Ráda bych varovala všechny Čechy a všechny slušné lidi, kteří nejsou zvyklí žít ve špíně, aby se obloukem vyhnuli tomuto hotelu. Nerozumím, jak mohl dostat 4*, jedná se naprostý scam a klamání zákazníka. Horší dovolenou jsem v životě nezažila a v současné chvíli pracuji na reklamaci celého zájezdu. Pokud nechcete spát v pročůraném povlečení, pít vodu, co chutná jako z vázy na květiny, koukat z okna na dvůr plný bordelu a mrtvých zvířat a trávit čas s nevábně vonícími hosty z východu, utíkejte, co vám nohy stačí.
Ubytování
Hotel uvádí, že je 4hvězdičkový. Pokud to nemá být dobře míněný vtip na 1.4., tedy na April, jedná se pravděpodobně o boudu na zákazníky. Hotel je v rozpadajícím se dezolátním stavu. Na chodbách naleznete flekaté koberce, visící kabely, popraskané zdi nebo třeba nevýkonnou klimatizaci, jejíž vývod je UVNITŘ RECEPCE. Koupelna s rozsáhlou plísní, špína v jídelně, včetně nádobí. Úroveň odpovídá ubytovně na nechvalně známém sídlišti Opatov v Praze v roce 1996. Po první noci jsem z povlečení chytila vyrážku, štítili jsme se čehokoliv dotknout.
Strava
Již 40 minut před otevřením jídelny u dveří čeká bratru padesát hostů z nejmenovaných zemí. Jakmile se dveře do jídelny otevřou, celá večeře se podobá posledním pěti minutám na Titanicu. Když pomineme, že jídlo je každý den stejné a to naprosto nejlevnější, co si dáte, když se vám ve státní svátek nechce do obchodu (rýže s těstovinami, nejlevnější měkký salám junior, džus z prášku...), budete se potýkat se všudypřítomnou špínou a to jak na nádobí, tak na plochách. Navíc se nejedná o all inclusive v pravém slova smyslu. Jedna věc dojde, gastro nádoby se uklidí a nikdo nic nedoplňuje. Jeden den jsme na večeři přišli v 19:40 (tedy 40 minut po začátku) a již téměř nic nebylo. Hotel navíc nedisponuje dostatečným počtem míst k sezení. První den jsme 30 minut!!!! s plnými talíři kroužili po jídelně a hledali místo. Nikdo z personálu na to nereagoval. S nikým z nich se rovněž nedomluvíte ani slovo, protože neumí anglicky ani "hello". Užívám injekční léky k regulaci krevního cukru a bylo mi již velmi nevolno, začala jsem tedy (ve 4* hotelu!!!!!) jíst s talířem na stojáka. Personál kolem mě chodil a nereagoval, místo nezajistil.
Služby hotelu
Na recepci ani v podstatné části hotelu neumí nikdo ANI SLOVO anglicky. Navíc je hotel extrémně zaměřen na ruskou klientelu, která se chová neskutečně hrubě a neslušně. I přes naše velmi zdvořilé a milé chování či úsměvy se cítíte extrémně nevítaní. Nikdo se na Vás neusměje, nikdo se nesnaží Vám pobyt zpříjemnit. Výjimku tvoří kluci na baru u bazénu, především barman Adam - ti se snaží a celý dojem trochu zachraňují.
Hotel inzeruje, že má čtyři bary - ve skutečnosti má jen jeden s velmi omezeným sortimentem.
Samostatnou kapitolou je internet - zaplatíte na sedm dní 10 euro za jedno zařízení, internet i tak nejde. Po třech dnech přestane jít úplně a prohlížeč Váš odkáže na stránku s hodnocením hotelu. Na recepci mi přes mé protesty anglicky nemluvící recepční vzal telefon a naklikal hotelu nejlepší hodnocení.
Třešničkou na dortu byl první den, kdy se u bazénu poprali hosté s několika členy personálu.
Pláž
Na pláž jdete cca 7-10 minut.ˇProjdete kolem něčeho, co vypadá jako skládka. Pláž je malinká, špinavá, obsahuje skutečně jen pár lehátek. Na pláži není bar (ba dokonce ani stánek), ani toaleta.