Aktuálně pro cesty do Turecka

Hotel Ali Bey Resort Sorgun

Hodnocení: 5/5

Turecko, Side, Side

Zákazníci zatím nehodnotili tento hotel Hotel je nehodnocen

Zobrazit všechny recenze

Ideální pro rodiče s dětmi Modernizace v r. 2022 Kvalitní služby Krásné prostředí

Více o ubytování

od 24 440 za os.

Vyberte termín

Vybrali jsme pro vás

Jste flexibilní? Vyberte si levnější měsíc a ušetřete!

Graf ukazuje předpokládaný vývoj cen zájezdu v následujících měsících.

Jednotlivé sloupce zobrazují minimální cenu za osobu v daném měsíci. Cena se může lišit v závislosti na délce zájezdu.

Vyberte si termín

Neoficiální popis ubytování

Poloha

V roce 2010 nově otevřený luxusní hotel Ali Bey Resort Side, který se skládá z hlavní budovy a dvanácti třípatrových vilek vystavených ve stylu „Istanbul Bospor vily z 16. a 17. Století“, jsou umístěných do areálu o rozloze více jak 120.000 m2, leží přímo u písčité pláže, přibližně 2 km od Side. Mezinárodní letiště v Antalyi je vzdáleno cca 70 km.

Vybavení

Hotel disponuje vstupní halou v hlavní budově s 24 hodinovou recepcí (možnost pronájmu trezorů či úschovy zavazadel), směnárnou, výtahy, lobby barem, hlavní restaurací, plážovou restaurací, ala carte restaurací, 5 bary (např. snack barem u bazénu, plážovým barem, disco barem), kavárnou, obchodní pasáží (obchod se suvenýry, minimarket, zlatnictví – klenotnictví, butik, obchod s kožešinami, služby fotografa, auto půjčovna), konferenční místností, společenskou místností s TV, internetovým koutkem, prádelnou, čistírnou. Hotelové parkoviště lze využívat zdarma. Bezdrátové internetové připojení je dostupné v celém hotelu zdarma. Lázeňské centrum nabízí vířivku, masáže, saunu, parní lázeň, turecké lázně, salón krásy (kosmetické procedury, kadeřnictví), služby lékaře – vše za poplatek. V areálu se nachází velký bazén, dětský bazén, sluneční terasa a snack pool bar - lehátka, slunečníky a osušky jsou zdarma. Vodní park nabízí tobogány, skluzavky, pirátskou loď, jacuzzi, dětský bazén s věží, vodními pistolemi a brouzdaliště s figurkami. Pro sportovní aktivity jsou připraveny 4 tenisové kurty, stolní tenis, šipky, plážový volejbal, fitness centrum s tělocvičnou, potápěčské centrum či vodní sporty na pláži (jízda na banánu, vodní lyže, šnorchlování, potápění, šlapadla, kánoe). Pro děti jsou připraveny kluby (mini klub 4–7 let, miniklub 8–10 let, maxi­klub, 10–12 let, junior klub 13–17 let), dětský bazén, dětské skluzavky a dětský ráj v aquaparku,hřiště, diskotéka, speciální dětské menu v restauraci a různé animační programy a soutěže během dne.

Ubytování

V hotelu je celkem 276 luxusně zařízených pokojů s kapacitou 700 lůžek. Každý pokoj odráží jednu z nejkrásnějších příkladů turecké architektury. Všechny pokoje jsou vybaveny vlastní koupelnou (sprcha či hydromasážní vana - jacuzzi, WC, fén, toaletní potřeby, župan, pantofle), centrálně řízenou klimatizací, telefonem, sat TV, bezdrátovým připojením k internetu, trezorem, minibarem, setem pro přípravu kávy nebo čaje, balkónem nebo terasou. Deluxe pokoje (30 -36 m2) umožňují ubytování max 3 osob. Rodinné apartmány (cca 61 m2) se skládají ze dvou místností, mají SAT LCD TV v každé ložnici, dva minibary, dvě koupelny (z toho jednou s jacuzzi) a umožňují ubytování max 4 osob. Nabídce jsou i rodinné duplex apartmány (34 m2 + 28 m2) a apartmány deluxe (cca 48m2), které se skládají z jedné velké ložnice a obývací pokoje.

