: Je-li recenze označena jako "ověřená recenze", prokazatelně pochází od našeho zákazníka.

Tento hotel je 53. nejlépe hodnoceným hotelem z celkového počtu 178 v Hammamet.

Daniela H.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 8.9. - 17.9.2023 Hodnoceno: Září 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Bylo to fantastické

Bylo to fantastické

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
Pokoj byl prostorný , čistý, žádná plíseň, špína ani hmyz. Postel nemá chybu. S balkónu byl výhled na zahradu a moře, krása. K posezeni byly 2 židle a stolek.

Koupelna čistá, vana se skleněnou zástěnou . Všude i v pokoji zrcadla.WC zvlášť, vše funkční bez problémů

Strava
Pestrá strava, ryby, maso kuřecí, hovězí, vegetariánská strava, pizza, grilování, ovoce, výborné zåkusky, snídaně vejce na všechny způsoby, salámy, sýry , zelenina, není co vytknout.

Služby hotelu
Denně úklid pokoje, výměna ručníků , vše v pořádku. Wifi funkční neustále. Bazén čistý, lehátka dostatek, každý večer kulturní program.

Pláž
Pláž u hotelu.denně uklizená, lehátka volné, hlídač na pláži. Plazovy bar jsme nevyužili, ale 20 metrů od pláže je bar u bazénu, zde vše co si vzpomenete a ochotně podáváno.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Petr Jakubec

Hodnocení 2,2 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 13.7. - 19.7.2023 Hodnoceno: Červenec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Ubytování 1,3 / 5

Strava 2,5 / 5

Okolí 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Ubytování
Původní pokoj katastrofa. Byl cítit zatuchlinou, špinavý. Výhled do zahrady žádný. Nefunkční dveře na balkon (nešly uzamknout). V koupelně plíseň a špína. Chyběl trezor. Minibar byla pouze prázdná lednice. V koupelně byl pouze jeden ručník. A po první noci se pode mnou propadla postel. Viz foto

Vyměněný pokoj byl již znatelně čistší, pouze utržené prkénko od záchodu, rozbitý kryt ovládání klimatizace ale ta fungovala, a nefunkční trezor. Postel už se nepropadla a ručníky nám v průběhu týdne doplňovali vždy, když jsme je upozornili, že zase nejsou.

Strava
Strava byla vcelku dobrá. Docela hodně zeleniny, různé saláty, různé maso, těstoviny, pečivo, ovoce, sladkosti. Dalo se vybrat.

Služby hotelu
Hotel plný arabských hostů. Bílých evropanů jen málo. I delegátka se divila, že je tam velmi mnoho arabů. Také nápisy v hotelu byly výhradně v arabštině a ve francouzštině. U jídel docela problém. Zase to bylo dobrodružství, když jste nevěděli co jíte (žabí stehýnka, chobotnice ????). Fakt jsme nevěděli. Možná dobře.

Bar v pohodě, obsluha se snažila i když moc nestíhala.

Pláž
Pláž byla perfektní, moře čisté a teplé. Odpoledne už trochu špinavější, ale to bylo tím denním provozem. Objevovaly se tam i medúzy, ale koupat se dalo celkem bezpečně. A moře bylo pěkně barevné - mnoho různobarevných igelitů a papírových obalů.

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Filtrovat recenze

Daniela H.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 8.9. - 17.9.2023 Hodnoceno: Září 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Bylo to fantastické

Bylo to fantastické

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
Pokoj byl prostorný , čistý, žádná plíseň, špína ani hmyz. Postel nemá chybu. S balkónu byl výhled na zahradu a moře, krása. K posezeni byly 2 židle a stolek.

Koupelna čistá, vana se skleněnou zástěnou . Všude i v pokoji zrcadla.WC zvlášť, vše funkční bez problémů

Strava
Pestrá strava, ryby, maso kuřecí, hovězí, vegetariánská strava, pizza, grilování, ovoce, výborné zåkusky, snídaně vejce na všechny způsoby, salámy, sýry , zelenina, není co vytknout.

