Invia loni rozšířila síť a má na trhu více než 100 kamenných poboček.

Cestovní agentura, která zvýšila počet svých „prodejen“ i díky franšízovým partnerům, překročila v polovině loňského roku ještě další magickou hranici, a to v počtu prodaných zájezdů. Za 12 let na trhu prodala více než 3 miliardy zájezdů. Jen loni zprostředkovala Invia dovolenou zhruba 260 tisícům turistů. Meziročně tak navýšila počet prodaných pobytů o 55 tisíc.

„Navýšení počtu prodaných pobytů o 27 % a zároveň nárůst zájmu po zájezdech s vysokou kvalitou služeb svědčí o tom, že Češi rozhodně neztrácejí chuť cestovat. Přitom po oslabení koruny se hovořilo o tom, že bude rok 2014 poznamenán omezováním zahraničních dovolených a zdražováním pobytů. Tyto negativní prognózy se nepotvrdily,“ popisuje loňský rok Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia. Turisté navíc nemuseli do svých dovolených ani investovat více financí, což dokládá meziroční nárůst průměrné ceny prodaného pobytu o necelých 200 Kč.

 

Celý článek: Invia loni rozšířila síť a má na trhu více než 100 kamenných poboček

franchising.cz

Publikováno: 29.04.2015