Strava

Program All inclusive - snídaně (7:00 - 10:00), obědy (12:30 do 14:00) a večeře (19:00 do 21:00) formou bufetu, pozdní snídaně (10:00 - 11:00), půlnoční občerstvení (23:30-00:00), káva, čaj a koláče (15:00 – 18:00), 1 x za pobyt večeře v ala carte restauraci (nutná rezervace), během dne lehké občerstvení, místní rozlévané nealkoholické a alkoholické nápoje v době 10:00-24:00 - nápoje se podávají v některém z barů či restaurací dle stanovené otevírací doby, dále zpravidla: diskobar (23:00 – 02:00), zmrzlina, minibar, plážové ručníky, trezor, turecká lázeň, sauna, WiFi v lobby a na pokojích, plážový volejbal, stolní tenis, šipky, aquapark se skluzavkami, vodními masážemi, jacuzzi. U večeří vyžadován společenský oděv, pánové dlouhé kalhoty.

Služby

Hotel získává své klienty díky své poloze přímo na pláži, příjemnou atmosférou a kvalitou nabízených služeb. Zajišťuje pravidelné animační programy pro děti (hry, soutěže, tvořivé a výtvarné dílničky, mini klub, bazén, hřiště) i dospělé a večerní zábavné show. Umožňuje celou řadu aktivit jako např. tenis, stolní tenis, minigolf, plážový volejbal, fotbal, volejbal, aerobik, vodní pólo a vodní sporty na pláži (za poplatek, např. windsurfing, šlapadla, kánoe, banán, katamarán, padák, vodní skútr). Dětem je k dispozici úžasný vodní park se skluzavkami, tobogány, věžemi, hřiště , několik miniklubů. Pro relaxaci je určeno lázeňské centrum se širokou nabídkou procedur (sauna, masáže, kosmetické ošetření, tělové zábaly, manikúra, pedikúra).

Služby za poplatek

minibar, dovozové nápoje, čerstvý džus, pokojový servis, à la carte restaurace, tenisové kurty (noční osvětlení kurtů a půjčovna raket a míčků), centrum vodních sportů na pláži, potápěčské centrum, masáže, služby lékaře, obchody, prádelna, kadeřník, fotograf, individuální hlídání dětí, autopůjčovna, vodní sporty na pláži, fitness centrum – Fitness First Premium

Pláž

Přes 400 m dlouhá písečná pláž s pozvolným vstupem do moře a s molem se nachází přímo u hotelového resortu – lehátka, slunečníky, matrace a osušky jsou zdarma. Doporučujeme využít nabídku vodních sportů na pláži od místních poskytovatelů.

Neoficiální popis ubytování

Informace o hotelu

  • Vzdálenost od pláže Pláž 0 m
  • Vzdálenost od centra města Centrum 12 km
  • Vzdálenost od letiště Letiště 80 km
  • Klimatizace Klimatizace ano
  • Vnější bazén Vnější bazén ano
  • Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma, Lehátka a slunečníky na pláži zdarma Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma ano
  • TV TV ano
  • Minibar, Bar Minibar ano
  • Dětský koutek, Dětské hřiště, Dětský bazén Dětský koutek ano
  • Tenis, Volejbal Tenis ano
  • Surfování Surfování ano
  • Potápěčské centrum Potápěčské centrum ano
  • Tobogány Tobogány ano
  • Fitness Fitness ano
  • Animační programy Animační programy ano
  • Bezbariérový přístup Bezbariérový přístup ano
  • Hotelová restaurace Hotelová restaurace ano
  • Kavárna Kavárna ano
  • Nonstop recepce Nonstop recepce ano
  • Půjčovna kol Půjčovna kol ano
  • Wifi zdarma Wifi zdarma ano

Recenze ubytování

Fantastické (na základě 116 hodnocení)

Informace o ověřování recenzí

Hodnocení 4,9 / 5

Ubytování 4,9 / 5

Strava 4,9 / 5

Okolí 4,9 / 5

Cena 4,8 / 5

Tento hotel je 14. nejlépe hodnoceným hotelem z celkového počtu 574 v Side.