Služby hotelu
Denně úklid pokoje, výměna ručníků , vše v pořádku. Wifi funkční neustále. Bazén čistý, lehátka dostatek, každý večer kulturní program.

Pláž
Pláž u hotelu.denně uklizená, lehátka volné, hlídač na pláži. Plazovy bar jsme nevyužili, ale 20 metrů od pláže je bar u bazénu, zde vše co si vzpomenete a ochotně podáváno.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Petr Jakubec

Hodnocení 2,2 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 13.7. - 19.7.2023 Hodnoceno: Červenec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Ubytování 1,3 / 5

Strava 2,5 / 5

Okolí 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Ubytování
Původní pokoj katastrofa. Byl cítit zatuchlinou, špinavý. Výhled do zahrady žádný. Nefunkční dveře na balkon (nešly uzamknout). V koupelně plíseň a špína. Chyběl trezor. Minibar byla pouze prázdná lednice. V koupelně byl pouze jeden ručník. A po první noci se pode mnou propadla postel. Viz foto

Vyměněný pokoj byl již znatelně čistší, pouze utržené prkénko od záchodu, rozbitý kryt ovládání klimatizace ale ta fungovala, a nefunkční trezor. Postel už se nepropadla a ručníky nám v průběhu týdne doplňovali vždy, když jsme je upozornili, že zase nejsou.

Strava
Strava byla vcelku dobrá. Docela hodně zeleniny, různé saláty, různé maso, těstoviny, pečivo, ovoce, sladkosti. Dalo se vybrat.

Služby hotelu
Hotel plný arabských hostů. Bílých evropanů jen málo. I delegátka se divila, že je tam velmi mnoho arabů. Také nápisy v hotelu byly výhradně v arabštině a ve francouzštině. U jídel docela problém. Zase to bylo dobrodružství, když jste nevěděli co jíte (žabí stehýnka, chobotnice ????). Fakt jsme nevěděli. Možná dobře.

Bar v pohodě, obsluha se snažila i když moc nestíhala.

Pláž
Pláž byla perfektní, moře čisté a teplé. Odpoledne už trochu špinavější, ale to bylo tím denním provozem. Objevovaly se tam i medúzy, ale koupat se dalo celkem bezpečně. A moře bylo pěkně barevné - mnoho různobarevných igelitů a papírových obalů.

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Milan Černý

Hodnocení 0,7 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 21.6. - 28.6.2023 Hodnoceno: Červenec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Tato dovolená za 34 508,00 Kč od CK ...........byla hrůza v zastoupení

Celkový dojem z hotelu byl nic moc. Rozhodně si nezaslouží uvedených 5*

Už se nedivím, že CK.......... kterou zastupuje CA nemá ilustrační foto pokoje s označením Room standard sea view na stránkách , Služby delegáta zahrnuté v ceně od CK............ v zastoupení CA na nulové úrovni.

Dotazník spokojenosti se zájezdem od CA

Hodnotíte hotel.

Recenze slouží pouze k hodnocení hotelu. Ostatní informace o CK pořádající zájezd, dopravci, delegátech a pod . jsou nadbytečné.

Už se nedivím že se CA nechce rozepisovat se o delegátech je to prý nadbytečné , asi vědí proč. Při příletu DELEGÁT nikde . Možná je na hotelu, protože tam jsou jeho služby nejvíc potřebné, jelikož je nejvíc problémů a DELEGÁT zase nikde, DELEGÁT měl zajistit výlety a zase nic. Takže první den DELEGÁT nikde 2,3,4,5,6 a 7 den DELEGÁT stále nikde, tak proč je zahrnut v ceně ??? Žena neumí cizí řeči tak že kdyby jí nepomohli s ubytováním jiní Čeští účastníci tak je asi nucena sedět celou dovolenou na recepci.

Tato dovolená za 34 508,00 Kč od CK ...........byla hrůza v zastoupení

Celkový dojem z hotelu byl nic moc. Rozhodně si nezaslouží uvedených 5*

Už se nedivím, že CK.......... kterou zastupuje CA nemá ilustrační foto pokoje s označením Room standard sea view na stránkách , Služby delegáta zahrnuté v ceně od CK............ v zastoupení CA na nulové úrovni.

