Nevlídné přivítání, chladná a pomalá obsluha (na výjimky), avšak především arogantní majitel nemající povědomí o slušném chování a lidském přístupu. Toto je jednohlasné hodnocení kolektivu devíti návštěvníků: Mgr. Růžena Černá, PhDr. Ondřej Hník, Ph.D., Ing. Radek Chaloupka, Ing. Martin Paulovič, Mgr. Tamara Schmidt, Mgr. Petra Košlíková, Ing. Jakub Šumavský, Dis. Jana Slezáková, MBA, Ing. Ondřej Šebestík.
Ubytování
Na samotné ubytování si nemůžeme stěžovat, pokojíky nebyly sice velké, ale byly čisté a klidné.
Strava
Stravu během dne (obědy a večeře) bychom hodnotili jako ucházející, avšak nikoli perfektní. Některá jídla byla servírována vlažná až zcela chladná. Úroveň obsluhy se pohybovala pod standardem a zdaleka neodpovídala ceně jídel. Snídaně méně než podprůměrné, velmi chudý výběr jídel, navíc pochybné kvality: gumové rohlíky, k čaji nebyl např. k dispozici ani med, ani citrón, během snídaní se dokonce neobjevila žádná obsluha. Klient je tedy odkázán pouze sám na sebe bez možnsti cokoli požadovat.
Služby hotelu
Ucházející.
Pláž
není
Celkový dojem
Velmi špatný dojem, kvalita služeb v žádném případě neodpovídala ceně, nedoporučujeme ani zcela nenáročným cestovatelům. Arogantní a vzpupný přístup majitele se promítá do celkového přístupu a spravování penzionu.