Shanzu: Našli jsme pro vás 2 hotely

Původ recenzí: Je-li recenze označena jako "ověřená recenze", prokazatelně pochází od našeho zákazníka.
Řadit podle:

Mombasa Continental Hodnocení: 4/5 Keňa, Mombasa, Shanzu

Hodnocení 3,9 / 5

Mombasa Continental recenze

Výborné (hodnotilo 0 lidí)

Ubytování 4,0 / 5

Strava 4,0 / 5

Okolí 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Łukasz G.

Hodnocení 3,9 / 5

Ověřená recenze Datum pobytu 13.8. - 21.8.2024 Hodnoceno: Srpen 2024

Krásná příroda

Krásná příroda

Ubytování 4,0 / 5

Strava 4,0 / 5

Okolí 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Ubytování
Jak je popsáno.

Strava
Velmi dobře

Služby hotelu
Na nejvyšší úrovni.

Pláž
Krásný písek, ale pláž je trochu špinavá.

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

od 40 871 za os.

Serena Beach Hotel & Spa Hodnocení: 4/5 Keňa, Mombasa, Shanzu

Serena Beach Hotel & Spa recenze

Nehodnoceno (hodnotilo 0 lidí)

Pavel V.

Hodnocení 4,4 / 5

Ověřená recenze Datum pobytu 7.9. - 17.9.2025 Hodnoceno: Září 2025

V hotelu jsme strávili příjemnou dovolenou. Celkově musíme vyzdvihnout velmi milý a profesionální personál – všichni byli ochotní, vstřícní a vždy připraveni pomoci. Jídlo naprosto odpovídalo standardu pětihvězdičkového hotelu, nabídka byla pestrá a kvalitní.Lokalita hotelu i pláž byly na dobré úrovni, vhodné pro klidný odpočinek.

Co nás ale zklamalo, byl systém all inclusive. Hotel nepoužívá klasické náramky, a tak musíte při každé objednávce znovu uvádět číslo pokoje a podepisovat účtenky – po 8–9 dnech se to stává opravdu otravné. Navíc je nutné si při každém objednávání aktivně říci o all inclusive menu, jinak vám může být jídlo a pití naúčtováno. Tento systém není příliš komfortní a kazí celkový dojem ze služeb, které by měly být na této úrovni plynulejší.

Zkušenost s cestovní agenturou bohužel nebyla bez problémů. Měli jsme let s přestupem v Etiopii, ale již na letišti ve Vídni nám bylo oznámeno, že máme vystavené letenky pouze do přestupní destinace – tedy do Etiopie – a dále jsme pouze na "stand by" seznamu. Po kontaktování informační linky nám bylo sděleno, že se jedná o standardní postup, což nás velmi zaskočilo.

V Etiopii jsme si museli sami najít stánek letecké společnosti a vyřešit si další navazující let. Pro někoho, kdo neovládá angličtinu, by to byl velmi stresující a obtížně zvládnutelný zážitek.

Dalším nepříjemným překvapením byl návrat z hotelu – transfer na letiště jsme si museli sami domluvit. Místo jasných instrukcí jsme od delegáta dostali jen kontakt na místní transfer, což považujeme za nedostatečné. U cestovní kanceláře bychom očekávali větší podporu a zajištění všech částí cesty, včetně jasné organizace přestupů i transferu.

V hotelu jsme strávili příjemnou dovolenou. Celkově musíme vyzdvihnout velmi milý a profesionální personál – všichni byli ochotní, vstřícní a vždy připraveni pomoci. Jídlo naprosto odpovídalo standardu pětihvězdičkového hotelu, nabídka byla pestrá a kvalitní.Lokalita hotelu i pláž byly na dobré úrovni, vhodné pro klidný odpočinek.

Co nás ale zklamalo, byl systém all inclusive. Hotel nepoužívá klasické náramky, a tak musíte při každé objednávce znovu uvádět číslo pokoje a podepisovat účtenky – po 8–9 dnech se to stává opravdu otravné. Navíc je nutné si při každém objednávání aktivně říci o all inclusive menu, jinak vám může být jídlo a pití naúčtováno. Tento systém není příliš komfortní a kazí celkový dojem ze služeb, které by měly být na této úrovni plynulejší.

Zkušenost s cestovní agenturou bohužel nebyla bez problémů. Měli jsme let s přestupem v Etiopii, ale již na letišti ve Vídni nám bylo oznámeno, že máme vystavené letenky pouze do přestupní destinace – tedy do Etiopie – a dále jsme pouze na "stand by" seznamu. Po kontaktování informační linky nám bylo sděleno, že se jedná o standardní postup, což nás velmi zaskočilo.

V Etiopii jsme si museli sami najít stánek letecké společnosti a vyřešit si další navazující let. Pro někoho, kdo neovládá angličtinu, by to byl velmi stresující a obtížně zvládnutelný zážitek.

Dalším nepříjemným překvapením byl návrat z hotelu – transfer na letiště jsme si museli sami domluvit. Místo jasných instrukcí jsme od delegáta dostali jen kontakt na místní transfer, což považujeme za nedostatečné. U cestovní kanceláře bychom očekávali větší podporu a zajištění všech částí cesty, včetně jasné organizace přestupů i transferu.

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Služby hotelu
Co nás ale zklamalo, byl systém all inclusive. Hotel nepoužívá klasické náramky, a tak musíte při každé objednávce znovu uvádět číslo pokoje a podepisovat účtenky – po 8–9 dnech se to stává opravdu otravné. Navíc je nutné si při každém objednávání aktivně říci o all inclusive menu, jinak vám může být jídlo a pití naúčtováno. Tento systém není příliš komfortní a kazí celkový dojem ze služeb, které by měly být na této úrovni plynulejší.

od 40 008 za os.

Všechny recenze hotelů