Pavel B.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 12.10. - 18.10.2025 Hodnoceno: Říjen 2025

Ali Bey Resort Sorgun Hodnocení: 5/5 Turecko, Side

Dobrý den,

vloni jsme byli ve stejném hotelu, stejně naprosto spokojeni. A pojedeme tam v říjnu 2026 znovu. Obrovský rozdíl byl v přístupu

poskytovatele přepravy. Vloni CK...... velmi dobré, letos CK........., naprosto nevyhovující. K tomu jsme zaklikli i parkování na letišti a pojištění. Parkování 7 km od letiště u Buštěhradu od firmy Air...., naprosto strašidelné. Po příjezdu před odletem: paní si vystoupí vezme dokument, vyfotí spz, pán vyndá zavazadla. Po zaparkování čekáte ve frontě, protože každý účastník zájezdu hlásí do klávesnice pánovi údaje, které mohou mít od cestovky. včetně letecké společosti, času příletu a odletu... Chování řidičů naprosto nepřijatelné. Po příjezdu čekání 15 minut (slibovali 7). Pár auty se snažili "odjezdit" celé letadlo. Přitom nervozitu mezi zákazníky ještě zvyšovali: rodina s rodiči v důchodu předběhla mladou rodinu s malými dětmi a kočárkem, argumetovali, že "dědovi je 80 a babička má ztp" a "když mají malé děti, musí počítat, že si počkají" :-D. Do toho řidič, už v autě, vyzvedl papíry "od parkování" jednotlivých zákazníků a zvýšeným hlasem se domáhal jednoho, který mu chybí! Byl podrážděný víc než zákazníci. Stačilo něco říct a bylo zjevné, že by se i popral.

K CK......: Zaplatil jsem zájezd v okamžiku, kdy odlet i přílet byl na monitoru kolem 7 hodiny ranní, Po zaplacení údaj zmizel

a po měsíci jsme našli odlet v 19 z Prahy a cca v 16 z Antalye. Zkrácení o 3 hodiny a pro nás fakticky ztráta jednoho dne.

Ano čas negarantujete, můžete měnit. Je dobře to udělat bez informace a třeba omluvy zákazníkovi? Při telefonátu na Vaše hotline jsem se dozvěděl, že to tak prostě je a že máte 3,5 mil. zákazníků. Jednání v Německu a třeba Dánsku je diametrálně slušnější. K tomu připočtu problém s tiskem dokumentů (smlouva, pojistka). Delegátka Gabriela mi řekla, že si mám seštelovat tiskárnu. Proč to vloni šlo a letos ne? Nastavevní mám stejné a nejsem počitačově negramotný. Musel jsem tisknout na šířku a některé údaje vyjeli jako prázdná stránka. daší rozdíl byl v dopravě na místě

Dobrý den,

vloni jsme byli ve stejném hotelu, stejně naprosto spokojeni. A pojedeme tam v říjnu 2026 znovu. Obrovský rozdíl byl v přístupu

poskytovatele přepravy. Vloni CK...... velmi dobré, letos CK........., naprosto nevyhovující. K tomu jsme zaklikli i parkování na letišti a pojištění. Parkování 7 km od letiště u Buštěhradu od firmy Air...., naprosto strašidelné. Po příjezdu před odletem: paní si vystoupí vezme dokument, vyfotí spz, pán vyndá zavazadla. Po zaparkování čekáte ve frontě, protože každý účastník zájezdu hlásí do klávesnice pánovi údaje, které mohou mít od cestovky. včetně letecké společosti, času příletu a odletu... Chování řidičů naprosto nepřijatelné. Po příjezdu čekání 15 minut (slibovali 7). Pár auty se snažili "odjezdit" celé letadlo. Přitom nervozitu mezi zákazníky ještě zvyšovali: rodina s rodiči v důchodu předběhla mladou rodinu s malými dětmi a kočárkem, argumetovali, že "dědovi je 80 a babička má ztp" a "když mají malé děti, musí počítat, že si počkají" :-D. Do toho řidič, už v autě, vyzvedl papíry "od parkování" jednotlivých zákazníků a zvýšeným hlasem se domáhal jednoho, který mu chybí! Byl podrážděný víc než zákazníci. Stačilo něco říct a bylo zjevné, že by se i popral.

