Aneta D.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 26.10. - 2.11.2025 Hodnoceno: Listopad 2025
Mediterraneo Hodnocení: 4/5 Řecko, Kréta
Kvalita služeb určitě neodpovídala čtyřem hvězdičkám hotelu. Navíc jsem byla zklamaná z toho, že původní hodina odletu připadala na 1:00 hodinu ráno cca a pár dní před odletem nám změnily let na 17:55. Když jsme se dostali do hotelu bylo 23:30. Takže jsme ani nevyužili služeb all inclusive na baru, protože ten měl služby all inclusive do 23:00 a jídlo jsme také nedostali takže jsme šli spát hladoví. Takže jsme vlastně z neznámého důvodu přišli o celý den pobytu. Ten let v 1:00 se uskutečnil, proto jsme nepochopili důvod, proč nám ho na poslední chvíli změnili. Dostali jsme pokoj, kde tekla velmi vlažná voda a balkonové dveře nedovírali a měli špatné těsnění, takže jsme se ani nevyspali, protože se tvořila meluzína a museli jsme poslouchat nepříjemný zvuk.
Kvalita služeb určitě neodpovídala čtyřem hvězdičkám hotelu. Navíc jsem byla zklamaná z toho, že původní hodina odletu připadala na 1:00 hodinu ráno cca a pár dní před odletem nám změnily let na 17:55. Když jsme se dostali do hotelu bylo 23:30. Takže jsme ani nevyužili služeb all inclusive na baru, protože ten měl služby all inclusive do 23:00 a jídlo jsme také nedostali takže jsme šli spát hladoví. Takže jsme vlastně z neznámého důvodu přišli o celý den pobytu. Ten let v 1:00 se uskutečnil, proto jsme nepochopili důvod, proč nám ho na poslední chvíli změnili. Dostali jsme pokoj, kde tekla velmi vlažná voda a balkonové dveře nedovírali a měli špatné těsnění, takže jsme se ani nevyspali, protože se tvořila meluzína a museli jsme poslouchat nepříjemný zvuk.
Ubytování
Z ubytování a zařízení pokoje jsem byla zklamaná a ze začátku nešťastná než jsem si na to zvykla. Nábytek a celkové zařízení bylo velmi zastaralé. Jediná nová věc, kterou se mohl pokoj chlubit byl obraz z Temu za pár kaček. Špatné dveře balkonu i teplou netekoucí vodu jsem ihned ráno reklamovala na recepci, kdy mi paní recepční arogantně oznámila, že mi pošle někoho, kdo se na to podívá, ale že mám nejspíš smůlu, protože je venku větrno a oni s tím nic nemohou udělat. Na pokoji jsme čekali skoro celé dopoledne a nikdo se nedostavil. Musela jsem situaci řešit až se servisem CK, protože za celý den se náprava neuskutečnila. Musím však pochválit servis CK, který sjednal okamžitě technika, který se snažil dveře opravit. Kliku opravili avšak těsnění dveří a vodu ne, takže jsme se opět nevyspali. Vše se opravilo až po čtyřech dnech pobytu. Čtyři hvězdy si hotel nejspíš získal jen proto, aby turisti museli zaplatit za pobytovou taxu 10€ na noc za pokoj.
Strava
Strava byla celkem ucházející. Měli jsme akorát výhrady k stále se dokola opakující snídani. Za mě docela malý výběr, ale nemůžu si na chuť stěžovat. Za mně byla strava v pořádku až na špinavé sklenice a chybějící příbory.
Služby hotelu
Jak jsem zmínila výše, byla jsem se službami hotelů a také z přístupu recepce zklamaná. Když jsem pátý den pobytu poprosila paní recepční, zda by nám paní uklízečka nemohla konečně vyměnit ručníky a převléct postel arogantním tónem odpověděla samozřejmě, ale když jsme se večer vrátili po výletu na pokoji se nic se nezměnilo. Ačkoliv nerada znovu jsem musela otravovat servis CK, kdy nám aspoň vyměnili čisté ručníky. Na druhý den nám paní uklízečka nechala ručníky v odpadkovem pytli za okno záchodu. Sáček byl příliš tenký a přetrhl se a v ten den pršelo, takže ručníky byly mokré. Měla jsem z toho dojem, že nám to uklízečka udělala naschvál.
Pláž
K pláži se muselo přecházet přes cestu nebo v podzemním maličkým podchodem, který byl opravdu nízký. Na pláži nemá hotel svůj bar. Je třeba si vzít své občerstvení a deku nebo ručník, protože lehátka jsou za příplatek. Pláž byla čistá, písčitá bezproblémová. Ještě jsem neviděla, aby hotel neměl na pláži svůj bar v rámci all inclusive.
Byla tato recenze užitečná? (0) (1)







