Invia.cz vyplatila partnerům v affiliate programu již 14 milionů korun

Praha, 3. srpna 2011

Cestovní agentura Invia.cz vyplatila od roku 2006 v rámci affiliate programu na provizích 14 milionů korun. Největší prodejce zájezdů na českém internetu aktuálně disponuje sítí 1650 aktivních partnerů. Společnost realizuje propracovaný partnerský program nejen v České republice, ale i na Slovensku a nově také na maďarském trhu.

Za necelých šest let fungování affiliate programu odměnila společnost Invia.cz své partnery částkou v celkové výši 14 milionů korun. Díky vysokým provizím získali tři partneři již více než jeden milion korun. Vysoké efektivity se daří dosáhnout prostřednictvím kvalitního nastavení programu. Nejpoužívanějšími reklamními formáty jsou dynamické bannery a textové odkazy. Vybraní partneři využívají k propagaci cestovní agentury XML feed s denně aktualizovanou nabídkou zájezdů.

Dlouhodobě se nám daří vyplácet partnerům zajímavé provize vzhledem k vysoké konverzi. Té dosahujeme prostřednictvím zázemí největšího hráče na trhu s širokou nabídkou zájezdů a profesionálnímu týmu prodejců v našem call centru,“ sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel společnosti Invia.cz. „Vysoký počet partnerů a objem vyplacených provizí dělá z našeho partnerského programu nejúspěšnější a nejrozsáhlejší projekt v oblasti cestovního ruchu na tuzemském trhu,“ doplnil Tůma.

Affiliate program cestovní agentury Invia.cz poskytuje možnost prezentace více produktů pod jediným účtem, a to katalogové a last minute zájezdy, letenky, dárkové certifikáty i nabídky ubytování v České republice a na Slovensku. Účastníkům programu se tak zvyšuje šance na získání provize. Výhodou je rovněž možnost platby za klik nebo odměna za přivedení nového affiliate partnera. Systém partnerského programu úspěšně funguje nejen v České republice, ale i na Slovensku. Slovenským partnerům byla již vyplacena částka přesahující jeden milion korun.

Jsme spokojeni, že systém spolehlivě funguje jak v Čechách, tak i na Slovensku. Na obou trzích navíc zaznamenáváme narůstající zájem o členství v našem affiliate programu. Chování slovenských zákazníků je však mírně odlišné. Například registrujeme nižší poptávku po zimních dovolených do exotických destinací, což ovlivňuje i výši provize,“ uvedl Michal Tůma z cestovní agentury Invia.cz. „Affiliate spolupráci samozřejmě neustále rozšiřujeme. Aktuálně se nám úspěšně daří oslovovat nové partnery v Maďarsku,“ dodal Tůma.

 

Affiliate program Invia.cz

 

  • provize 1 % z ceny zájezdu

  • platba za klik 0.80 a 1,20 Kč

  • provize 200 Kč za prodanou letenku

  • provize 2 % z ceny prodaného dárkového certifikátu

  • provize až 20 000 Kč za přivedeného affiliate partnera

  • platnost cookies 30 dní

Publikováno: 03.08.2011