K CK......: Zaplatil jsem zájezd v okamžiku, kdy odlet i přílet byl na monitoru kolem 7 hodiny ranní, Po zaplacení údaj zmizel

a po měsíci jsme našli odlet v 19 z Prahy a cca v 16 z Antalye. Zkrácení o 3 hodiny a pro nás fakticky ztráta jednoho dne.

Ano čas negarantujete, můžete měnit. Je dobře to udělat bez informace a třeba omluvy zákazníkovi? Při telefonátu na Vaše hotline jsem se dozvěděl, že to tak prostě je a že máte 3,5 mil. zákazníků. Jednání v Německu a třeba Dánsku je diametrálně slušnější. K tomu připočtu problém s tiskem dokumentů (smlouva, pojistka). Delegátka Gabriela mi řekla, že si mám seštelovat tiskárnu. Proč to vloni šlo a letos ne? Nastavevní mám stejné a nejsem počitačově negramotný. Musel jsem tisknout na šířku a některé údaje vyjeli jako prázdná stránka. daší rozdíl byl v dopravě na místě

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
dopíšu sem Celkové shrnutí: Vloni taxi za hodinu na hotelu. Letos autobus, který nemohl mít technickou. Na sedačce v pololeže (nešla vrátit nahoru), v narvaném autobusu. Řidiči občas nešla zařadit trojka. Řidič se jako jediný místní za celou do)bu, mračil.

Nedostal tedy spropitné. To nám vyčetla delegátka Gabriela. (přitom jsme za týden rozdali na všechny strany 200 eur. :-).

Na jediném setkání se chovala arogantně. Průšvih byl i že jsme si plavání s delfíny dohodli napřímo. Vztekle řekla, že k tomu nic neřekne. Až pak z obálky jsem zjistil, že to nabízí CK..... také. Kdybych to věděl, objednal bych to přes ně. Nechtěl jsem se s ní dohadovat, ale naběhla si sama. V podstatě nám řekla jen, "tady máte všechno". Řekl jsem jí, že přáště už pojedem na přímo přes Německo. Autobus k letadlu zpátky už byl v pořádku. V letadle jsem od spolucestujícího slyšel, že druhá delegátka byla taky arogantní. Agrese a arogance je v ČR teď na vysokém stupni. Je na každém, jestli to budeme dál zhoršovat nebo každý začneme u sebe. My se o to snažíme, ale je to fuška, přiletět v vlídného Turecka domů.

Ubytování bylo naprosto skvělé.

Strava
Jedinečná, za 11 z 10, stejně jako vloni.

Služby hotelu
Skvělé, vynikající masáž, večerní vystoupení, nikdo se nepřetahuje o lehátka. Všude dost místa. Nic není problém. Atmosféra vynikající. Málo Rusů a Čechů. To je taky jeden z důvodů.

Pláž
za 10. Možná jen občas hlasitá hudba z lodě, co tahá lidi na padáku. Ale při celkové kvalitě to rád vydržím. :-)

Byla tato recenze užitečná? (0) (1)

Tomáš B.

