Dne 19.7. jsem u CK Invia pobočka Břeclav zakoupil týdenní zájezd pro 4 dospělé a jedno dítě zájezd do Tuniska. Z katalogu jsem si vybral hotel Palm Inn kategorie 3 plus, program all inclusive. Pracovnicí pobočky Břeclav mi byla nabídnuta CK, který daný hotel nabízela. Po zaplacení a vyřízení všech formalit jsme měli dne 23.7.2010 v 15,45 odletět z Prahy. Skutečný odlet se uskutečnil v 18 hodin.Po příletu do Monastiru nám na letišti bylo sděleno,že náš hotel je obsazen a že pro nás mají náhradní ubytování v Mahdii v hotelu Dimess.Chci podotknot, že tato nepříjemnost potkala dosti velký počet účastníků zájezdu. Současně bych chtěl před tímto hotelem varovat a v případě, že vám bude nabídnut jako náhradní ubytování, tak na to v žádném případě nepřistupujte. Jedná se o hotel, který dle našeho soudu je určen především pro tuniskou klientelu nebo pro přebývající zákazníky CK.
Ubytování
Dle mého soudu se nejedná o hotel, ale možná tak o hostel a tři hvězdičky nemohl vidět ani ve snu i když paní Blanka, která zastupuje CK na území Tuniska jako delegátka, tvrdí, že je má a že se jedná o tuniský standart. Asi těch hotelů ve svém životě moc neviděla, nevadí.
Když jsem chtěl otevřít pokoj, tak jsem musel kopnout do dveří. Místo noční lampičky, trčel ze zdi jen drát s žárovkou. Na balkónu byla několika cm vrstva prachu, U některých účastníků jsem zjistil, že nemají vyměněné ložní prádlo,nefunguje splachování na toaletě nebo nebyla umyta mísa na WC, a protože byl pátek, tak se to nikomu z personálu nechtělo moc řešit včetně ředitele hotelu,který se baví s váma pouze francouzsky a když jste moc dotěrní a neodbytní, tak přejde na arabštinu.
Strava
Jelikož jsem absolvoval již mnohokrát program all inclusive po celém světě, myslím si, že vím co tento program má obsahovat.
Pro ukázku napíši co obsahovala snídaně v programu all inclusive v hotelu Dimess u CK:
káva,mléko,rajčata s cibulí,jahodový džem,máslo,sladká veka,uvařená vajíčka a bageta. Podotýkám, že k dispozici nebyl žádný džus ani voda ani čaj. A tato kombinace se opakuje praktickz pořád dokola.
Služby hotelu
Služba tohoto hotelu pro jeho zákazníky je slušně řečeno katastrofální. Pořád se musíte něčeho doprošovat a pořád na něco upozorňovat např. že v automatu na vodu chybí kanystr s vodou. Stal se nám případ, kdy kanystr s vodou v automatu byl již prázdný, tak personál ho vzal a dopustil ho vodou, která byla mírně slaná a lehce zapáchající. Další ukázkový příklad v tomto hotelu je oplachování 2 dcl jednorázových,plastových kelímků. Po těžkých dohadech se nám personál podařilo přesvědčit, že se jedná o jednorázové zboží a že trváme na dodržování této základní hygienické normy.
Pláž
Na pláži jsem dosud nebyl a asi jsem o moc nepřišel. Měl jsem objednán hotel,kde na pláž bylo několik desítek metrů a lehátka a slunečníky v ceně. Teď mám na pláž cca 1 km a za lehátka a slunečník se tam vybírá poplatek 5 dinárů. Raději popíši trochu okolí hotelu. V okolí hotelu je suchá tráva, která se nezalévá a všude se povaluje velké množství odpadků. Hotel je vybaven asi 30 metrovým bazénem a dětským bazénem. Oba bazény se chlórují,ale nečistí. Oba bazény jsou lemovány tzv, vasserfixem - odvodňovacími kanálky,které jsou rozbity. Dále je u bazénu 4 - místná skluzavka, ke které je připojeno nedostavěné betonové schodiště na kterém se povalují a podotýkám pod napětím kabely 380 a 220V včetně drátů.
Celkový dojem
Celkový dojem je katastrofální a cítíme se podvedeni. Chtěl bych tímto vyzvat všechny potenciální klienty CK , aby si na ni dávali velký pozor a přečetli si recenze na hotel Dimess na dalších světových serverech. Obdobné zkušenosti zde měli francoužští,italští i polští zákazníci. Dále doporučuji přečíst si o historii jednoho z majitelů. Zkusme ignorovat nabídky této CK a jim podobných, abychom si trh s cestovním ruchem vyčistili sami,když nechtějí pomoci orgány a úřady, které by to mělo především zajímat.