Cestovní kancelář Invia spustila nový web, který umožní efektivnější výběr dovolené

Cestovní agentura Invia.cz spustila novou podobu webových stránek. Pokročilý systém vyhledávání umožní klientům efektivněji porovnávat zájezdy a lépe vybírat svou dovolenou. Cílem nového webu je podpořit prodej pobytů na letní prázdniny. Cestovní agentura Invia.cz aktuálně registruje nárůst prodeje zájezdů na červenec a srpen o 16 procent oproti loňskému roku.

Nové webové stránky cestovní agentury Invia.cz umožňují současně vyhledávat a porovnávat pobyty v různých zemích a lokalitách. Klienti tak v okamžiku zjistí nejlepší, nejprodávanější nebo nejlevnější hotely z nabídky většiny cestovních kanceláří na trhu. Inovované stránky lze navíc snadno prohlížet v mobilních telefonech či tabletech, nový responsivní design se přizpůsobí na míru každému zařízení.

„Nový web cíleně spouštíme před začátkem letních prázdnin, abychom klientům umožnili rychlý a efektivní výběr jejich dovolené. Při vývoji jsme se zaměřili na to, aby nová podoba lépe naplňovala potřeby turistů,“ uvedl Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia.cz, která je jedničkou českého trhu v oblasti prodeje zájezdů přes internet.

„Zcela zásadní posun od minulé verze webu, představuje možnost zobrazit a porovnat zájezdy různých cestovních kanceláří do jednoho hotelu. V minulosti totiž jeden výsledek vyhledávání odpovídal nabídce jedné cestovní kanceláře. Klienti zároveň lépe naleznou potřebné informace k pobytu,“ dodal Tůma.

V letošním roce na čele žebříčku nejoblíbenějších destinací zůstává Řecko, následované Itálií a Tureckem.

„I v letošním roce se mezi českými turisty prosazuje trend kladení důrazu na kvalitu služeb. Češi se rádi ubytovávají ve čtyřhvězdičkových a pětihvězdičkových hotelech, očekávají pohodlí a komfort. Ve stravování každoročně roste obliba all inclusive, kdy je v ceně pobytu zahrnuto veškeré zkonzumované jídlo i nápoje,“ uvedl Michal Tůma z cestovní agentury Invia.cz. „Stále více se prosazuje letecká doprava na úkor vlastního auta nebo autobusu. Důvodem je na jedné straně zdražování benzinu a nafty, na druhé straně pak dlouhodobý pokles cen leteckých zájezdů,“ doplnil Tůma.

personalista.com

Publikováno: 02.07.2012