Kdo nejede do Egypta po prvé bude spokojený. Méně zkušení cestovatelé budou zřejmě překvapeni, že se musí o sebe na letištích i v hotelích postarat většinou sami a nejlépe Aaglicky. Naštěstí solidarita funguje a někdo ze spolucestujících rozpačitým a někdy rozlobeným neznalým občanům pomůže. Zvláště starší turisti by měli být od CK upozorněni, že pokud neznají anglicky , tak budou velmi znevýhodněni
Ubytování
byly jsme ubytované v objektu, který byl zřejmě před totální rekonstrukcí, jelikož tam nic nefungovalo. Místo karty na elektriku jsme měly píchlou propisku a podle toho el. taky (ne)fungovala. Každý den od 18-19 hod byli u nás opraváři a opravovali , to co jsme urgovaly..5 den už jsme to vzdaly a bez klimošky i TV jsme se obešly. Krom toho nábytek byl velmi otlučený, odpady špatně odtýkaly, před terasou jen plevel a divoké keře. Vzhledem tomu, že jsme byly rok před tím ve vedlejším hotelu Sultan Garden, tak tenhle náš pokoj měl max.2 *
Strava
několik možností, ve vnitřních prostorách větší výběr, ale fronty u vchodu a do restaurace pouštěla lidi koordinátorka podle volných míst, raději jsme chodily do vyhlídkové restaurace . Možnost i objednávky do spec.restaurací, tam bylo prázdno. Na obědy jsme nechodily, v plážovém baru jsme měly malou svačinu
Služby hotelu
nevím, já poznala pouze elektrikáře, instalatéra a jejich tlumočníky.jiné služby jsme nečerpaly
Pláž
super, každý si vybere co potřebuje..Pro méně fyzicky zdatné upozorňuji, že všude k moři vedou schody, schody a zase schody ..vstup v botech přes korál ( dá se šnorchlovat i od břehu) nebo přes molo
Celkový dojem
jela jsem tam hlavně za 100% počasím a šnorchlováním a to mi vynahradilo ošklivý a nefunkční pokoj. V každém hotelu jsou lepší a horší pokoje ale nevím, proč nejsou rozdělené taky cenou!!! Hotel nebyl plný, ale v tomhle zdevastovaném objektu byli jen Češi, kteří si připlatili bakšišem lepší pokoj a my tam zůstaly úplně samy. To nám vůbec nevadilo :-))