Po příletu na nás měl čekat delegát, bohužel se tak nestalo, pokud bych si s sebou nevzala veškeré doklady, které k tomu cestovní kancelář, vůbec bychom nikam nedojely. Nakonec jsme došly ke stánku cestovní kanceláře na letišti, ukázaly smlouvu, na základě které nám pán vytiskl papírek s číslem autobusu, ani nás nenavigoval, nic neřekl, tak jsme se vydaly hledat autobus, autobus jsme našly, opětně bez delegáta. Dojely jsme na místo určení a řidič autobusu nám ukázal rukou, kde se náš hotel nachází a tím to pro něj skončilo. Dorazily jsme na recepci, předložily jsme voucher na ubytování, dostaly jsme kartu, která nebyla dostatečně aktivována, dojely jsme výtahem do 1. patra a zjistily jsme, že si nemůžeme otevřít pokoj. Následně jsme se opět vydaly dolů, kde nám byla karta aktivována. Po celém dnu jsme už nechtěly nic řešit. Následující den jsem zjistila, že jsme dostaly pokoj bez balkónu, přitom jsme si zakoupily pokoj s balkónem. Tak jsme se po snídani vydaly na recepci, kde nám bylo řečeno, že máme přijít v jednu hodinu, přišly jsme v jednu hodinu, bylo nám řečeno, že máme přijít ve dvě hodiny a když jsme přišly ve dvě hodiny, byla na recepci již jiná slečna, která nám nakonec vydala nové klíče, takže jsme skoro celý den řešily klíče a nový pokoj namísto toho, abychom si užívaly krásy okolí a moře. Zároveň nám nebylo řečeno, co polopenze obnáší a co můžeme a nemůže. Zároveň nás delegátka ani nepřišla přivítat a nebyla žádná uvítací schůzka. Při odjezdu nám rovněž nebyl doručen dopis ohledně odjezdu a nástupu do autobusu směrem na letiště. Po 4 dnech nám byl doručen do pokoje dopis pro nějaké německé turisty, kde je delegátka vítá, takže ani nevěděla, kde má klienty ubytované. Jsem z toho zklamaná, nestálo to málo peněz, aby se o nás nikdo nepostaral, příště můžeme letět samotné a vyjde to nastejno a levněji