Aktuálně pro cesty na Zanzibar

Hotel Canary Golden (ex. Canary Nungwi)

Hodnocení: 4/5

Zanzibar, Nungwi, Nungwi

Zákazníci zatím nehodnotili tento hotel Hotel je nehodnocen

Zobrazit všechny recenze

Více o ubytování

od 22 985 za os.

Vyberte termín

Vybrali jsme pro vás

Jste flexibilní? Vyberte si levnější měsíc a ušetřete!

Graf ukazuje předpokládaný vývoj cen zájezdu v následujících měsících.

Jednotlivé sloupce zobrazují minimální cenu za osobu v daném měsíci. Cena se může lišit v závislosti na délce zájezdu.

Vyberte si termín

Neoficiální popis ubytování

Canary Nungwi Hotel & Spa je poměrně útulný hotel, který byl postaven v roce 2024 a je tak naším novým přírůstkem na mapě úžasného ostrova Zanzibar. Nabízí wellness centrum, bazén, blízkost krásné pláže, komfortní pokoje a sportovní a volnočasové aktivity, pokud si je budete chtít během své vysněné a dlouho očekávané dovolené samozřejmě užít. Může být také dobrou základnou, odkud můžete prozkoumat okolí a využít nabídky fakultativních výletů, které vám tento africký ostrov přiblíží.

Pláž

  • přibližně 150 m od pláže
  • písečná

Pro děti

  • vysoká židlička
  • dětská postýlka

Strava

  • Plná penze
    • snídaně: formou bufetu
    • oběd
    • večeře
  • Polopenze
    • snídaně: formou bufetu
    • večeře
  • Snídaně
    • snídaně: formou bufetu
  • Restaurace a bary
    • formou bufetu restaurace
    • restaurace a la carte: za poplatek
    • 4 bary

Hotel

  • Vybavení
    • recepce
    • prádelna: za poplatek
    • parkoviště: zahrnuto v ceně
  • Počet pokojů
    • 90
  • Místní kategorie
    • 4 hvězdičky
  • Další informace
    • Od 1.6.2019 je v Tanzanii a na Zanzibaru z obavy o přírodní prostředí zakázáno vozit a používat plastové sáčky. Nedodržení tohoto zákazu se trestá pokutou. Abyste předešli problémům při příletu, doporučujeme nepoužívat igelitové sáčky v žádném ze svých zavazadel. To platí i pro nákupy uskutečněné v bezcelní zóně, pokud byly zabaleny v plastovém sáčku. Doporučujeme používat papírové nebo látkové sáčky. Zákaz se nevztahuje na malé, opakovaně použitelné plastové sáčky používané k přepravě kosmetiky v příručním zavazadle.
  • Delegátský online servis 24/7
    • Ve Vámi rezervovaném hotelu je péče poskytována pouze prostřednictvím TUI Service Center 24/7: telefonicky, SMS a přes chat v aplikaci TUI na myTUI. Podrobné informace o péči zástupce v jednotlivých pobytových místech a jazykových požadavcích naleznete na www.tui. Výjimkou jsou lety provozované společností PLL LOT.
  • Cestovní pojištění ZIC
    • Od 1. října 2024 musí mít všechny osoby, které přicestují na Zanzibar, povinné cestovní pojištění, sjednané u Zanzibar Insurance Corporation ZIC na dobu pobytu do 92 dní. Toto pojištění lze zakoupit pouze u ZIC na adrese https://visitzanzibar.go.tz/. Jiná mezinárodní cestovní pojištění nebudou akceptována. Cena individuálního pojištění je 44 USD. Na děti ve věku 3-17 let se vztahuje 50% sleva. U dětí mladších 2 let není vyžadován žádný poplatek. Nezakoupení výše uvedené pojistky může mít za následek odepření vstupu na Zanzibar.
  • Turistická daň
    • Od 1.7.2023 platí nová infrastrukturní/turistická daň: 5 nebo 4hvězdičkové hotely jsou 5 USD za osobu a noc, 3 nebo 2hvězdičkové hotely mají daň 4 USD za osobu a noc a 1hvězdičkový hotel a další zařízení daň je 2 USD na osobu a noc.

