Ubytování
Byli jsme ujištěni, že hotel byl zrekonstruován, ale náš pokoj vypadal zanedbaně. Znepokojivé byly zejména následující problémy: - pokaždé, když jsme spláchli toaletu, unikala voda (máme fotodokumentaci); - v pokoji byl hmyz (máme také fotodokumentaci); - špinavé ložní prádlo a prostěradla, a to i přes návštěvu uklízečky, která je vyměnila za nové. Přestože jsme kvůli těmto problémům požádali o výměnu pokoje, byli jsme odmítnuti s odůvodněním, že žádné jiné pokoje nejsou k dispozici. Vzhledem k výše uvedenému požaduji přiměřenou finanční kompenzaci za způsobené nepříjemnosti a nesplnění klíčových požadavků. Hotel byl chválen jako vysoce kvalitní zařízení s dobrým jídlem a plným přístupem k all inclusive nabídce, což pro nás bylo nesmírně důležité a bylo to jasně uvedeno během rezervace. Bohužel žádná z těchto podmínek nebyla splněna.
Strava
Jídlo a pití v hotelu: Během našich rozhovorů s cestovní kanceláří jsme zdůraznili naši touhu po hotelu s dobrým jídlem a širokým výběrem all inclusive nápojů. Bohužel: - Jídlo v hotelu bylo velmi nekvalitní – monotónní, bez chuti a často nepoživatelné. Naše pocity sdílelo mnoho dalších polských hostů ubytovaných v hotelu ve stejnou dobu, a dokonce i samotný animační personál. - Bar nabízel pouze čtyři základní alkoholické nápoje (rum, vodku, whisky, pivo) a nebylo možné si objednat oblíbené nápoje jako mojito, Aperol, piña coladas atd. Za tyto nápoje se platil příplatek, který cestovní kancelář předem nesdělila.
Služby hotelu
Žádné pozitivní dojmy
Pláž
OK
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate