Mahdia: Našli jsme pro vás 19 hotelů

Původ recenzí: Je-li recenze označena jako "ověřená recenze", prokazatelně pochází od našeho zákazníka.
Řadit podle:

Les Princes Mahdia Hodnocení: 3/5 Tunisko, Mahdia, Hiboun

Les Princes Mahdia recenze

Nehodnoceno (hodnotilo 0 lidí)

Petr P.

Hodnocení 4,4 / 5

Neověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety 

Krásná dovolená v pěkném hotelu. Celkový dojem pokazil jen teroristický útok v Sousse

Krásná dovolená v pěkném hotelu. Celkový dojem pokazil jen teroristický útok v Sousse

Ubytování 5,0 / 5

Strava 3,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Ubytování
Čisté pokoje, úklid po dvou až třech dnech a nebo na požádání

Strava
Malý výběr dokola se opakujících jídel. Pití, dortů a zákusků bylo dost. Víno a místní pálenka nic moc.

Služby hotelu
Nebyl žádný problém.

Pláž
Čistá pláž s pozvolným vstupem, teplé moře s velkým množstvím mušliček.

Andrea H.

Hodnocení 3,7 / 5

Neověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety 

Hudba u bazénu celý den, opravdu byl to velice hlučný hotel. Pro děti žádné animace.

Hudba u bazénu celý den, opravdu byl to velice hlučný hotel. Pro děti žádné animace.

Ubytování 2,8 / 5

Strava 4,0 / 5

Okolí 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Dimess Hodnocení: 3/5 Tunisko, Mahdia, Mahdia

Dimess recenze

Nehodnoceno (hodnotilo 0 lidí)

Ivo Knápek

Neověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety 

Dne 19.7. jsem u CK Invia pobočka Břeclav zakoupil týdenní zájezd pro 4 dospělé a jedno dítě zájezd do Tuniska. Z katalogu jsem si vybral hotel Palm Inn kategorie 3 plus, program all inclusive. Pracovnicí pobočky Břeclav mi byla nabídnuta CK, který daný hotel nabízela. Po zaplacení a vyřízení všech formalit jsme měli dne 23.7.2010 v 15,45 odletět z Prahy. Skutečný odlet se uskutečnil v 18 hodin.Po příletu do Monastiru nám na letišti bylo sděleno,že náš hotel je obsazen a že pro nás mají náhradní ubytování v Mahdii v hotelu Dimess.Chci podotknot, že tato nepříjemnost potkala dosti velký počet účastníků zájezdu. Současně bych chtěl před tímto hotelem varovat a v případě, že vám bude nabídnut jako náhradní ubytování, tak na to v žádném případě nepřistupujte. Jedná se o hotel, který dle našeho soudu je určen především pro tuniskou klientelu nebo pro přebývající zákazníky CK.

Dne 19.7. jsem u CK Invia pobočka Břeclav zakoupil týdenní zájezd pro 4 dospělé a jedno dítě zájezd do Tuniska. Z katalogu jsem si vybral hotel Palm Inn kategorie 3 plus, program all inclusive. Pracovnicí pobočky Břeclav mi byla nabídnuta CK, který daný hotel nabízela. Po zaplacení a vyřízení všech formalit jsme měli dne 23.7.2010 v 15,45 odletět z Prahy. Skutečný odlet se uskutečnil v 18 hodin.Po příletu do Monastiru nám na letišti bylo sděleno,že náš hotel je obsazen a že pro nás mají náhradní ubytování v Mahdii v hotelu Dimess.Chci podotknot, že tato nepříjemnost potkala dosti velký počet účastníků zájezdu. Současně bych chtěl před tímto hotelem varovat a v případě, že vám bude nabídnut jako náhradní ubytování, tak na to v žádném případě nepřistupujte. Jedná se o hotel, který dle našeho soudu je určen především pro tuniskou klientelu nebo pro přebývající zákazníky CK.

Ubytování
Dle mého soudu se nejedná o hotel, ale možná tak o hostel a tři hvězdičky nemohl vidět ani ve snu i když paní Blanka, která zastupuje CK na území Tuniska jako delegátka, tvrdí, že je má a že se jedná o tuniský standart. Asi těch hotelů ve svém životě moc neviděla, nevadí.