Bazén

  • Bazén
    • 2 bazény: lehátka

Sport a Wellness

  • Za poplatek
    • wellness
    • sauny
    • vířivka
    • fitness/posilovna
    • volejbal
    • tenis
    • stolní tenis
    • vodní sporty: v nabídce externích společností
    • půjčovna kol: v nabídce externích společností

Poloha

  • přibližně 20 minut chůze od obchodů
  • přibližně 150 m od pláže
  • přibližně 60 km od letiště
  • přibližně 200 m od autobusové zastávky

Sport a zábava

  • živá hudba
  • šipky
  • kulečník

Top reasons

  • útulná atmosféra a prostorné pokoje s pěkným výhledem
  • hotel postavený v roce 2024

Pokoje

  • Luxusní pokoj - DZX2
    • Maximální počet osob: 3
    • TV
    • žehlička a žehlicí prkno
    • mini lednička
    • konvice
    • vysoušeč vlasů
    • balkon
    • klimatizace
    • Wi-Fi: v ceně
    • v sekci Hotel
    • WC
    • trezor
    • vana nebo sprcha
  • Luxusní pokoj - DZX3
    • Maximální počet osob: 4
    • TV
    • žehlička a žehlicí prkno
    • mini lednička
    • konvice
    • vysoušeč vlasů
    • balkon
    • klimatizace
    • Wi-Fi: v ceně
    • v sekci Hotel
    • WC
    • trezor
    • vana nebo sprcha
  • Pokoj ekonomický - DZX4
    • Maximální počet osob: 3
    • Ekonomické pokoje jsou dobrou volbou pro ty, kteří chtějí bydlet v hotelu za co nejnižší cenu. Pokoje se mohou lišit velikostí, umístěním nebo vybavením od pokojů v běžné nabídce hotelu. Pokoj ekonomický zpravidla není možné vyměnit za jiný.
  • Standardní pokoj - DZG1
    • Maximální počet osob: 3
    • TV
    • žehlička a žehlicí prkno
    • mini lednička
    • konvice
    • vysoušeč vlasů
    • balkon
    • klimatizace
    • Wi-Fi: v ceně
    • WC
    • trezor
    • vana nebo sprcha
    • v části Kanárských zlatých ostrovů
  • Pokoj Deluxe - DZX1
    • Maximální počet osob: 3
    • TV
    • žehlička a žehlicí prkno
    • mini lednička
    • konvice
    • vysoušeč vlasů
    • balkon
    • klimatizace
    • Wi-Fi: v ceně
    • WC
    • trezor
    • vana nebo sprcha
    • v části Kanárských zlatých ostrovů

Neoficiální popis ubytování

Informace o hotelu

Recenze ubytování

Dobré (na základě 3 hodnocení)

Informace o ověřování recenzí

Hodnocení 3,7 / 5

Zsófia H. K.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.hu) Datum pobytu 13.10. - 21.10.2025 Hodnoceno: Říjen 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Hodnocení: 4/5 Zanzibar, Nungwi

Výlet byl dobrý, můžu ho jen doporučit. Co by možná stálo za zmínku předem, je to, že součástí výletu bylo půlhodinové mezipřistání na jiném letišti. To ve nás vyvolalo určité zoufalství poté, co nás odvezli k letadlu a viděli jsme, že cílem je pevnina.

Výlet byl dobrý, můžu ho jen doporučit. Co by možná stálo za zmínku předem, je to, že součástí výletu bylo půlhodinové mezipřistání na jiném letišti. To ve nás vyvolalo určité zoufalství poté, co nás odvezli k letadlu a viděli jsme, že cílem je pevnina.

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
Ubytování bylo vynikající. V popisu stálo, že je to 300 metrů od pláže, ale mně se to tak daleko nezdálo. V blízkosti bylo také mnoho nákupních možností, obchodů se suvenýry a samoobsluh. Samotný pokoj byl pěkný, uklizený, pohodlný a podle mého názoru nezbytný pro dovolenou na pláži, byl čistý, a to díky dennímu úklidu a výměně povlečení.

