Invia má nového Performance Marketing Directora, stal se jím Marek Lacina

Nový Performance Marketing Director je vítanou posilou do marketingového týmu Invia pro oblast CEE, v jehož čele poslední tři roky stojí Michal Bošela, Head of Brand and Commuication. Nyní kolektiv marketingových profesionálů povedou společně. „Jsem rád, že jsme získali seniorního člověka s bohatou zkušeností nejen z výkonnostního marketingu, ale také z cestovního ruchu. Díky tomu se Marek rychle zorientoval v potřebách a prioritách našeho online marketingu. Těším se na společné vedení našeho rostoucího týmu a realizaci nových projektů, které chystáme pro CEE oblast,“ neskrývá nadšení Michal Bošela. 

Marek Lacina se vrací do České republiky po sedmi letech strávených v Německu (Berlíně), kde sbíral zkušenosti ve velkých firmách, rozjetých startupech a marketingových agenturách. 

Před odjezdem do Německa, Marek pracoval v českém antivirovém gigantu AVG (nyní AVAST) a mezinárodním ecommerce ebay. Jeho první seznámení s cestovním ruchem ve větší míře proběhlo, když nastoupil do americké firmy KAYAK group (Booking Holdings/Booking.com), kde vedl digitální divizi display a online video marketingu pro celou KAYAK skupinu, včetně značek jako Momondo a Opentable. 

Postupem času zastával také pozice ve vedení marketingu i ve firmách jako Lastminute.com group, ve španělském start-upu Epico.life, případně v boutique agentuře Advalyze, kde vymýšlel marketingové strategie pro klienty jako StubHub International, HomeToGo a EasyJet. 

„V Invia.cz bych rád zúročil své zkušenosti s technickým online marketingem, nákupem online médií, využitím dat v předpovědi úspěšnosti strategií, a hlavně v digitalizaci produktu. Mám velkou radost z toho, že se cestovní ruch po covidu rozběhl zase v plné síle a já teď mohu být součástí růstu tak známé značky na českém trhu, jakou je agentura Invia“ říká s úsměvem Marek Lacina. 

Publikováno: 11.05.2023