Vrchlabí: Našli jsme pro vás 1 hotel

Původ recenzí: Je-li recenze označena jako "ověřená recenze", prokazatelně pochází od našeho zákazníka.
Řadit podle:

Labuť Hodnocení: 3/5 Česká republika, Krkonoše, Vrchlabí

Labuť recenze

Nehodnoceno (hodnotilo 0 lidí)

Ideální výchozí bod k výletům Naproti zámku

Tomáš F.

Hodnocení 2,8 / 5

Neověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety 

Celkový dojem z dovolené kazilo jednoznačně stravování v hotelu a téměř netekoucí voda na pokoji.

Celkový dojem z dovolené kazilo jednoznačně stravování v hotelu a téměř netekoucí voda na pokoji.

Ubytování 2,5 / 5

Strava 1,5 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Ubytování
Hotel je hezký, ale chtěl by obnovit. 4 lůžkový pokoj v podkroví byl prostorný a účelně zařízen. Ale nefungovala anténa na TV a voda ve 3. patře prakticky netekla.

Strava
Hrůza! Snídaně formou bufetu - nedovařená (tekutá) míchaná vajíčka bez chuti, chybí příbory, kafe sice z presovače, ale jen na objednání, pokud se vás ovšem někdo přijde zeptat, zda byste si kafe dali. Použité nádobí se ze stolu odnáší nejspíš až na upozornění. Sůl jsem hledal opravdu dlouho.

Večeře - pokud uděláte stejnou chybu jako my a přijdete na večeři příliš brzo, dostanete zbytky od oběda. V pátek po příjezdu jsme dostali čočkovou polévku, ale u vedlejšího stolu již číšník řekl, že čočková už došla a nabízí vývar. Jako hlavní chod nám byl původně nabídnut segedínský guláš s knedlíkem, ale ten také došel, tak jsme dostali vepřové maso s rýží. Při odchodu z restaurace jsme mrkli na páteční obědové menu a světe div se - čočková polévka a segedín! :)

Další dny jsme chodili na večeře později.

Ale každý den bylo na večeři 3 chodové menu bez možnosti výběru. Dezerty měly vždy šlehačku! Proč?!? Netuším. :) A 3 krát ze 4 večeří se nám opakovaly v dezertech borůvky bez chuti a bez zápachu, které jsme viděli i u snídaně jako doplněk k lupínkům.

A když jsme dostali u poslední večeře vepřový řízek, byli jsme nadšeni až do chvíle, než jsme do něj kousli. Nejspíš byl z velmi prorostlé krkovice a bohužel jsme odcházeli z restaurace hladoví. :(

A abych to uzavřel, musím vzpomenout vtipnou situaci z jedné večeře, kdy nám pan provozní, který zrovna fungoval v roli číšníka, přinesl večeři, ale kompletně bez příborů. Na to jsme jej upozornili a po dlouhých pěti minutách nám je konečně donesl. Jenže večeře vychladla.

Nevím, do jaké míry ovlivnila služby hotelu koronavirová krize, ale myslím, že by měli přidat. Asi by pomohlo, kdyby pan provozní - mimochodem fajn chlap - plnil jen funkci provozního.

Služby hotelu
Recepce byla zrušena, pan provozní, který se stará prakticky o všechno, úřaduje na baru a také supluje číšníka a barmana.

Parkování za hotelem bylo v pohodě. Vždy jsme našli místo.

Hotel má výtah, který jede sice pomalu, ale vždy nás dovezl do správného patra. :)