Strava
Jídlo bylo také vynikající. Měli jsme polopenzi se snídaní a večeří formou bufetu, která byla velmi štědrá, a personál byl veselý a milý. V neděli jste si mohli dát i večeři à la carte, což bylo obzvlášť dobré, vzhledem k tomu, že ubytování má i restauraci s velmi širokým výběrem.

Služby hotelu
Při check-inu nám nikdo neřekl, kdy budeme muset poslední den opustit pokoj. Náš poslední den byl výjimečný, protože kyvadlová doprava nás vyzvedla ve 23 hodin a letadlo domů odlétalo druhý den ve 3 hodiny ráno. To byl také problém, protože na základě toho a protože jsme nedostali žádné speciální informace ani při příjezdu, ani ráno, jsme předpokládali, že budeme mít pozdější check-out. V 11:50 z pláže se recepční (kolem kterého jsme ten den už potkali 4krát) zeptal, kdy se odhlásíme, zda ten den nebo až další den. Protože jsem v té době ještě nedostal informaci o čase kyvadlové dopravy ani z kanceláře, nemohl jsem vám to sdělit, proto jsem požádal o minutku trpělivosti, abych ho mohl kontaktovat a zeptat se, zda si na auto můžeme ještě počkat na aktuální den, nebo zda přijede až po půlnoci. (Měla bych dodat, že jsem se na to už zeptala externí asistence den po našem příjezdu, ale v té době jsem žádné informace neobdržela. Výslovně mě požádal, abych se na to zeptala znovu den před odletem letadla). Dostala jsem odpověď, informovala jsem recepční, že nás kyvadlová doprava vyzvedne v 23 hodin, která se usmála a řekla, že je v pořádku, nechala nás vyplnit dotazník spokojenosti a poté, co jsem všemu dala maximální hodnocení, nám řekl, že máme 10 minut na opuštění pokoje, protože check-out je v poledne. Pak vyvstala otázka, zda si můžeme dát sprchu, sbalit si, co jsme ještě neudělali, a co budeme dělat do 23 hodin, pokud nás někdo bude v pokoji rušit. Manžel se zeptal, jestli si můžeme vyžádat pozdější check-out, pokud si to zaplatíme, odpověď zněla ne. Poté jsme se zeptali, zda si můžeme někde dát koupelnu nebo sprchu, pokud bychom to potřebovali. Hotová odpověď byla, že samozřejmě je to ve SPA, můžeme to použít. Ano, ale když jsme se odpoledne chtěli jít osprchovat, byla tam další recepční, která si náš příběh vyslechla, ale do SPA nás nepustila, mohli jsme používat jen prostor za recepcí, kde byl jen záchod. Náš den byl tak mizerný.

Pláž
Pláž byla blízko, z "promenády", vedle dobré restaurace bylo přistání. V závislosti na přílivu jsme zažili záplavu mořských řas na pláži nebo ve vodě. Jinak je písčitá, voda teplá. V říjnu tam byl život, ale neřekla bych, že by to bylo zvlášť přeplněné. Na druhou stranu vás místní obklopovali svým zbožím na každém kroku, což bylo strašně nepříjemné.

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Barbara W.

Hodnocení 3,3 / 5

Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 10.9. - 18.9.2025 Hodnoceno: Září 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Hodnocení: 4/5 Zanzibar, Nungwi

Agentura *** nabízí zájezdy do hotelu Canary Golden a doplňuje je fotografiemi a recenzemi hotelu. Canary Hotel & Spa se skládá ze dvou různých budov.

Agentura *** nabízí zájezdy do hotelu Canary Golden a doplňuje je fotografiemi a recenzemi hotelu. Canary Hotel & Spa se skládá ze dvou různých budov.

Ubytování 3,0 / 5

Strava 3,0 / 5

Okolí 4,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Ubytování
Ubytování v hotelu Canary Golden bylo slušné. Personál se snažil, jak mohl. Jedinou nevýhodou byl zápach. Ubytování v hotelu Canary Hotel and Spa bylo na mnohem vyšší úrovni.