Dotazník spokojenosti se zájezdem od CA

Hodnotíte hotel.

Recenze slouží pouze k hodnocení hotelu. Ostatní informace o CK pořádající zájezd, dopravci, delegátech a pod . jsou nadbytečné.

Už se nedivím že se CA nechce rozepisovat se o delegátech je to prý nadbytečné , asi vědí proč. Při příletu DELEGÁT nikde . Možná je na hotelu, protože tam jsou jeho služby nejvíc potřebné, jelikož je nejvíc problémů a DELEGÁT zase nikde, DELEGÁT měl zajistit výlety a zase nic. Takže první den DELEGÁT nikde 2,3,4,5,6 a 7 den DELEGÁT stále nikde, tak proč je zahrnut v ceně ??? Žena neumí cizí řeči tak že kdyby jí nepomohli s ubytováním jiní Čeští účastníci tak je asi nucena sedět celou dovolenou na recepci.

Ubytování 1,0 / 5

Strava 0,5 / 5

Okolí 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Ubytování
Ve vybavení pokoje je uvedeno (vana a sprcha)

To znamená pouze vana, která má do poloviny skleněnou zástěnu (pouze pro hubené)

Trezor (zdarma) : Musíte si ho zaplatit

Satelitní televize : Pouze jedna 20 minutová reklama stále se opakující

Strava
STRAVA V HOTELU S OZNAČENIM 5* !!!

Jednotvárná , opakující se , vše kořeněné a pálivé , samé kari , miniaturní porce, sladkosti propadák. V KAŽDÉM BUFETU U NÁS DOSTANETE LEPŠÍ JÍDO

Služby hotelu
KATASTROFA , obsluhu a celkový přístup ke klientům takže tak za 2* možná 3* a to s bídou. To že je vzhledově hotel pěkný neznamená 5* . Služby hotelu nedostatečné od úklidu na pokoji až po obsluhu v jídelně je absolutní chaos, obsluha nestíhá, uklízečka sebere ručníky, ale jiné nedá , když ji nezastihnete na svém pokoji musíte si ji najít a o ručníky si říct.

Pláž
Na pláži nepořádek , válející se odpadky , smrad , moře samá chaluha , bar na pláži naprosto neodpovídal pětihvězdičkovému hotelu.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Lucie Z.

Hodnocení 0,9 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 10.6. - 18.6.2023 Hodnoceno: Červen 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

5* neodpovidala max 2*. Hotel stary spinave pokoje. Strasne chovani personalu. All inclusiv nebyl. Jidlo se nedalo jist. Jednim slovem katastrofa!!!!!

5* neodpovidala max 2*. Hotel stary spinave pokoje. Strasne chovani personalu. All inclusiv nebyl. Jidlo se nedalo jist. Jednim slovem katastrofa!!!!!

Ubytování 0,5 / 5

Strava 0,5 / 5

Okolí 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Ubytování
Kvalita ubytovani nula. Plisen v koupelne. Hmyz vsude.

Strava
Katastrofa. Plesnive ovoce.

Služby hotelu
Silenost.

Pláž
Plaz normalni. Rozpadle lehatka. Rucniky nebyly k dispozici

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Petr A.

Hodnocení 3,3 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 6.8. - 13.8.2022 Hodnoceno: Srpen 2022

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Dovolenou jsme si zbytecne nenechali nicim zkazit a brali jsme to sportovne a s usmevem. Uroven hotelu ale byla velmi katastrofalni a zasadne jej nedoporucujeme.

Dovolenou jsme si zbytecne nenechali nicim zkazit a brali jsme to sportovne a s usmevem. Uroven hotelu ale byla velmi katastrofalni a zasadne jej nedoporucujeme.