Hodnocení 4,9 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 26.9. - 5.10.2025 Hodnoceno: Říjen 2025

Ali Bey Resort Sorgun Hodnocení: 5/5 Turecko, Side

Hotel je situován ve vzrostlé krásné zahradě - zajisté velká výhoda v parném létě. Příjemné prostředí, personál vždy usměvavý a ochotný. Krásné bazény. Všude dostatek lehátek a to jak u bazénů tak i na pláži. Krásnou svižnou procházkou po pláži se za půl hodinky dostanete do historického Side. Takže kdo má rád historii, určitě navštivte. Kdo nerad chodí, pak DOLMUŠ (1,5 E za osobu) nebo TAXI - 10E

Hotel je situován ve vzrostlé krásné zahradě - zajisté velká výhoda v parném létě. Příjemné prostředí, personál vždy usměvavý a ochotný. Krásné bazény. Všude dostatek lehátek a to jak u bazénů tak i na pláži. Krásnou svižnou procházkou po pláži se za půl hodinky dostanete do historického Side. Takže kdo má rád historii, určitě navštivte. Kdo nerad chodí, pak DOLMUŠ (1,5 E za osobu) nebo TAXI - 10E

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
pokoje jsou velmi pěkné a dostatečně velké, denní úklid samozřejmostí. vše čisté, ručníky denní výměna + doplnění kosmetiky, trošku hluk z centrálních klimatizací i vedlejšího hotelu, ale po zavření dveří v pokoji klid. Klid i při otevřených balkonových dveřích. My jsme neklimatizovali, postačilo větrání.

Strava
strava rozmanitá, výborně dochucená a vždy se dalo vybrat dle každého chuti, podávaná vína k večeři byla na dobré úrovni, zákusky výborné, v barech vždy ochotný personál a výběr lihovin obrovský. Takže kdo rád jí a má nevadí mu konzumovat lihoviny, přijde si na své.

Služby hotelu
Pro rozlohu areálu je zde služba dopravy golfovými vozítky po areálu, co mě ovšem dostalo bylo to, že na každém slunečníku byl QR kód a při jeho použití jste si mohli objednat pití s donáškou na lehátko. Samozřejmostí denní doplňování pokojového baru včetně pochutin. Na přivítání na pokoji sekt. Denní úklid pláže. Rozmanité večerní programy.

Pláž
vstup do moře pozvolný, jemný písek, voda čistá, v době naší dovolené na konci září příjemně teplá, po bouři na moři se objevily nejdříve parádní vlny ale s tím i později chaluhy. Nijak to zvlášť neomezovalo, na druhý den již moře opět čisté.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Filtrovat recenze

Pavel B.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 12.10. - 18.10.2025 Hodnoceno: Říjen 2025

Ali Bey Resort Sorgun Hodnocení: 5/5 Turecko, Side

Dobrý den,

vloni jsme byli ve stejném hotelu, stejně naprosto spokojeni. A pojedeme tam v říjnu 2026 znovu. Obrovský rozdíl byl v přístupu

poskytovatele přepravy. Vloni CK...... velmi dobré, letos CK........., naprosto nevyhovující. K tomu jsme zaklikli i parkování na letišti a pojištění. Parkování 7 km od letiště u Buštěhradu od firmy Air...., naprosto strašidelné. Po příjezdu před odletem: paní si vystoupí vezme dokument, vyfotí spz, pán vyndá zavazadla. Po zaparkování čekáte ve frontě, protože každý účastník zájezdu hlásí do klávesnice pánovi údaje, které mohou mít od cestovky. včetně letecké společosti, času příletu a odletu... Chování řidičů naprosto nepřijatelné. Po příjezdu čekání 15 minut (slibovali 7). Pár auty se snažili "odjezdit" celé letadlo. Přitom nervozitu mezi zákazníky ještě zvyšovali: rodina s rodiči v důchodu předběhla mladou rodinu s malými dětmi a kočárkem, argumetovali, že "dědovi je 80 a babička má ztp" a "když mají malé děti, musí počítat, že si počkají" :-D. Do toho řidič, už v autě, vyzvedl papíry "od parkování" jednotlivých zákazníků a zvýšeným hlasem se domáhal jednoho, který mu chybí! Byl podrážděný víc než zákazníci. Stačilo něco říct a bylo zjevné, že by se i popral.

