Grand Naz Hodnocení: 3/5 Turecko, Side
Jakub Fiala
Ověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety
Okolí hotelu bylo moc hezké, pláže splnily naše očekávání, čistá voda, počasí se vydařilo. Obrovské zklamání a důvod nízkého hodnocení byl hotel a jeho služby. Chápu, že jsme zvolili nízkorozpočtovou variantu 3-hvězdičkového hotelu a k tomu last minute, nicméně alespoň minimální úroveň služeb bych uvítal. Veškeré problémy vypíši do kolonek níže.
Okolí hotelu bylo moc hezké, pláže splnily naše očekávání, čistá voda, počasí se vydařilo. Obrovské zklamání a důvod nízkého hodnocení byl hotel a jeho služby. Chápu, že jsme zvolili nízkorozpočtovou variantu 3-hvězdičkového hotelu a k tomu last minute, nicméně alespoň minimální úroveň služeb bych uvítal. Veškeré problémy vypíši do kolonek níže.
Ubytování
- Pokoj byl velice nešťastně zařízený. Postel stála před oběma křídly skříně, která tak nešla otevřít. První večer jsme museli nábytek v pokoji přestavět. Pod postelí byly naházené staré obvazy a hromada špíny. V koupelně byl snad milimetrový nános prachu a byl vypadlý kryt na světlo. Voda v koupelně tekla pouze studená a velice slabým proudem. První 4 dny nepřišla pokojová služba, aby vyměnila ručníky nebo vynesla koš.
- Klimatizaci bylo potřeba domluvit extra za příplatek. Bohužel na hotelu nebyl téměř nikdo schopen zvládnout alespoň základní angličtinu nebo němčinu. Personál hledal téměř hodinu funkční ovladač ke spuštění klimatizace, po celou dobu jsme měli pocit, že je otravujeme. Po spuštění klimatizace nastaly další problémy. Z klimatizace vytékala voda na balkon a tvořila obrovskou louži. Se spuštěním klimatizace rovněž začal v našem pokoji vypadávat proud. Řešení personálu bylo takové, že nám jednou ukázali, že mají pojistky na chodbě a že si máme proud nahazovat sami. Proud bohužel vypadával mnohokrát denně a až 6x za noc. Vzhledem k tomu, že vypnula klimatizace, nedalo se spát a člověk musel několikrát za noc vstát a jít na chodbu nahodit proud. Někdy vypadl proud na úplně celém hotelu a nepomohlo nám ani nahození pojistek.
- Balkon - kromě louže z klimatizace byl balkon spojen se sousedním obydleným pokojem, ale dveře na balkon nešly zamknout (zámek měly nefunkční).
- Hotelová disko - po většinu dne hrála z hotelové aparatury hlasitá disko hudba. Toto setrvalo i do pozdních nočních hodin, v některých dnech až do 4 do rána (například poslední den před odjezdem, kdy jsme vstávali v 5). Ve spojitosti s vypadávajícím proudem se člověk za celý týden prakticky nevyspal.
Strava
- Měli jsme zaplacenou polopenzi. Pití bylo zadarmo pouze k snídani. Nebyla nám poskytnuta ani voda, pití si musel člověk koupit extra za cca 2x dražší cenu, než v marketu před hotelem. Bylo striktně zakázáno nosit do hotelu jídlo a pití zvenku /pouze pro konzumaci na pokojích).
- Snídaně - každý den vyskládáno několik naprosto stejných věcí na jeden stůl. Nebyl využit žádný chladící box, máslo a sýr byl vždy rozteklý. Výběr byl extrémně omezený a každý den téměř stejný.
- Při jídle byly obvykle přítomny vyhublé kočky škemrající o jídlo.
Služby hotelu
- Při nástupu do hotelu nám a ještě druhému českému páru byly odebrány pasy, které byly po celou dobu pobytu uzamčeny v trezoru. Zhruba 2-3 den jsme si je vyžádali, ale personál nám je nebyl schopen vydat zpět (nerozuměli, nevěděli kde jsou, odvolávali nás na jiného člověka na následující den). Pasy se nakonec našly a byly nám vráceny večer před odjezdem z dovolené.
Pláž
- Poměrně málo svozů od hotelu k pláži (3 denně), ale jinak pláž perfektní, moře čisté, měli jsme k dispozici slunečníky i lehátka, zde není moc co vytknout.


















