Když jsem chtěl otevřít pokoj, tak jsem musel kopnout do dveří. Místo noční lampičky, trčel ze zdi jen drát s žárovkou. Na balkónu byla několika cm vrstva prachu, U některých účastníků jsem zjistil, že nemají vyměněné ložní prádlo,nefunguje splachování na toaletě nebo nebyla umyta mísa na WC, a protože byl pátek, tak se to nikomu z personálu nechtělo moc řešit včetně ředitele hotelu,který se baví s váma pouze francouzsky a když jste moc dotěrní a neodbytní, tak přejde na arabštinu.

Strava
Jelikož jsem absolvoval již mnohokrát program all inclusive po celém světě, myslím si, že vím co tento program má obsahovat.

Pro ukázku napíši co obsahovala snídaně v programu all inclusive v hotelu Dimess u CK:

káva,mléko,rajčata s cibulí,jahodový džem,máslo,sladká veka,uvařená vajíčka a bageta. Podotýkám, že k dispozici nebyl žádný džus ani voda ani čaj. A tato kombinace se opakuje praktickz pořád dokola.

Služby hotelu
Služba tohoto hotelu pro jeho zákazníky je slušně řečeno katastrofální. Pořád se musíte něčeho doprošovat a pořád na něco upozorňovat např. že v automatu na vodu chybí kanystr s vodou. Stal se nám případ, kdy kanystr s vodou v automatu byl již prázdný, tak personál ho vzal a dopustil ho vodou, která byla mírně slaná a lehce zapáchající. Další ukázkový příklad v tomto hotelu je oplachování 2 dcl jednorázových,plastových kelímků. Po těžkých dohadech se nám personál podařilo přesvědčit, že se jedná o jednorázové zboží a že trváme na dodržování této základní hygienické normy.

Pláž
Na pláži jsem dosud nebyl a asi jsem o moc nepřišel. Měl jsem objednán hotel,kde na pláž bylo několik desítek metrů a lehátka a slunečníky v ceně. Teď mám na pláž cca 1 km a za lehátka a slunečník se tam vybírá poplatek 5 dinárů. Raději popíši trochu okolí hotelu. V okolí hotelu je suchá tráva, která se nezalévá a všude se povaluje velké množství odpadků. Hotel je vybaven asi 30 metrovým bazénem a dětským bazénem. Oba bazény se chlórují,ale nečistí. Oba bazény jsou lemovány tzv, vasserfixem - odvodňovacími kanálky,které jsou rozbity. Dále je u bazénu 4 - místná skluzavka, ke které je připojeno nedostavěné betonové schodiště na kterém se povalují a podotýkám pod napětím kabely 380 a 220V včetně drátů.

Celkový dojem
Celkový dojem je katastrofální a cítíme se podvedeni. Chtěl bych tímto vyzvat všechny potenciální klienty CK , aby si na ni dávali velký pozor a přečetli si recenze na hotel Dimess na dalších světových serverech. Obdobné zkušenosti zde měli francoužští,italští i polští zákazníci. Dále doporučuji přečíst si o historii jednoho z majitelů. Zkusme ignorovat nabídky této CK a jim podobných, abychom si trh s cestovním ruchem vyčistili sami,když nechtějí pomoci orgány a úřady, které by to mělo především zajímat.

Sirocco Beach Hodnocení: 3/5 Tunisko, Mahdia, Hiboun

Sirocco Beach recenze

Nehodnoceno (hodnotilo 0 lidí)

Anna Kamenářová

Hodnocení 4,0 / 5

Neověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety 

celkové hodnocení dovolené,byli jsme spokojeni ,doporučujeme

celkové hodnocení dovolené,byli jsme spokojeni ,doporučujeme

Ubytování 2,8 / 5

Strava 4,0 / 5

Okolí 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Ubytování
ubytování starší zařízení,ale čisto.Ale nešla klimatizace a na toaletě tekla voda kolem záchodu a hodně,prostě potopa.Požadovala jsem hadr na utírání,byl nám dán na toaletu kobereček a voda tekla dál.Pak nás raději (než aby to opravili,nebo mi dali hadr)přestěhovali na jiný pokoj

Strava
strava skvělá,sladkosti mňam mňam,ovoce.Jen problém s nedostatkem vína .

