Velmi smíšené, v den příjezdu jsme čekali 6 hodin na ubytování, protože, jak tvrdil personál hotelu, pokoj byl uklizen. Všimli jsme si, že sedíme mimo místnost a nikdo tam neuklízí. Nakonec jsme nebyli ubytováni na pokoji, který nám byl přidělen a zařazen do zálohy, důvod jsme se nedozvěděli. Co se týče stravování, měli jsme zakoupený All Inclusive a v den příjezdu jsme v rámci zakoupeného stravování nedostali oběd, protože hotelový den začínal v 15 hodin. O této skutečnosti jsme byli informováni personálem hotelu. Čekací doba na jídlo se pohybovala od 40 minut do 2 hodin od okamžiku přijetí objednávky. Všechny obědy a večeře byly podávány a la carte, takže nebylo možné jídlo přinést. Hotel nevydává náramky a po každém jídle musíte podepsat účet a musíte dávat dobrý pozor, zda je na účtu uvedeno to, co bylo skutečně objednáno. Měli jsme situaci, kdy si manžel objednal k večeři pivo a po 30 minutách nebylo doručeno, zeptal se znovu. Účet ukazoval 2 kusy, i když jsem 1 kus vypil. Na dotaz obsluha vyúčtování neopravila. Hotel nás neinformoval o skutečných nákladech na praní prádla. V místnosti byla poznámka, že za 20 kusů bude cena 950 THB, i když bylo darováno více oblečení, nebyla účtována žádná "propagace" a DPH byla uvedena ve výši 18%, kde je v Thajsku DPH 7%. Při rozhovoru s recepční se ukázalo, že služba zahrnuje 11% navíc k DPH, o čemž jsme nebyli informováni. Během našeho pobytu hotel několikrát uzavřel místnost pro aktivity - soukromá akce, část zahrady - svatba, bar - svatba, hlavní restaurace - svatba.