K CK......: Zaplatil jsem zájezd v okamžiku, kdy odlet i přílet byl na monitoru kolem 7 hodiny ranní, Po zaplacení údaj zmizel

a po měsíci jsme našli odlet v 19 z Prahy a cca v 16 z Antalye. Zkrácení o 3 hodiny a pro nás fakticky ztráta jednoho dne.

Ano čas negarantujete, můžete měnit. Je dobře to udělat bez informace a třeba omluvy zákazníkovi? Při telefonátu na Vaše hotline jsem se dozvěděl, že to tak prostě je a že máte 3,5 mil. zákazníků. Jednání v Německu a třeba Dánsku je diametrálně slušnější. K tomu připočtu problém s tiskem dokumentů (smlouva, pojistka). Delegátka Gabriela mi řekla, že si mám seštelovat tiskárnu. Proč to vloni šlo a letos ne? Nastavevní mám stejné a nejsem počitačově negramotný. Musel jsem tisknout na šířku a některé údaje vyjeli jako prázdná stránka. daší rozdíl byl v dopravě na místě

Dobrý den,

vloni jsme byli ve stejném hotelu, stejně naprosto spokojeni. A pojedeme tam v říjnu 2026 znovu. Obrovský rozdíl byl v přístupu

poskytovatele přepravy. Vloni CK...... velmi dobré, letos CK........., naprosto nevyhovující. K tomu jsme zaklikli i parkování na letišti a pojištění. Parkování 7 km od letiště u Buštěhradu od firmy Air...., naprosto strašidelné. Po příjezdu před odletem: paní si vystoupí vezme dokument, vyfotí spz, pán vyndá zavazadla. Po zaparkování čekáte ve frontě, protože každý účastník zájezdu hlásí do klávesnice pánovi údaje, které mohou mít od cestovky. včetně letecké společosti, času příletu a odletu... Chování řidičů naprosto nepřijatelné. Po příjezdu čekání 15 minut (slibovali 7). Pár auty se snažili "odjezdit" celé letadlo. Přitom nervozitu mezi zákazníky ještě zvyšovali: rodina s rodiči v důchodu předběhla mladou rodinu s malými dětmi a kočárkem, argumetovali, že "dědovi je 80 a babička má ztp" a "když mají malé děti, musí počítat, že si počkají" :-D. Do toho řidič, už v autě, vyzvedl papíry "od parkování" jednotlivých zákazníků a zvýšeným hlasem se domáhal jednoho, který mu chybí! Byl podrážděný víc než zákazníci. Stačilo něco říct a bylo zjevné, že by se i popral.

K CK......: Zaplatil jsem zájezd v okamžiku, kdy odlet i přílet byl na monitoru kolem 7 hodiny ranní, Po zaplacení údaj zmizel

a po měsíci jsme našli odlet v 19 z Prahy a cca v 16 z Antalye. Zkrácení o 3 hodiny a pro nás fakticky ztráta jednoho dne.

Ano čas negarantujete, můžete měnit. Je dobře to udělat bez informace a třeba omluvy zákazníkovi? Při telefonátu na Vaše hotline jsem se dozvěděl, že to tak prostě je a že máte 3,5 mil. zákazníků. Jednání v Německu a třeba Dánsku je diametrálně slušnější. K tomu připočtu problém s tiskem dokumentů (smlouva, pojistka). Delegátka Gabriela mi řekla, že si mám seštelovat tiskárnu. Proč to vloni šlo a letos ne? Nastavevní mám stejné a nejsem počitačově negramotný. Musel jsem tisknout na šířku a některé údaje vyjeli jako prázdná stránka. daší rozdíl byl v dopravě na místě

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
dopíšu sem Celkové shrnutí: Vloni taxi za hodinu na hotelu. Letos autobus, který nemohl mít technickou. Na sedačce v pololeže (nešla vrátit nahoru), v narvaném autobusu. Řidiči občas nešla zařadit trojka. Řidič se jako jediný místní za celou do)bu, mračil.

