Bazén u hotelu 150cm hluboký cca 3x5m a malý bazének cca 50 cm hluboký 1x1m. V restauraci málo místa kolem stolů. Malý špatně vybavený pokoj. Hluk v noci z klimatizací. Krátké tvrdé postele. Nefunkční / pomalá WiFi po celou dobu pobytu (nedá se nic v telefonu použít). 4 leva autobus z náměstí do Nesebaru. Na kraji města Lidl s cenami a zbožím podobně jako u nás.
Ubytování
Jedná malá místnost, 3 postele a 1 přistýlka, 1 stůl s mini lednicí. Nepohodlné spaní. Po 20:00 netekla telpá voda. Malá TV CRT typu na kterou se nedá koukat. Klimatizace uchadí pokoj ale po vypnutí je tam hned horko, hlučná. Sprcha bez závěsu vedle WC a umyvadla. WC bez "vůně".1 toaletní papír na den pro 4 lidi. 1 velký a 1 malý ručník na osobu na týden. Vynášení koše denně. Výměna prostěradla 1x týdně. Málo el. zásuvek pro 4 lidi. Problém s dveřmi (všemi) špatné zavírání / otvírání. Zdi poškozené, špinavé, spáry s plísní. Nefunkční odtok ve sprše. Ve třetím patře snížený strop na schodišti 180 cm bez upozornění. Balkón (2 židličky, stolek, malý sušák na prádlo) s výhledem do dvora s bazénkem. 1 klíč k pokoji, který jsme měli vždy u sebe. Žádné další poplatky.
Strava
Strava se často opakovala, ale dalo se vždy vybrat. Málo míst pro všechny z hotelu, často dicházely oblíbené nápoje (gin, bílé víno). K snídani nepochopitelně omezená nabídka pití i když je (asi hotel šetří) - džus dají, colu ne. Každý z hotelu označen po celou dobu modrou páskou na ruce.
Služby hotelu
Uklizečka i majitelka vyslechne přání a snaží se ho realizovat. Obsluha v restauraci a na pláži je často odměřená a divně se tváří. Personál je stále přítomen (pracivní doba cca 18 hodin - nezávidím jim to). Dá se domluvit často i česky.
Pláž
Pláž cca 400m daleko po velmi obtížné cestě, která není vhodná pro malé děti. Malé množství lehátek na kterých bylo 50% cizích lidí - nikdo nekontroloval. Pláž písčitá, pozvolná, velké vlny, 3x červená vlajka za 15 dní.