Strava
Snídaně - v pořádku

Služby hotelu
nepoužil jsem

Pláž
Krásné, čisté. Moderovaná recenze.

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Filtrovat recenze

Zsófia H. K.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.hu) Datum pobytu 13.10. - 21.10.2025 Hodnoceno: Říjen 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Hodnocení: 4/5 Zanzibar, Nungwi

Výlet byl dobrý, můžu ho jen doporučit. Co by možná stálo za zmínku předem, je to, že součástí výletu bylo půlhodinové mezipřistání na jiném letišti. To ve nás vyvolalo určité zoufalství poté, co nás odvezli k letadlu a viděli jsme, že cílem je pevnina.

Výlet byl dobrý, můžu ho jen doporučit. Co by možná stálo za zmínku předem, je to, že součástí výletu bylo půlhodinové mezipřistání na jiném letišti. To ve nás vyvolalo určité zoufalství poté, co nás odvezli k letadlu a viděli jsme, že cílem je pevnina.

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
Ubytování bylo vynikající. V popisu stálo, že je to 300 metrů od pláže, ale mně se to tak daleko nezdálo. V blízkosti bylo také mnoho nákupních možností, obchodů se suvenýry a samoobsluh. Samotný pokoj byl pěkný, uklizený, pohodlný a podle mého názoru nezbytný pro dovolenou na pláži, byl čistý, a to díky dennímu úklidu a výměně povlečení.

Strava
Jídlo bylo také vynikající. Měli jsme polopenzi se snídaní a večeří formou bufetu, která byla velmi štědrá, a personál byl veselý a milý. V neděli jste si mohli dát i večeři à la carte, což bylo obzvlášť dobré, vzhledem k tomu, že ubytování má i restauraci s velmi širokým výběrem.

Služby hotelu
Při check-inu nám nikdo neřekl, kdy budeme muset poslední den opustit pokoj. Náš poslední den byl výjimečný, protože kyvadlová doprava nás vyzvedla ve 23 hodin a letadlo domů odlétalo druhý den ve 3 hodiny ráno. To byl také problém, protože na základě toho a protože jsme nedostali žádné speciální informace ani při příjezdu, ani ráno, jsme předpokládali, že budeme mít pozdější check-out. V 11:50 z pláže se recepční (kolem kterého jsme ten den už potkali 4krát) zeptal, kdy se odhlásíme, zda ten den nebo až další den. Protože jsem v té době ještě nedostal informaci o čase kyvadlové dopravy ani z kanceláře, nemohl jsem vám to sdělit, proto jsem požádal o minutku trpělivosti, abych ho mohl kontaktovat a zeptat se, zda si na auto můžeme ještě počkat na aktuální den, nebo zda přijede až po půlnoci. (Měla bych dodat, že jsem se na to už zeptala externí asistence den po našem příjezdu, ale v té době jsem žádné informace neobdržela. Výslovně mě požádal, abych se na to zeptala znovu den před odletem letadla). Dostala jsem odpověď, informovala jsem recepční, že nás kyvadlová doprava vyzvedne v 23 hodin, která se usmála a řekla, že je v pořádku, nechala nás vyplnit dotazník spokojenosti a poté, co jsem všemu dala maximální hodnocení, nám řekl, že máme 10 minut na opuštění pokoje, protože check-out je v poledne. Pak vyvstala otázka, zda si můžeme dát sprchu, sbalit si, co jsme ještě neudělali, a co budeme dělat do 23 hodin, pokud nás někdo bude v pokoji rušit. Manžel se zeptal, jestli si můžeme vyžádat pozdější check-out, pokud si to zaplatíme, odpověď zněla ne. Poté jsme se zeptali, zda si můžeme někde dát koupelnu nebo sprchu, pokud bychom to potřebovali. Hotová odpověď byla, že samozřejmě je to ve SPA, můžeme to použít. Ano, ale když jsme se odpoledne chtěli jít osprchovat, byla tam další recepční, která si náš příběh vyslechla, ale do SPA nás nepustila, mohli jsme používat jen prostor za recepcí, kde byl jen záchod. Náš den byl tak mizerný.