Nedostal tedy spropitné. To nám vyčetla delegátka Gabriela. (přitom jsme za týden rozdali na všechny strany 200 eur. :-).

Na jediném setkání se chovala arogantně. Průšvih byl i že jsme si plavání s delfíny dohodli napřímo. Vztekle řekla, že k tomu nic neřekne. Až pak z obálky jsem zjistil, že to nabízí CK..... také. Kdybych to věděl, objednal bych to přes ně. Nechtěl jsem se s ní dohadovat, ale naběhla si sama. V podstatě nám řekla jen, "tady máte všechno". Řekl jsem jí, že přáště už pojedem na přímo přes Německo. Autobus k letadlu zpátky už byl v pořádku. V letadle jsem od spolucestujícího slyšel, že druhá delegátka byla taky arogantní. Agrese a arogance je v ČR teď na vysokém stupni. Je na každém, jestli to budeme dál zhoršovat nebo každý začneme u sebe. My se o to snažíme, ale je to fuška, přiletět v vlídného Turecka domů.

Ubytování bylo naprosto skvělé.

Strava
Jedinečná, za 11 z 10, stejně jako vloni.

Služby hotelu
Skvělé, vynikající masáž, večerní vystoupení, nikdo se nepřetahuje o lehátka. Všude dost místa. Nic není problém. Atmosféra vynikající. Málo Rusů a Čechů. To je taky jeden z důvodů.

Pláž
za 10. Možná jen občas hlasitá hudba z lodě, co tahá lidi na padáku. Ale při celkové kvalitě to rád vydržím. :-)

Byla tato recenze užitečná? (0) (1)

Tomáš B.

Hodnocení 4,9 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 26.9. - 5.10.2025 Hodnoceno: Říjen 2025

Ali Bey Resort Sorgun Hodnocení: 5/5 Turecko, Side

Hotel je situován ve vzrostlé krásné zahradě - zajisté velká výhoda v parném létě. Příjemné prostředí, personál vždy usměvavý a ochotný. Krásné bazény. Všude dostatek lehátek a to jak u bazénů tak i na pláži. Krásnou svižnou procházkou po pláži se za půl hodinky dostanete do historického Side. Takže kdo má rád historii, určitě navštivte. Kdo nerad chodí, pak DOLMUŠ (1,5 E za osobu) nebo TAXI - 10E

Hotel je situován ve vzrostlé krásné zahradě - zajisté velká výhoda v parném létě. Příjemné prostředí, personál vždy usměvavý a ochotný. Krásné bazény. Všude dostatek lehátek a to jak u bazénů tak i na pláži. Krásnou svižnou procházkou po pláži se za půl hodinky dostanete do historického Side. Takže kdo má rád historii, určitě navštivte. Kdo nerad chodí, pak DOLMUŠ (1,5 E za osobu) nebo TAXI - 10E

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
pokoje jsou velmi pěkné a dostatečně velké, denní úklid samozřejmostí. vše čisté, ručníky denní výměna + doplnění kosmetiky, trošku hluk z centrálních klimatizací i vedlejšího hotelu, ale po zavření dveří v pokoji klid. Klid i při otevřených balkonových dveřích. My jsme neklimatizovali, postačilo větrání.

Strava
strava rozmanitá, výborně dochucená a vždy se dalo vybrat dle každého chuti, podávaná vína k večeři byla na dobré úrovni, zákusky výborné, v barech vždy ochotný personál a výběr lihovin obrovský. Takže kdo rád jí a má nevadí mu konzumovat lihoviny, přijde si na své.

Služby hotelu
Pro rozlohu areálu je zde služba dopravy golfovými vozítky po areálu, co mě ovšem dostalo bylo to, že na každém slunečníku byl QR kód a při jeho použití jste si mohli objednat pití s donáškou na lehátko. Samozřejmostí denní doplňování pokojového baru včetně pochutin. Na přivítání na pokoji sekt. Denní úklid pláže. Rozmanité večerní programy.

