Ondřej
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 18.8. - 24.8.2025 Hodnoceno: Srpen 2025
Miramar Al Aqah Beach Resort Hodnocení: 5/5 Spojené arabské emiráty, Fujairah
Hotel ma nového majitele - již není součástl sítě Iberotel a naše letošní několikátá návštěva byla poslední. Z kvalitního hotelu se stala ubytovna Ruských turistů s nejhorší kvalitou služeb na celé Al Aqah pláži, kde je hotelů několik. Kvalita jídla je šílená - odpovídá sotva 3* hotelu a ubytování je 15 let dtaré bez jakékoli investice. Z kvalitního tichého místa se skvělým servisem, jídlem a službami se stala ruská masovka. Ne nadarmo do tohoto resortu přestali jezdit lokální klienti - ti jezdí už jinam, protože vědí, co znamená 5* resort. To Miramar již určitě není. Doporučuji hned vedle stojící Intercontinental nebo Le Meridien nebo klidně i Rotanu - všechny tyto hotely jsou na míle vzdáleny kvalitou jídla a služeb.
Hotel ma nového majitele - již není součástl sítě Iberotel a naše letošní několikátá návštěva byla poslední. Z kvalitního hotelu se stala ubytovna Ruských turistů s nejhorší kvalitou služeb na celé Al Aqah pláži, kde je hotelů několik. Kvalita jídla je šílená - odpovídá sotva 3* hotelu a ubytování je 15 let dtaré bez jakékoli investice. Z kvalitního tichého místa se skvělým servisem, jídlem a službami se stala ruská masovka. Ne nadarmo do tohoto resortu přestali jezdit lokální klienti - ti jezdí už jinam, protože vědí, co znamená 5* resort. To Miramar již určitě není. Doporučuji hned vedle stojící Intercontinental nebo Le Meridien nebo klidně i Rotanu - všechny tyto hotely jsou na míle vzdáleny kvalitou jídla a služeb.
Ubytování
Pokoje jsou staré a trochu vybydlené, spíše základni, ale na to jsme zvyklí za ty roky, takže dostačují.
Strava
Absolutní katastrofa. Lepší snídaně jsou i v českém 3* pensionu. Míchaná vejce nejsou čerstvá, pouze z práškové melanže, omeleta na objednávku se spoustou oleje. Krájená zelenina pouze neochucená, naházená do míst, ovoce pouze jablka, nic víc. K tomu jeden druh nechutného párku, wafle a 3 druhy jogurtu. Toto jíst každý den je vyslovené utrpení. Džus - pouze práškový, 1-2 druhy, nic víc. Obědy a večeře - již zrušily většinu live cookingů, polovina bufetu je pečivo a nakrájená zelenina. Dezerty vyloženě výsměch, vyrobené z nejlevnějšich surovin. Hlavní chody hlavně levná míchaná rýže na tisíc způsobů, brambory, max 2-3 hlavní chody. Oproti době kdy hotel vlastnila síť Iberotel pokles kvality a rozmanitosti o 80%. 98% ruská klientela je s tím vsmak spokojená - je to zkrátka velkovýkrmovna, ne 5* resrotní bufet.
Služby hotelu
V pořádku, personál kvalitní, úslužný. Služby za poplatek kvalitní.
Pláž
Pláž jedna z nejhezčí v Emirátech - proto tam jezdíme stále a stále znovu :) Ale už nikdy do Miramar resortu - opravdu doporučuji - intercontinental je o 10 levelů jinde, na stejné pláži a za skoro stejnou cenu.
Byla tato recenze užitečná? (1) (0)















