Michal Tůma: Rozdíl mezi nákupem dovolené na internetu a na pobočce letos mizí, Češi si dopřávají kvalitní služby

Letos poprvé došlo ke sjednocení nákupního chování zákazníků, kteří pořizují zájezdy na internetu, a nakupujících v kamenných pobočkách. Podíl zájezdů se stravou all inclusive prodaných přes webový formulář cestovní agentury Invia v letošním roce činí 48 %, přitom na pobočkách byl podíl dokonce o 3 procentní body vyšší.

...

Porovnání chování nakupujících přes webové stránky cestovní agentury Invia a v největší tuzemské pobočkové síti s více než 80 prodejnami ukázalo, že rozdíly mizí. Češi mají všeobecně vyšší zájem o vyšší kvalitu služeb na své dovolené, za kterou jsou ochotni si připlatit. To je důkazem, že česká ekonomika se po hubených letech opět dostává do kondice.

Celý článek: Michal Tůma: Rozdíl mezi nákupem dovolené na internetu a na pobočce letos mizí, Češi si dopřávají kvalitní služby

regiony24.cz

Publikováno: 30.09.2013