Pláž
Pláž byla blízko, z "promenády", vedle dobré restaurace bylo přistání. V závislosti na přílivu jsme zažili záplavu mořských řas na pláži nebo ve vodě. Jinak je písčitá, voda teplá. V říjnu tam byl život, ale neřekla bych, že by to bylo zvlášť přeplněné. Na druhou stranu vás místní obklopovali svým zbožím na každém kroku, což bylo strašně nepříjemné.

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Barbara W.

Hodnocení 3,3 / 5

Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 10.9. - 18.9.2025 Hodnoceno: Září 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Hodnocení: 4/5 Zanzibar, Nungwi

Agentura *** nabízí zájezdy do hotelu Canary Golden a doplňuje je fotografiemi a recenzemi hotelu. Canary Hotel & Spa se skládá ze dvou různých budov.

Agentura *** nabízí zájezdy do hotelu Canary Golden a doplňuje je fotografiemi a recenzemi hotelu. Canary Hotel & Spa se skládá ze dvou různých budov.

Ubytování 3,0 / 5

Strava 3,0 / 5

Okolí 4,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Ubytování
Ubytování v hotelu Canary Golden bylo slušné. Personál se snažil, jak mohl. Jedinou nevýhodou byl zápach. Ubytování v hotelu Canary Hotel and Spa bylo na mnohem vyšší úrovni.

Strava
Snídaně - v pořádku

Služby hotelu
nepoužil jsem

Pláž
Krásné, čisté. Moderovaná recenze.

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Henryk Józef S.

Hodnocení 2,9 / 5

Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 25.6. - 3.7.2025 Hodnoceno: Červenec 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Hodnocení: 4/5 Zanzibar, Nungwi

Neexistuje žádný hotel, který *** tvrdohlavě nabízí. Popíšu svůj případ, který mě postihl. Na webových stránkách *** jsem si rezervoval a zaplatil hotel Canary Nungwi Hotel & Restaurant a obdržel jsem smlouvu na Canary Nungwi Hotel & Spa. Ve skutečnosti se hotel jmenuje Canary Hotel & Spa. Po příjezdu do tohoto hotelu v noci 25. června 2025, přibližně ve 23 hodin, neměla recepce hotelu mou rezervaci, přestože jsem předložil voucher z kanceláře *** na ubytování. Po hodině, kdy manažer hotelu volal rezidentovi v kanceláři ***, a mém vyjádření nespokojenosti, byla moje rezervace nalezena, ale byl jsem ubytován v jiném hotelu, Canary Golden, který se nachází asi 100-150 m od Canary Hotel & Spa. Navzdory mým protestům jsem si musel najít místo na přespání. Napsal jsem na chat v aplikaci Moje *** o celé situaci, informoval kancelář ***, že pokud neobdržím rezervovaný pokoj, budu požadovat vrácení peněz. Navzdory tomu se mě manažer hotelu neustále snažil přesvědčit, že mám pokoj tak, jak jsem si rezervoval. Znovu jsem v chatu My *** napsal, že můj pokoj a hotel nebyly změněny. Teprve moje další návštěva recepce v Canary Hotel & Spa, přibližně v 16 hodin, vedla k mému přesunu na recepci v Canary Hotel & Spa. Dne 26. července 2025 mi byl přidělen luxusní pokoj v hotelu, který jsem si rezervoval, tj. Canary Nungwi Hotel & Restaurant, respektive Canary Hotel & Spa.

