Narazil jsem do klokana, volal klient z Bavorska pojišťovně

Ochránci zvířat vyhánějící turisty na pláži z moře, hlasitý kohout či o 34 procent menší plocha pokoje než uváděná - klienti letos v létě opět zahrnuli cestovní kanceláře různými kuriózními stížnostmi. Pojišťovny zase řešily poškození auta žirafou či srážku s klokanem v Bavorsku. Vyplývá to z ankety ČTK.

...

Těžké to pro CK je i v případě, kdy si zájezd koupí muž pracující jako stavební dozor, jehož pokoj měl mít podle katalogu 25 m2. "Po přeměření má skutečně 3,15x3,8 m....12 m2, sociální zařízení 1,4x2,7m....3,8m2, celkem tedy cca 16 m2. Vy inzerujte pokoj pro dva...cca 21 m2, ten se mne netýká, já měl zaplacen pokoj cca 25 m2. Jasně z uvedeného plyne podvod na klienta. Mě bylo odepřeno 34 procent výměry zaplacené," napsal klient cestovní agentuře Invia.cz.

 

Celý článek: Narazil jsem do klokana, volal klient z Bavorska pojišťovně

ČTK

Publikováno: 18.08.2015