Celkově byla dovolená pro mě i moji dceru velkým zklamáním. Už od začátku nás provázela nepřipravenost a chaos autobus měl čtyřhodinové zpoždění bez jakéhokoliv informování cestujících, to jsme se dozvěděly od okolních cestujících. Po příjezdu nás čekalo nepříjemné přijetí, neochota personálu a celkový nezájem o komunikaci. Pokoj byl starší, ale čistý s výhledem na moře, což hodnotím pozitivně. Strava však byla jednotvárná, kvalita nízká, ovoce často nahnilé, a jídla se opakovala. Největší zklamání přišlo s plážovým servisem, který měl být v ceně, ale nebyl nám poskytnut musely jsme si jej první dva dny platit samy. Až zásah delegátky situaci napravil. Celkový pocit z hotelu a přístupu většiny personálu byl nevlídný a neprofesionální. Do Itálie se rády vracíme, ale do Rimini a s CA už bohužel ne.
Ubytování
Pokoj odpovídal tříhvězdičkovému standardu, menší, starší vybavení, ale byl čistý, což oceňuji. Měl balkon s krásným výhledem na moře, což byl určitě jeden z mála pozitivních dojmů. Klimatizace nebyla v ceně, ale to jsme věděly a dokoupily si ji. Velký problém však byl v tom, že pokoj nešel běžně zamknout. Dveře měly jen otočnou páčku a chyběly klasické kartičky „nechci úklid“. I přesto, že jsme úklid odmítly, několikrát se personál pokoušel vstoupit i když jsme odpočívaly na pokoji. Záchod bohužel zapáchal a musela jsem řešit i to, jak ucpat otvor ve dveřích kvůli klidnému spaní. Celkově ubytování nenadchlo, ale kdyby zbytek fungoval, dalo by se to přijmout.
Hotel evidentně slouží především pro hromadné zájezdy mládeže během našeho pobytu tam byly ubytovány dva autobusy plné polských teenagerů, kteří se pohybovali po hotelu bez jakéhokoliv dohledu nebo usměrnění klidně i ve tři ráno. V celém hotelu nejsou klasické kliky, ale jen kovové koule, takže neustále někdo třískal dveřmi. Omítky okolo zárubní byly popraskané, což jen podtrhovalo celkový zanedbaný dojem z budovy. V hotelu nebylo možné najít ani kousek klidu hluk pokračoval i v noci a personál na to nijak nereagoval.
Strava
Strava byla pro mě jedním z největších zklamání. Snídaně byly každý den naprosto stejné toastový chléb, mortadela, šunka, sýr (který po pár dnech začal zapáchat), a ovoce v nevalném stavu ořezané hnědé banány a nahnilá jablka. Žádná čerstvost, žádná pestrost, žádná čerstvá zelenina. Večeře se opakovaly a některé pokrmy byly evidentně jen ohřívané z předchozích dnů. Rozmanitost prakticky nulová. Jediným plusem bylo, že k jídlu bylo vždy dostupné pití, jak ráno, tak večer. Celkově ale strava zdaleka neodpovídala tomu, co bylo prezentováno na ilustračních fotografiích zájezdu.
Služby hotelu
Služby hotelu pro mě představovaly naprosté zklamání a po této zkušenosti už nikdy nezapomenu, jak rozdílné může být, co si člověk koupí a co skutečně dostane. Po příjezdu nás nečekalo ani přivítání, ani úsměv ,místo toho nás „uvítala“ paní s naprosto neprofesionálním vystupováním, špinavými nehty, nevraživým pohledem a očividnou nechutí cokoliv řešit. Byla to zřejmě pomocná síla, ale právě ona byla první tváří hotelu a už ta nám dala jasně najevo, že o nás nestojí.
Kromě jedné milé paní (pravděpodobně uklízečky), která se vždy usmívala, byl personál povětšinou odměřený, neochotný a komunikace prakticky nulová nejen v angličtině, ale i v základní italštině. Cítila jsem, že nejsme vítané, že jim doslova vadíme.
Naprostým fiaskem byl přístup recepce ohledně plážového servisu, který jsme měly předem zaplacený. Dva dny jsme si ho musely platit samy, protože nám tvrdili, že nic zaplaceného nemáme. Až díky rychlé pomoci delegátky Lucie z CK....., která se opravdu postarala a vyřešila, co bylo třeba, jsme dostaly voucher, jaký jsme měly dostat hned při příjezdu. Manažerka hotelu následně potvrdila, že šlo o chybu recepce, ale Invia mi napsala, že si chodíme platit pláž jinam, že jim to tvrdí že hotelu, že to je náš problém. To jen ukazuje, jak si jednotlivé články předávají (nebo spíš nepředávají) informace a jak na to doplácí klient.
Další služba, která absolutně selhala, byl úklid pokoje. Chyběly základní věci jako cedulka „nerušit“, a i když jsme několikrát naznačily, že si nepřejeme úklid, někdo se stejně pokusil do pokoje dostat. Dokonce i přes to, že jsme odpočívaly uvnitř klepání, nerespektování, otevření dveří. To bylo velmi nepříjemné a narušující.
Celkově bych služby hotelu popsala jako nepřehledné, neochotné a místy až neprofesionální. Pokud bych měla zmínit jedno jediné pozitivum, byla by to práce delegátky, která zachránila, co se dalo. Ale služby samotného hotelu Zurigo pro mě zanechaly velmi negativní dojem a právě kvůli nim jsme se v hotelu necítily dobře ani vítané.
Pláž
Pláž hodnotím velmi kladně. Byla čistá, upravená, s pozvolným vstupem do moře ideální i pro děti nebo lidi po operaci, jako jsem byla já. Moře bylo nádherné a chvíle strávené na pláži nám částečně vynahradily nepříjemný zážitek z hotelu. Plážový servis byl přehledně organizovaný k dispozici byly toalety, sprchy i převlékárny. Vše bylo sice na klíček, ale to chápu jako ochranu proti zneužívání veřejností.
Jediné mínus je cena 25 eur za den je opravdu hodně. V našem případě jsme měli plážový servis v ceně zájezdu, ale bohužel jsme ho kvůli chybě hotelu dostaly až třetí den (po zásahu delegátky). I přes tento problém ale samotné služby na pláži hodnotím jako jediné, které opravdu fungovaly, jak měly a patřily k tomu lepšímu z celé dovolené