Neexistuje žádný hotel, který *** tvrdohlavě nabízí. Popíšu svůj případ, který mě postihl. Na webových stránkách *** jsem si rezervoval a zaplatil hotel Canary Nungwi Hotel & Restaurant a obdržel jsem smlouvu na Canary Nungwi Hotel & Spa. Ve skutečnosti se hotel jmenuje Canary Hotel & Spa. Po příjezdu do tohoto hotelu v noci 25. června 2025, přibližně ve 23 hodin, neměla recepce hotelu mou rezervaci, přestože jsem předložil voucher z kanceláře *** na ubytování. Po hodině, kdy manažer hotelu volal rezidentovi v kanceláři ***, a mém vyjádření nespokojenosti, byla moje rezervace nalezena, ale byl jsem ubytován v jiném hotelu, Canary Golden, který se nachází asi 100-150 m od Canary Hotel & Spa. Navzdory mým protestům jsem si musel najít místo na přespání. Napsal jsem na chat v aplikaci Moje *** o celé situaci, informoval kancelář ***, že pokud neobdržím rezervovaný pokoj, budu požadovat vrácení peněz. Navzdory tomu se mě manažer hotelu neustále snažil přesvědčit, že mám pokoj tak, jak jsem si rezervoval. Znovu jsem v chatu My *** napsal, že můj pokoj a hotel nebyly změněny. Teprve moje další návštěva recepce v Canary Hotel & Spa, přibližně v 16 hodin, vedla k mému přesunu na recepci v Canary Hotel & Spa. Dne 26. července 2025 mi byl přidělen luxusní pokoj v hotelu, který jsem si rezervoval, tj. Canary Nungwi Hotel & Restaurant, respektive Canary Hotel & Spa.

Ubytování 3,0 / 5

Strava 2,5 / 5

Okolí 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Ubytování
První noc v hotelu Canary Golden byla hrozná. Zbývajících 6 nocí v samotném hotelu a pokoji bylo v pořádku.

Strava
Měl jsem jen snídani. Není to nic zvláštního, nemůžete hladovět, ale na čtyřhvězdičkový hotel to bylo opravdu špatné a postrádalo to rozmanitost. Navíc někdy chyběl i skromný jídelní lístek, protože byl prázdný. Jednou jsem zkusil oběd (večeři) a objednal si z menu. Bylo to chutné, ale čekání bylo velmi dlouhé a velmi drahé. Navíc jsem platil v eurech, která mi byla směněna za 2 000 tanzanských šilinků (TS), zatímco ve skutečnosti eura ve směnárně stála 2 950 TS. Kvůli výše zmíněným nedostatkům hotelové restaurace to bylo poslední jídlo, které jsem si v hotelu, kde jsem bydlel, koupil. Bohužel jsem stále uvízl u snídaně.

Služby hotelu
Nevyužil jsem ji, protože masáž byla stejná jako na pláži, ale v hotelu stála dvakrát tolik.

Pláž
Je to hezká pláž, ale počasí bylo velmi proměnlivé. Z šesti dnů (z nichž jeden byl celodenní výlet) tři dny pršelo nebo bylo zataženo. Navíc, abyste se mohli koupat, musíte jít daleko do Indického oceánu, protože během dne je odliv a pobřeží je velmi mělké. Aby toho nebylo málo, je tam spousta řas a trochu zeleného okřehku. Na pláži nejsou žádní plavčíci. Nejhorší je, že si nemůžete odpočinout, protože vás neustále obtěžují obchodníci a Masajové, kterých je tu velké množství a potulují se v davech. Ženám to možná nevadí, ale mně se to opravdu nelíbilo. Pláže na Zanzibaru jsou přeceňované. Moderovaná recenze.

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Nenašli jste zájezd, který odpovídá všem vašim očekáváním?

Zavolejte nám nebo spusťte live chat a zařídíme vám báječnou dovolenou, na kterou budete vzpomínat dlouhou dobu.

Jsme k zastižení Po-Pá 7:00-22:00; So-Ne 8:00-22:00.

226 000 250

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota vzduchu 32 °C

  • Teplota vody 29 °C

Měsíce vhodné na dovolenou v této destinaci

  • Nejlepší
  • Dobrý
  • Mimosezóna
  1. Leden: Nejlepší
  2. Únor: Nejlepší
  3. Březen: Nejlepší
  4. Duben: Dobrý
  5. Květen: Dobrý
  6. Červen: Dobrý
  7. Červenec: Dobrý
  8. Srpen: Dobrý
  9. Září: Dobrý
  10. Říjen: Dobrý
  11. Listopad: Dobrý
  12. Prosinec: Dobrý

Další hotely, které by vás mohly zaujmout