Ubytování 1,0 / 5

Strava 4,0 / 5

Okolí 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Ubytování
Opominu, ze vybaveni vypada, jak kdyby bylo pouzivane 50 let. V koupelne plisen kolem vany, v dlazdicich atp., sprchovy kout nesel zavrit, misa toalety pouze polozena na zemi, neprisroubovana, cela se hybala, vodovodni baterie visely pouze na trubkach nepridelane ke zdi, s posteli jsem se treti den propadl, mam 88 kg, 193 vyska, lamelovy rost byl jen volne polozen a propadaval posteli, tyz den se na mne vyvratily soupaci dvere na balkon, jeste, ze nespadly na deti, fen mel utrzenou hadici, pri reklamaci ji jen nasadili a ona opet vypadla, proste absolutni zoufalost k smichu, s bidou hotel dve hvezdy, na chodbach ulamane listy, visici ruzne pokrivene, dvere na fotobunku u vstupu zkrizene bez dovirani, klima na pokoji v podstate v pozdim odpoledni nefungovala

Strava
Strava celkem v poradku, jidla hojnost, rozmanitost, velke mnozstvi sladkosti, horsi zo bylo s rychlosti obsluhy, mistnost s grilem byla hodne zakourena, mensi vyber ovoce a zeleniny k obedu, u vecere vyber vetsi

Služby hotelu
Recepce hotelu fungovala skvele, tam jsme se na vsem dohodli, horsi to bylo zrejme s vlastni komunikaci mezi personalem. Recepce sama nema informace, jak presne vypada jednotlivy pokoj, kam se hoste ubytovavaji, detske mini disco zacina ve 21:45 a konci ve 22:15 ????, clovek ma pocit, ze DJ u bazenu je zdrogovany a zhuleny, nebot si zrejme nevsiml, ze jsou zde prevazne rodiny s detmi do 12 let a pripadne starsi lide, hudba je extremni kraval s typem tvrde technoparty, pripadne podobneho hudebniho zvraceni, ze cloveku pred spanim drnci hlava

Pláž
Plaz je jedine TOP tohoto hotelu, v sirokem okoli nejcistsi plaz a nejupravenejsi se skvelym servisem, plavcikem a okolni obsluhou, krasne ciste more, plaz denne vycistena a shrabana, odpad z kosu denne vynesen, pekny detsky plazovy klubik, fajn hotelovy fotograf

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Mapa a lokalita

Doba letu

02:20 h

Popis

Yasmine Hammamet nejnovější turistická zóna Tuniska se rozkládá v jižní části hammametského zálivu. Od historického centra Hammametu je vzdálena 10 km. Na ploše 277 ha je postaveno 42 nových luxusních hotelů, rezidencí a vil s kapacitou 25.000 lůžek. Budovy jsou vystavěny v typické arabsko-maurské architektuře a jsou obklopeny překrásnými zahradami a parky. 3000 m dlouhá písečná pláž je ideálním místem pro sportování, vodní radovánky i relaxaci. Upozorňujeme klienty na stavební činnost v této lokalitě, neboť zóna Yasmine není dosud dokončena.
  • Vzdálenost od pláže Pláž 0 m
  • Vzdálenost od centra města Centrum 13 km

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota 25 °C v noci 18 °C

  • Teplota vzduchu 21 °C

  • Teplota vody 21 °C

Předpověď na další dny

  • Zítra 22 °C v noci 17 °C

  • Úterý 23 °C v noci 16 °C

  • Středa 22 °C v noci 15 °C

  • Čtvrtek 25 °C v noci 17 °C

Měsíce vhodné na dovolenou v této destinaci

  • Nejlepší
  • Dobrý
  • Mimosezóna
  1. Leden: Mimosezóna
  2. Únor: Mimosezóna
  3. Březen: Mimosezóna
  4. Duben: Mimosezóna
  5. Květen: Dobrý
  6. Červen: Nejlepší
  7. Červenec: Nejlepší
  8. Srpen: Nejlepší
  9. Září: Nejlepší
  10. Říjen: Dobrý
  11. Listopad: Mimosezóna
  12. Prosinec: Mimosezóna

Další zájezdy, které by vás mohly zaujmout