Další výlet za poslední půlrok s cestovní kanceláří .... a další totální neúspěch. Obyvatel úřadu... se chlubil počtem tisíců přepravených lidí, ale nezohledňuje kvalitu prodávaných služeb a spokojenost zákazníků. QR kód je to nejdůležitější, o čem jsme nenašli informace a byl nezbytným prvkem při pasové kontrole v Dominikánské republice. Mezi zákazníky to vyvolalo zmatek. Našli jsme pouze informace o požadavcích na zpáteční cestu. Naprostý nedostatek rezidentní péče. Kontakt omezen pouze na Whats APP. Aplikace BP neaktualizuje data. Viditelné jsou pouze vouchery na pobyt v hotelu,
Ubytování
Názory hotelu jsme si ověřili až na místě přečtením na stránkách cestovních kanceláří. Bohužel se neshodovaly s těmi na vašem webu. Whala Bayahibe si zaslouží maximálně dvě hvězdičky vzhledem k tomu, co poskytovalo sousední zařízení. Skromný pokoj, televize navzdory desítkám kanálů pouze místní programy. Starý nábytek, kapající voda, zaplavení celé podlahy.
Strava
Pokrmy podávané v bain maries byly vždy studené. Připravené přímo na místě kuchaři před zákazníkem byly ok. Přesto nás malá rozmanitost a jejich opakování nutily jíst každý den to samé... Špinavé stoly s opakovaně použitelnými podložkami. Žádné příbory - náhradní plast.
Služby hotelu
Obtížná komunikace s hotelovými službami. Požadavek na úklid nebo výměnu ručníků většinou končil 3denním čekáním... Recepce byla většinou vstřícná - za dolary se dala vyřídit většina záležitostí.
Pláž
Hotel se této příležitosti zvedl. Transfer na veřejnou pláž a zpět každých 30 minut – samotná pláž je však samostatným tématem. Malý kousek písku je obvykle obsazen místními obyvateli. Areál bazénu v hotelu splňuje očekávání. Bohužel víkendy jsou přeplněné místními hosty, což hraničí s davem a nedostatkem lehátek,
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate