Pavel B.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 12.10. - 18.10.2025 Hodnoceno: Říjen 2025
Ali Bey Resort Sorgun Hodnocení: 5/5 Turecko, Side
Dobrý den,
vloni jsme byli ve stejném hotelu, stejně naprosto spokojeni. A pojedeme tam v říjnu 2026 znovu. Obrovský rozdíl byl v přístupu
poskytovatele přepravy. Vloni CK...... velmi dobré, letos CK........., naprosto nevyhovující. K tomu jsme zaklikli i parkování na letišti a pojištění. Parkování 7 km od letiště u Buštěhradu od firmy Air...., naprosto strašidelné. Po příjezdu před odletem: paní si vystoupí vezme dokument, vyfotí spz, pán vyndá zavazadla. Po zaparkování čekáte ve frontě, protože každý účastník zájezdu hlásí do klávesnice pánovi údaje, které mohou mít od cestovky. včetně letecké společosti, času příletu a odletu... Chování řidičů naprosto nepřijatelné. Po příjezdu čekání 15 minut (slibovali 7). Pár auty se snažili "odjezdit" celé letadlo. Přitom nervozitu mezi zákazníky ještě zvyšovali: rodina s rodiči v důchodu předběhla mladou rodinu s malými dětmi a kočárkem, argumetovali, že "dědovi je 80 a babička má ztp" a "když mají malé děti, musí počítat, že si počkají" :-D. Do toho řidič, už v autě, vyzvedl papíry "od parkování" jednotlivých zákazníků a zvýšeným hlasem se domáhal jednoho, který mu chybí! Byl podrážděný víc než zákazníci. Stačilo něco říct a bylo zjevné, že by se i popral.
K CK......: Zaplatil jsem zájezd v okamžiku, kdy odlet i přílet byl na monitoru kolem 7 hodiny ranní, Po zaplacení údaj zmizel
a po měsíci jsme našli odlet v 19 z Prahy a cca v 16 z Antalye. Zkrácení o 3 hodiny a pro nás fakticky ztráta jednoho dne.
Ano čas negarantujete, můžete měnit. Je dobře to udělat bez informace a třeba omluvy zákazníkovi? Při telefonátu na Vaše hotline jsem se dozvěděl, že to tak prostě je a že máte 3,5 mil. zákazníků. Jednání v Německu a třeba Dánsku je diametrálně slušnější. K tomu připočtu problém s tiskem dokumentů (smlouva, pojistka). Delegátka Gabriela mi řekla, že si mám seštelovat tiskárnu. Proč to vloni šlo a letos ne? Nastavevní mám stejné a nejsem počitačově negramotný. Musel jsem tisknout na šířku a některé údaje vyjeli jako prázdná stránka. daší rozdíl byl v dopravě na místě
Dobrý den,
vloni jsme byli ve stejném hotelu, stejně naprosto spokojeni. A pojedeme tam v říjnu 2026 znovu. Obrovský rozdíl byl v přístupu
poskytovatele přepravy. Vloni CK...... velmi dobré, letos CK........., naprosto nevyhovující. K tomu jsme zaklikli i parkování na letišti a pojištění. Parkování 7 km od letiště u Buštěhradu od firmy Air...., naprosto strašidelné. Po příjezdu před odletem: paní si vystoupí vezme dokument, vyfotí spz, pán vyndá zavazadla. Po zaparkování čekáte ve frontě, protože každý účastník zájezdu hlásí do klávesnice pánovi údaje, které mohou mít od cestovky. včetně letecké společosti, času příletu a odletu... Chování řidičů naprosto nepřijatelné. Po příjezdu čekání 15 minut (slibovali 7). Pár auty se snažili "odjezdit" celé letadlo. Přitom nervozitu mezi zákazníky ještě zvyšovali: rodina s rodiči v důchodu předběhla mladou rodinu s malými dětmi a kočárkem, argumetovali, že "dědovi je 80 a babička má ztp" a "když mají malé děti, musí počítat, že si počkají" :-D. Do toho řidič, už v autě, vyzvedl papíry "od parkování" jednotlivých zákazníků a zvýšeným hlasem se domáhal jednoho, který mu chybí! Byl podrážděný víc než zákazníci. Stačilo něco říct a bylo zjevné, že by se i popral.
K CK......: Zaplatil jsem zájezd v okamžiku, kdy odlet i přílet byl na monitoru kolem 7 hodiny ranní, Po zaplacení údaj zmizel
a po měsíci jsme našli odlet v 19 z Prahy a cca v 16 z Antalye. Zkrácení o 3 hodiny a pro nás fakticky ztráta jednoho dne.
Ano čas negarantujete, můžete měnit. Je dobře to udělat bez informace a třeba omluvy zákazníkovi? Při telefonátu na Vaše hotline jsem se dozvěděl, že to tak prostě je a že máte 3,5 mil. zákazníků. Jednání v Německu a třeba Dánsku je diametrálně slušnější. K tomu připočtu problém s tiskem dokumentů (smlouva, pojistka). Delegátka Gabriela mi řekla, že si mám seštelovat tiskárnu. Proč to vloni šlo a letos ne? Nastavevní mám stejné a nejsem počitačově negramotný. Musel jsem tisknout na šířku a některé údaje vyjeli jako prázdná stránka. daší rozdíl byl v dopravě na místě
Ubytování
dopíšu sem Celkové shrnutí: Vloni taxi za hodinu na hotelu. Letos autobus, který nemohl mít technickou. Na sedačce v pololeže (nešla vrátit nahoru), v narvaném autobusu. Řidiči občas nešla zařadit trojka. Řidič se jako jediný místní za celou do)bu, mračil.
Nedostal tedy spropitné. To nám vyčetla delegátka Gabriela. (přitom jsme za týden rozdali na všechny strany 200 eur. :-).
Na jediném setkání se chovala arogantně. Průšvih byl i že jsme si plavání s delfíny dohodli napřímo. Vztekle řekla, že k tomu nic neřekne. Až pak z obálky jsem zjistil, že to nabízí CK..... také. Kdybych to věděl, objednal bych to přes ně. Nechtěl jsem se s ní dohadovat, ale naběhla si sama. V podstatě nám řekla jen, "tady máte všechno". Řekl jsem jí, že přáště už pojedem na přímo přes Německo. Autobus k letadlu zpátky už byl v pořádku. V letadle jsem od spolucestujícího slyšel, že druhá delegátka byla taky arogantní. Agrese a arogance je v ČR teď na vysokém stupni. Je na každém, jestli to budeme dál zhoršovat nebo každý začneme u sebe. My se o to snažíme, ale je to fuška, přiletět v vlídného Turecka domů.
Ubytování bylo naprosto skvělé.
Strava
Jedinečná, za 11 z 10, stejně jako vloni.
Služby hotelu
Skvělé, vynikající masáž, večerní vystoupení, nikdo se nepřetahuje o lehátka. Všude dost místa. Nic není problém. Atmosféra vynikající. Málo Rusů a Čechů. To je taky jeden z důvodů.
Pláž
za 10. Možná jen občas hlasitá hudba z lodě, co tahá lidi na padáku. Ale při celkové kvalitě to rád vydržím. :-)
Byla tato recenze užitečná? (0) (1)