Pláž
vstup do moře pozvolný, jemný písek, voda čistá, v době naší dovolené na konci září příjemně teplá, po bouři na moři se objevily nejdříve parádní vlny ale s tím i později chaluhy. Nijak to zvlášť neomezovalo, na druhý den již moře opět čisté.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Daniela B.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 24.9. - 1.10.2025 Hodnoceno: Říjen 2025

Ali Bey Resort Sorgun Hodnocení: 5/5 Turecko, Side

Dovolená, která splnila nebo dokonce převýšila veškerá očekávání.

Dovolená, která splnila nebo dokonce převýšila veškerá očekávání.

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
Ubytování bylo úžasné, jednalo s o prostorný pokoj s balkónem, pokojová služba fungovala perfektně. Ubytování je realizováno v samostatných domech, ktrých je po areálu více, takže se k bazénům, na pláž i restauracím musí vždy dojít, cesta trvá max. 5 minut. Prochází se kránou stinnou zahradou, pokud má ale někdo obtíže s chůzí, vzdálenosti pro něj mohou být příliš velké. My jsem to ale považovali za další benefit, protože jsem se prostě vždy krásně prošli.

Strava
Strava byla dokonalá, obměňovala se, výběr neskutečný.

Služby hotelu
Vše bylo opravdu perfektní.

Pláž
Pláž byla krásná, čistá, s pozvolným vstupem do moře, dostatek lehátek se slunečníky, na pláži byl i plážový bar.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

František D.

Hodnocení 4,4 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 21.9. - 28.9.2025 Hodnoceno: Říjen 2025

Ali Bey Resort Sorgun Hodnocení: 5/5 Turecko, Side

Krásný resort v zeleni, rádi se vrátíme.

Krásný resort v zeleni, rádi se vrátíme.

Ubytování 4,5 / 5

Strava 4,0 / 5

Okolí 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Ubytování
Kvalitní ubytování

Strava
Strava vynikající, chybělo nám tropické ovoce (mango, papája apod.).

Služby hotelu
Velmi ochotný a početný personál.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Pavlína K.

Hodnocení 4,9 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 19.9. - 27.9.2025 Hodnoceno: Říjen 2025

Ali Bey Resort Sorgun Hodnocení: 5/5 Turecko, Side

Klidně bych se sem zase vrátila. Vše naprosto super. Doporučuji

Klidně bych se sem zase vrátila. Vše naprosto super. Doporučuji

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Ubytování
Pokoje neměly chybu. Vše naprosto dokonalé

Strava
Strašně moc. Výběr všeho možného. Tady si musí vybrat úplně každý. Krom vepřového vše.

Služby hotelu
Hotel naprosto skvělý. Milý personál, všude čisto

Pláž
Pláž byla písčitá. Moře teplé, vždy dostatek lehátek. U moře bar a na slunečníkách QR kódy, kde si bylo možno objednat cokoliv až s donážkou přímo na lehátko.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Nenašli jste zájezd, který odpovídá všem vašim očekáváním?

Zavolejte nám nebo spusťte live chat a zařídíme vám báječnou dovolenou, na kterou budete vzpomínat dlouhou dobu.

Jsme k zastižení Po-Pá 7:00-22:00; So-Ne 8:00-22:00.

226 000 250

Načítám

Načítám mapu a popis lokality...

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota vzduchu 18 °C

  • Teplota vody 19 °C

Měsíce vhodné na dovolenou v této destinaci

  • Nejlepší
  • Dobrý
  • Mimosezóna
  1. Leden: Mimosezóna
  2. Únor: Mimosezóna
  3. Březen: Mimosezóna
  4. Duben: Mimosezóna
  5. Květen: Dobrý
  6. Červen: Nejlepší
  7. Červenec: Nejlepší
  8. Srpen: Nejlepší
  9. Září: Nejlepší
  10. Říjen: Dobrý
  11. Listopad: Mimosezóna
  12. Prosinec: Mimosezóna

Další hotely, které by vás mohly zaujmout