Hitparáda stížností turistů: moc řecký gyros i ukradené brýle

ecké jídlo je moc řecké, v Turecku nemluví česky a v Bulharsku je na pláži příliš Bulharů. Cestovní kanceláře musejí často řešit kuriózní problémy svých zákazníků, kteří se za "zkažení radosti z dovolené" domáhají odškodného. Díky novému občanskému zákoníku letos připomínek a zvláštních požadavků ještě přibylo. Podle cestovek tak letošním hitem bude "reklamační turistika".

Klienti cestovní kanceláře Invia jsou při řešení svých reklamací velice důkladní. Nechybějí přiložené fotografie či statistické dokumenty. "Hotel stál přímo u hlavní třídy a kvůli hluku z aut nebylo možné usnout. Jako doklad vysokého dopravního provozu přikládám statistiku průjezdu automobilů. V časovém rozmezí 5 hodin (od 12.00 do 5.00) projelo kolem hotelu 433 automobilů," napsal jeden ze zákazníků. Řeší se i ukradené věci. "Klient požadoval náhradu za ukradené brýle. V reklamaci dokonce stálo: Jako důkaz krádeže vám zasílám své fotografie z pobytu. Na první fotografii jsem ještě s brýlemi, na druhé fotce mi již chybí!," uvádí další z příkladů marketingový manažer CK Invia Michal Tůma.

Celý článek: Hitparáda stížností turistů: moc řecký gyros i ukradené brýle

tyden.cz

Publikováno: 09.07.2014