Služby hotelu
drobný problém s výměnou peněz,pro nás turisty nevýhodný

Pláž
pěkná ,udržovaná,čistá,hoši na pláži velmi ochotní,pomáhali manželovi(na berlích),aniž by byli žádáni

Boris K.

Hodnocení 2,3 / 5

Neověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety 

Cena +- odpovídala celkovému vybavení hotelu, kvalitě službám. Pěkné moře trochu vylepšuje hodnocení.

Cena +- odpovídala celkovému vybavení hotelu, kvalitě službám. Pěkné moře trochu vylepšuje hodnocení.

Ubytování 1,5 / 5

Strava 2,5 / 5

Okolí 3,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Topkapi Beach Hodnocení: 3/5 Tunisko, Mahdia, Mahdia

Topkapi Beach recenze

Nehodnoceno (hodnotilo 0 lidí)

Irena Královcová

Hodnocení 1,8 / 5

Neověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety 

Celkové shrnutí je takové, že to byla nejhorší dovolená, jakou jsme kdy zažili. Napsala jsem reklamaci na služby, které v podstatě ani nebyly, ale jak jsem předpokládala, vše bylo v pořádku, reklamace uznána nebyla.

Celkové shrnutí je takové, že to byla nejhorší dovolená, jakou jsme kdy zažili. Napsala jsem reklamaci na služby, které v podstatě ani nebyly, ale jak jsem předpokládala, vše bylo v pořádku, reklamace uznána nebyla.

Ubytování 2,3 / 5

Strava 1,5 / 5

Okolí 2,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Ubytování
Jelikož se jedná o tříhvězdičkový hotel, nečekáme komfort jako ve vícehvězdičkovém hotelu. Opravdu standard, připomínalo to spíše lepší ubytovnu, ale pokud je kde se vyspat, kdy se umýt a použít toaletu, tak se to dá přežít i s mravenci na pokoji.

Strava
Co se týká jídla a nápojů, to je opravdu velké zklamání. Nevadí menší výběr jídla, ale snídaně - každý den jako přes kopírák, jeden druh salámu, sýra, vejce natvrdo, něco málo zeleniny, dva druhy sladkého pečiva, místo džusu dva druhy nějaké šťávy, z nichž jedna, ta chuťově lepší, neustále nebyla. Oběd a večeře už to moc nevylepšily. Proč nabízí hotel all inclusive, když v areálu jsou dva bary za poplatek, jeden u bazénu samozřejmě zel prázdnotou bez turistů, druhý uvnitř hotelu a zřejmě sloužil hlavně pro neklienty hotelu. Pro klienty hotelu byl k dispozici lobby bar, nevím ani, jak to popsat,nějaké pulty, na nich postavené nádoby s čajem, kávou, ty stejné ochucené šťávy jako u snídaně a malý výčep. Vše se nalévá do plastových malých kelímků, káva do hrnečků, zamíchat si zřejmě není nutné, neustále nebyly lžičky (ani u snídaně). Super bar!?! Koktejly žádné, chcete-li něco, tak panák opět do plastu. A plážový bar? To se musí vidět. Bylo po sezoně, chápu, že nebyl k dispozici, ale tohle v sezoně? S něčím takovým jsme se opravdu nesetkali a hotely stejné kategorie nabízely služby na úrovni nesrovnatelné s tímto hotelem.

Služby hotelu
To, že se platí depozit za ručníky nebo trezor, je v pořádku, ale proč se účtuje ještě něco navíc?

Pláž
Jediné pozitivum na této dovolené bylo krásné počasí a super moře. A kdyby se ještě na pláži 99% klientely hotelu (Rusové) chovalo tiše nebo normálně jako všichni ostatní, bylo by to úplně super.

Anonym

Hodnocení 4,5 / 5

Neověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety 

užili jsme si to

užili jsme si to

Ubytování 3,8 / 5

Strava 4,5 / 5

Okolí 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Všechny recenze hotelů

Další města ve stejné lokalitě