V hotelu jsme strávili příjemnou dovolenou. Celkově musíme vyzdvihnout velmi milý a profesionální personál – všichni byli ochotní, vstřícní a vždy připraveni pomoci. Jídlo naprosto odpovídalo standardu pětihvězdičkového hotelu, nabídka byla pestrá a kvalitní.Lokalita hotelu i pláž byly na dobré úrovni, vhodné pro klidný odpočinek.
Co nás ale zklamalo, byl systém all inclusive. Hotel nepoužívá klasické náramky, a tak musíte při každé objednávce znovu uvádět číslo pokoje a podepisovat účtenky – po 8–9 dnech se to stává opravdu otravné. Navíc je nutné si při každém objednávání aktivně říci o all inclusive menu, jinak vám může být jídlo a pití naúčtováno. Tento systém není příliš komfortní a kazí celkový dojem ze služeb, které by měly být na této úrovni plynulejší.
Zkušenost s cestovní agenturou bohužel nebyla bez problémů. Měli jsme let s přestupem v Etiopii, ale již na letišti ve Vídni nám bylo oznámeno, že máme vystavené letenky pouze do přestupní destinace – tedy do Etiopie – a dále jsme pouze na "stand by" seznamu. Po kontaktování informační linky nám bylo sděleno, že se jedná o standardní postup, což nás velmi zaskočilo.
V Etiopii jsme si museli sami najít stánek letecké společnosti a vyřešit si další navazující let. Pro někoho, kdo neovládá angličtinu, by to byl velmi stresující a obtížně zvládnutelný zážitek.
Dalším nepříjemným překvapením byl návrat z hotelu – transfer na letiště jsme si museli sami domluvit. Místo jasných instrukcí jsme od delegáta dostali jen kontakt na místní transfer, což považujeme za nedostatečné. U cestovní kanceláře bychom očekávali větší podporu a zajištění všech částí cesty, včetně jasné organizace přestupů i transferu.